Like/Tweet/+1
Ultimele subiecte
» TEXT ITINERARIU SEFARD DIN IMPERIUL OTOMAN IN TARILE ROMANE2Scris de Admin 26.08.17 22:37
» TEXT ITINERARIU SEFARD DIN IMPERIUL OTOMAN IN TARILE ROMANE1
Scris de Admin 26.08.17 22:36
» Comunitatea evreiască din Botoșani (2)
Scris de Admin 26.08.17 22:30
» Comunitatea evreiască din Botoșani (1)
Scris de Admin 26.08.17 22:30
» ITINERARIU SEFARD DIN IMPERIUL OTOMAN IN TARILE ROMANE (1)
Scris de Admin 26.08.17 22:19
» ITINERARIU SEFARD DIN IMPERIUL OTOMAN IN TARILE ROMANE (2)
Scris de Admin 26.08.17 22:18
» DESPRE ANTISEMITISMUL MAREȘALULUI ION ANTONESCU
Scris de Admin 04.08.17 23:54
» Romanizarea Romaniei 1940-44 legi antisemite, CNRomanizare
Scris de Admin 04.08.17 21:13
» ROMÂNIA LUI ANTONESCU ȘI LOGICA VIOLENȚEI(3): VIOLENŢA MILIT
Scris de Admin 05.03.17 11:01
» Anunțuri Administrative
Scris de Admin 25.02.17 20:07
Cepraga[V=]
Pagina 1 din 2
Pagina 1 din 2 • 1, 2
Re: Cepraga[V=]
http://www.libertatea.ro/detalii/articol/Kitty-Cepraga-isi-dezvaluie-secretul-casniciei-Pe-sotul-meu-il-surprind-cu-caracterul-meu-vulcanic-376748.html
Re: Cepraga[V=]
Cristina Cepraga - "Am plecat in Italia ca sa ma lamuresc cine sunt"
" ... Nu am revenit definitiv in Romania. Fac naveta Italia-Bucuresti, cat dureaza filmarile. De sase ani si jumatate sunt rezident in Italia, unde am fost permanent angrenata in contracte, in teatru si in seriale de televiziune. Acum, insa, ma aflu la sfarsit de contract, asa ca am acceptat oferta Pro TV. Am venit, am dat o proba si-am primit rolul din "Mostenirea". Profesional vorbind, ce m-a atras la acest serial este combinatia dintre comedie si telenovela pe care n-am avut ocazia sa o experimentez pana acum. In al doilea rand, am considerat aceasta oportunitate ca o provocare. Aici, putini oameni ma stiau ca actrita. Pe perioada facultatii am jucat la teatrul Rapsodia, un teatru mic, al Universitatii, si am facut si putin teatru de televiziune. ..."
Citeste tot articolul
" ... Nu am revenit definitiv in Romania. Fac naveta Italia-Bucuresti, cat dureaza filmarile. De sase ani si jumatate sunt rezident in Italia, unde am fost permanent angrenata in contracte, in teatru si in seriale de televiziune. Acum, insa, ma aflu la sfarsit de contract, asa ca am acceptat oferta Pro TV. Am venit, am dat o proba si-am primit rolul din "Mostenirea". Profesional vorbind, ce m-a atras la acest serial este combinatia dintre comedie si telenovela pe care n-am avut ocazia sa o experimentez pana acum. In al doilea rand, am considerat aceasta oportunitate ca o provocare. Aici, putini oameni ma stiau ca actrita. Pe perioada facultatii am jucat la teatrul Rapsodia, un teatru mic, al Universitatii, si am facut si putin teatru de televiziune. ..."
Citeste tot articolul
Kitty Cepraga umblă neepilată
Kitty Cepraga umblă neepilatăDupă cum au demonstrat de-a lungul timpului destule actriţe de la Hollywood, unele chiar cîştigătoare de Oscaruri, se poartă părul de pe corp neepi... citeşte mai mult
La multi ani! Cristina Kitty Cepraga
La multi ani! Cristina Kitty Cepraga
Actrita si model de succes, Kitty a studiat arta comediei in Italia, unde a devenit cunoscuta dupa ce a jucat in cateva seriale TV, printre care "Carabinierii", care a rulat pe Canale 5. Succesul si povestea ei de dragoste cu Adrian Mutu au propulsat-o pe prima pagina a tabloidelor roma-nesti si
Actrita si model de succes, Kitty a studiat arta comediei in Italia, unde a devenit cunoscuta dupa ce a jucat in cateva seriale TV, printre care "Carabinierii", care a rulat pe Canale 5. Succesul si povestea ei de dragoste cu Adrian Mutu au propulsat-o pe prima pagina a tabloidelor roma-nesti si
Kristina Cepraga: „În Italia mi se oferă doar roluri de ruso
Kristina Cepraga: „În Italia mi se oferă doar roluri de rusoaică”
AMBIŢIE. Actriţa Kristina Cepraga îşi doreşte „să fie vioara întâi” în filme româneşti ... [Citeste]
AMBIŢIE. Actriţa Kristina Cepraga îşi doreşte „să fie vioara întâi” în filme româneşti ... [Citeste]
Kristina Cepraga nu vrea inca obligatii prea mari
Kristina Cepraga nu vrea inca obligatii prea mari
Desi gurile rele spuneau ca blonda ar avea o aventura cu actorul din "Caracatita", Raoul Bova, iata ca totusi, relatia Kristinei Cepraga cu James merge foarte bine. De curand, acestia si-au asumat o responsabilitate comuna, aceea de a avea grija de un caine. Zilele trecute, James i-a facut o
Desi gurile rele spuneau ca blonda ar avea o aventura cu actorul din "Caracatita", Raoul Bova, iata ca totusi, relatia Kristinei Cepraga cu James merge foarte bine. De curand, acestia si-au asumat o responsabilitate comuna, aceea de a avea grija de un caine. Zilele trecute, James i-a facut o
Cepraga: „Muzica străină era interzisă de Revelion”miercuri,
Cepraga: „Muzica străină era interzisă de Revelion”
Una dintre „veteranele” spectacolelor organizate de Anul Nou la TVR, regizorul muzical Alexandra Cepraga, îşi aminteşte de restricţiile impuse în programele din comunism.
Televiziunea Română organiza primul spectacol-maraton de Revelion între 1956-1957, „un program din cântecele şi din jocurile noastre româneşti”, aşa cum anunţa crainica, înainte de a închina un pahar de şampanie în cinstea privitorilor.
Puţini dintre cei care au stat, de-a lungul timpului, în spatele camerelor, pentru un program special în seara dintre ani, mai lucrează încă la postul public.
Regizorul muzical Alexandra Cepraga, un profesionist cu vechime de 35 de ani în TVR, şi Titus Munteanu - cu 43 de ani petrecuţi la postul naţional de televiziune - sunt doi dintre „veteranii” spectacolului de Revelion care mai lucrează şi acum în divertisment.
EVZ: Vă mai amintiţi primul Revelion TVR la care aţi lucrat?
Alexandra Cepraga: Era un tronson care s-a făcut în anul 1975 spre 1976, se numea „Istoria valsului”, iar regia era asigurată de Alexandru Bocăneţ, cu care am lucrat foarte mult din momentul în care m-am angajat. Protagonistul principal era pe atunci tenorul Ludovic Spiess, am avut orchestră mare
în studio, am făcut înregistrări, suportul muzical, cu balet, cu costume frumoase, cu scenografie. Bocăneţ lucra cu soţia lui, Doina Levintza, care a avut o scenografie absolut specială, erau oameni care ştiau să trateze imaginea alb şi negru de aşa manieră încât să nu uiţi niciodată această compoziţie.
De altfel, comparativ cu filmările de acum, cele în alb şi negru rămân perfect în picioare, nicio clipă nu par depăşite şi vreau să cred că nici sunetul de atunci nu era mai prejos, deşi acum tehica este mult mai avansată în ceea ce priveşte editarea sunetului. Atunci se mergea foarte mult pe sunetul live, pe sunetul de instrumente calde, nu electronice. La primul revelion la care am lucrat făceam echipă cu Angela Similea, cu Olimpia Panciu, era în perioada aceea la modă trioul Marius Ţeicu, Olimpia Panciu şi Mihai Constantinescu. În alţi ani, Titus Munteanu a mai menţinut ideea de trio şi a făcut Revelioane cu Alexandru Arşinel, cu Radu Gheorghe şi Corina Chiriac.
Cum se organizau atunci programele?
În ceea ce priveşte meseria mea de regizor muzical, nu am întâmpinat dificultăţi. Problemele erau legate de timpul de emisie, de anumite lucruri pe care cenzura le peria. La un moment dat, chiar am vrut să merg mai departe, ca producător, ca redactor. O prietenă m-a sfătuit să renunţ la ideea asta, pentru că în meseria mea nu se prea putea băga nimeni, în timp ce în celelalte domenii, orice şef putea să spună orice aberaţie şi trebuia să faci ca el. Nu-i plăcea nu-ştiu-cine, spunea „Acesta nu intră pe post!”. „Păi da, dar e un moment foarte bun”, ai fi încercat să-l convingi. „Nu intră şi nu se mai discută” - ţi-ar fi zis, în timp ce mie nu putea să-mi zică nimeni că un artist nu a cântat bine sau să-mi spună să-l fac să sune prost. Şi atunci am stat puţin pe gânduri şi nu mi-a părut rău.
Perioada marilor şlagăre
Dar despre restricţiile regimului?
Era interzisă muzica străină, într-adevăr. Erau foarte mulţi muzicieni care orchestrau superb, erau foarte mulţi compozitori. Asta a fost bine, a fost un stimulent ca producţia de muzică uşoară românească să fie foarte bogată. A fost o perioadă în care apăreau marile şlagăre, care acum, din păcate, nu se mai regăsesc în muzica actuală. Mulţi artişti au spus că forma de constrângere pe un anumit domeniu a dezvoltat, de fapt, şi mai mult sentimentul artistic. Era ideea că un poet sau un muzician în suferinţă creează mai mult decât unul care are orice. Tot în felul acesta, perioada aceea a fost foarte prolifică, ţin minte, Marius Ţeicu, la fiecare săptămână venea cu 2-3 piese splendide. Şi Marcel Dragomir făcea la fel.
Care erau reacţiile publicului după un Revelion la televizor?
Erau foarte multe comentarii. Acum, fiind mai multe posturi şi mai multe oferte, şi gusturile s-au diversificat, şi publicul s-a împărţit pe preferinţe. Atunci, fiind o singură televiziune, Revelionul era aşteptat cu nerăbdare şi mulţi dintre cei care pierdeau programul, vroiau să vadă în reluare sau să revadă… Constrângerea şi faptul că erau numai două ore de emisie, oamenii erau foarte dornici şi să audă emisiuni de varietăţi şi de muzică, de dans şi de balet. Ce pot să spun, că la vremea aceea se făceau programele cu tot sufletul, toţi artiştii veneau de drag şi nu aveam limită de timp să iasă cât mai bine, nopţi în şir am lucrat cu Dida Drăgan şi cu Angela Similea, cu Corina Chiriac şi cu Mirabela Dauer. Era extraordinar tot ce pornea din ele. Acum întrebarea este „Cât îmi dai?”. Şi de aici începe toată drama, nu înseamnă că nu ar merita, dar cred că nu e primul lucru. Eu sunt de modă mai veche, cred că întâi trebuie să dai totul şi eventual apoi să ţi se ofere ceva în schimb.
Primul Revelion în libertate
Cum v-aţi pregătit pentru primul Revelion de după ’89?
Am făcut chiar în ’89 spre ’90 nişte piese foarte frumoase. A venit Doru Căplescu cu o piesă, au venit toţi artiştii şi a fost aşa, o piesă cu multe voci, cu multe sentimente, fiecare dorea să exprime cât mai mult. La 12 noaptea, toată lumea a apărut cu lumânări, a fost ceva foarte deosibit. Aveam senzaţia că este libertate nelimitată şi atunci a trebuit să facem cât mai mult şi cât mai spectaculos. Dar şi libertatea asta are nişte limite, nu poţi să mergi până la capăt. Au fost nişte perioade de încercare, s-a exagerat un pic, între timp s-au mai aşezat lucrurile. Am avut un Revelion, la un moment dat, a fost un director care a dorit să se facă revelionul aici, în televiziune, în diverse platouri, în direct. A fost un calvar Revelionul acela! Se tot comutau transmisiile pe post, n-a fost o reuşită. Apoi, multe Revelioane le-am făcut în direct, se întâmplau multe evenimente în Bucureşti, în faţa Teatrului Naţional, la Romexpo, celebrele „Vanghelioane”.
A fost ceva ce aţi simţit că trebuie să schimbaţi, mă refer la revelionul din ’90?
În primul rând vestimentaţia şi faptul că băieţii umblau cu agrafe în păr. Până atunci nu aveau voie să apară cu plete. La acel Revelion am scos agrafele şi am schimbat vestimentaţia.
Ce părere aveţi de Revelioanele realizate astăzi, atât la televiziunea publică, cât şi la televiziunile comerciale?
Eu sunt un om fidel Televiziunii Române, şi ceea ce se întâmplă aici, chiar dacă nu este întotdeauna pe gustul tuturor, urmăreşte o anumită rigoare şi o anumită calitate. Nu socotesc ca audienţa să fie un criteriu, vizavi de calitatea unei emisiuni, adică, dacă publicul agreează lucruri de prost gust, nu înseamnă că televiziunile trebuie să se coboare la acel nivel
. În acest context, cred că Televiziunea Naţională nu ar trebui să-şi facă acest calcul de audienţă, pentru că Televiziunea Naţională trebuie să-şi menţină un anumit standard de calitate.
„Asta cere publicul” sau „publicul consumă ceea ce i se dă”?
A doua variantă. Educaţia se face după o anumită rigoare şi pe cât posibil fără compromisuri.
Ce face de Sărbători un om care se îngrijeşte, de atâţia ani, de sărbătorile altora?
În general nu prea am avut sărbători, cam în toţi anii am lucrat. Crăciunul a fost mai relaxat, că nu totdeauna a fost în direct. Când nu lucrez, mă odihnesc, ne întâlnim cu prietenii. Mă uit şi la televizor, dar foarte puţin.
Ce face fiica dumneavoastră, Kitty Cepraga? Cum aţi evalua traseul ei profesional, ca specialist?
Ea şi-a finalizat cursurile în Italia, a făcut şi un curs de televiziune, probabil că va lucra la un moment dat într-o televiziune. Deocamdată cu actoria... nu este o meserie foarte comodă, azi ai ce face, mâine nu ai. Ea iubeşte meseria asta şi vrea să facă ceva de calitate.
CARIERĂ
35 de ani la Televiziunea Română
Una dintre „veteranele” spectacolelor organizate de Anul Nou la TVR, regizorul muzical Alexandra Cepraga, îşi aminteşte de restricţiile impuse în programele din comunism.
Televiziunea Română organiza primul spectacol-maraton de Revelion între 1956-1957, „un program din cântecele şi din jocurile noastre româneşti”, aşa cum anunţa crainica, înainte de a închina un pahar de şampanie în cinstea privitorilor.
Puţini dintre cei care au stat, de-a lungul timpului, în spatele camerelor, pentru un program special în seara dintre ani, mai lucrează încă la postul public.
Regizorul muzical Alexandra Cepraga, un profesionist cu vechime de 35 de ani în TVR, şi Titus Munteanu - cu 43 de ani petrecuţi la postul naţional de televiziune - sunt doi dintre „veteranii” spectacolului de Revelion care mai lucrează şi acum în divertisment.
EVZ: Vă mai amintiţi primul Revelion TVR la care aţi lucrat?
Alexandra Cepraga: Era un tronson care s-a făcut în anul 1975 spre 1976, se numea „Istoria valsului”, iar regia era asigurată de Alexandru Bocăneţ, cu care am lucrat foarte mult din momentul în care m-am angajat. Protagonistul principal era pe atunci tenorul Ludovic Spiess, am avut orchestră mare
în studio, am făcut înregistrări, suportul muzical, cu balet, cu costume frumoase, cu scenografie. Bocăneţ lucra cu soţia lui, Doina Levintza, care a avut o scenografie absolut specială, erau oameni care ştiau să trateze imaginea alb şi negru de aşa manieră încât să nu uiţi niciodată această compoziţie.
De altfel, comparativ cu filmările de acum, cele în alb şi negru rămân perfect în picioare, nicio clipă nu par depăşite şi vreau să cred că nici sunetul de atunci nu era mai prejos, deşi acum tehica este mult mai avansată în ceea ce priveşte editarea sunetului. Atunci se mergea foarte mult pe sunetul live, pe sunetul de instrumente calde, nu electronice. La primul revelion la care am lucrat făceam echipă cu Angela Similea, cu Olimpia Panciu, era în perioada aceea la modă trioul Marius Ţeicu, Olimpia Panciu şi Mihai Constantinescu. În alţi ani, Titus Munteanu a mai menţinut ideea de trio şi a făcut Revelioane cu Alexandru Arşinel, cu Radu Gheorghe şi Corina Chiriac.
Cum se organizau atunci programele?
În ceea ce priveşte meseria mea de regizor muzical, nu am întâmpinat dificultăţi. Problemele erau legate de timpul de emisie, de anumite lucruri pe care cenzura le peria. La un moment dat, chiar am vrut să merg mai departe, ca producător, ca redactor. O prietenă m-a sfătuit să renunţ la ideea asta, pentru că în meseria mea nu se prea putea băga nimeni, în timp ce în celelalte domenii, orice şef putea să spună orice aberaţie şi trebuia să faci ca el. Nu-i plăcea nu-ştiu-cine, spunea „Acesta nu intră pe post!”. „Păi da, dar e un moment foarte bun”, ai fi încercat să-l convingi. „Nu intră şi nu se mai discută” - ţi-ar fi zis, în timp ce mie nu putea să-mi zică nimeni că un artist nu a cântat bine sau să-mi spună să-l fac să sune prost. Şi atunci am stat puţin pe gânduri şi nu mi-a părut rău.
Perioada marilor şlagăre
Dar despre restricţiile regimului?
Era interzisă muzica străină, într-adevăr. Erau foarte mulţi muzicieni care orchestrau superb, erau foarte mulţi compozitori. Asta a fost bine, a fost un stimulent ca producţia de muzică uşoară românească să fie foarte bogată. A fost o perioadă în care apăreau marile şlagăre, care acum, din păcate, nu se mai regăsesc în muzica actuală. Mulţi artişti au spus că forma de constrângere pe un anumit domeniu a dezvoltat, de fapt, şi mai mult sentimentul artistic. Era ideea că un poet sau un muzician în suferinţă creează mai mult decât unul care are orice. Tot în felul acesta, perioada aceea a fost foarte prolifică, ţin minte, Marius Ţeicu, la fiecare săptămână venea cu 2-3 piese splendide. Şi Marcel Dragomir făcea la fel.
Care erau reacţiile publicului după un Revelion la televizor?
Erau foarte multe comentarii. Acum, fiind mai multe posturi şi mai multe oferte, şi gusturile s-au diversificat, şi publicul s-a împărţit pe preferinţe. Atunci, fiind o singură televiziune, Revelionul era aşteptat cu nerăbdare şi mulţi dintre cei care pierdeau programul, vroiau să vadă în reluare sau să revadă… Constrângerea şi faptul că erau numai două ore de emisie, oamenii erau foarte dornici şi să audă emisiuni de varietăţi şi de muzică, de dans şi de balet. Ce pot să spun, că la vremea aceea se făceau programele cu tot sufletul, toţi artiştii veneau de drag şi nu aveam limită de timp să iasă cât mai bine, nopţi în şir am lucrat cu Dida Drăgan şi cu Angela Similea, cu Corina Chiriac şi cu Mirabela Dauer. Era extraordinar tot ce pornea din ele. Acum întrebarea este „Cât îmi dai?”. Şi de aici începe toată drama, nu înseamnă că nu ar merita, dar cred că nu e primul lucru. Eu sunt de modă mai veche, cred că întâi trebuie să dai totul şi eventual apoi să ţi se ofere ceva în schimb.
Primul Revelion în libertate
Cum v-aţi pregătit pentru primul Revelion de după ’89?
Am făcut chiar în ’89 spre ’90 nişte piese foarte frumoase. A venit Doru Căplescu cu o piesă, au venit toţi artiştii şi a fost aşa, o piesă cu multe voci, cu multe sentimente, fiecare dorea să exprime cât mai mult. La 12 noaptea, toată lumea a apărut cu lumânări, a fost ceva foarte deosibit. Aveam senzaţia că este libertate nelimitată şi atunci a trebuit să facem cât mai mult şi cât mai spectaculos. Dar şi libertatea asta are nişte limite, nu poţi să mergi până la capăt. Au fost nişte perioade de încercare, s-a exagerat un pic, între timp s-au mai aşezat lucrurile. Am avut un Revelion, la un moment dat, a fost un director care a dorit să se facă revelionul aici, în televiziune, în diverse platouri, în direct. A fost un calvar Revelionul acela! Se tot comutau transmisiile pe post, n-a fost o reuşită. Apoi, multe Revelioane le-am făcut în direct, se întâmplau multe evenimente în Bucureşti, în faţa Teatrului Naţional, la Romexpo, celebrele „Vanghelioane”.
A fost ceva ce aţi simţit că trebuie să schimbaţi, mă refer la revelionul din ’90?
În primul rând vestimentaţia şi faptul că băieţii umblau cu agrafe în păr. Până atunci nu aveau voie să apară cu plete. La acel Revelion am scos agrafele şi am schimbat vestimentaţia.
Ce părere aveţi de Revelioanele realizate astăzi, atât la televiziunea publică, cât şi la televiziunile comerciale?
Eu sunt un om fidel Televiziunii Române, şi ceea ce se întâmplă aici, chiar dacă nu este întotdeauna pe gustul tuturor, urmăreşte o anumită rigoare şi o anumită calitate. Nu socotesc ca audienţa să fie un criteriu, vizavi de calitatea unei emisiuni, adică, dacă publicul agreează lucruri de prost gust, nu înseamnă că televiziunile trebuie să se coboare la acel nivel
. În acest context, cred că Televiziunea Naţională nu ar trebui să-şi facă acest calcul de audienţă, pentru că Televiziunea Naţională trebuie să-şi menţină un anumit standard de calitate.
„Asta cere publicul” sau „publicul consumă ceea ce i se dă”?
A doua variantă. Educaţia se face după o anumită rigoare şi pe cât posibil fără compromisuri.
Ce face de Sărbători un om care se îngrijeşte, de atâţia ani, de sărbătorile altora?
În general nu prea am avut sărbători, cam în toţi anii am lucrat. Crăciunul a fost mai relaxat, că nu totdeauna a fost în direct. Când nu lucrez, mă odihnesc, ne întâlnim cu prietenii. Mă uit şi la televizor, dar foarte puţin.
Ce face fiica dumneavoastră, Kitty Cepraga? Cum aţi evalua traseul ei profesional, ca specialist?
Ea şi-a finalizat cursurile în Italia, a făcut şi un curs de televiziune, probabil că va lucra la un moment dat într-o televiziune. Deocamdată cu actoria... nu este o meserie foarte comodă, azi ai ce face, mâine nu ai. Ea iubeşte meseria asta şi vrea să facă ceva de calitate.
CARIERĂ
35 de ani la Televiziunea Română
- Alexandra Cepraga lucrează ca regizor muzical la TVR din 1974.
- A semnat regia muzicală pentru numeroase emisiuni de divertisment precum „Steaua fără nume”, „Tezaur folcloric”, „Album duminical”, „Marius, Olimpia şi Mihaela - Un Trio Formidabil”, „Duelul Vedetelor”, „Careul cu 5 Aşi”, „Şcoala Vedetelor”, „Ploaia de stele”, „Bravo-Bravissimo”, „Top Super Hit”, „Faimoşii”, „Stele de 5 stele”, „O vedetă populară”, „Taverna”, „Garantat 100%” sau „O dată-n viaţă”.
- A fost regizor muzical şi pentru diverse festivaluri, cum ar fi Concursul
şi Festivalul Internaţional „George Enescu” Eurovision, Eurovision junior, Eurovision Young Musicians, Festivalul Internaţional Cerbul de Aur (toate ediţiile din perioada 1992-2005, 2008-2009), Festivalul Internaţional de canto Hariclea Darclée, Festivalul de muzică uşoară - Mamaia, Festivalul Mamaia. - Nici muzica de film nu îi este străină: a colaborat la coloana sonoră a filme de lungmetraj, alături de compozitori precum George Grigoriu, Radu Şerban, Temistocle Popa sau Ionel Tudor.
- A fost în juriile unor festivaluri şi a lucrat la numeroase albume, colaborând cu artişti precum Johnny Răducanu, Teodora Enache, Sanda Ladoşi, Violeta Andrei, Elena Cârstea, Angela Similea sau cu Orchestra RadioTeleviziunii Române.
Kristina Cepraga, emoţionată în preajma lui Raoul Bova
Kristina Cepraga, emoţionată în preajma lui Raoul Bova
Blonda a obţinut roluri în două dintre cele mai populare seriale din "cizmă", Medicina Generale" şi "Intelligence- Servizi&Segreti", un serial poliţist în care joacă alături de celebrul Raoul Bova, consacrat datorută rolului în "caracatiţa". "Intelligence este un
Blonda a obţinut roluri în două dintre cele mai populare seriale din "cizmă", Medicina Generale" şi "Intelligence- Servizi&Segreti", un serial poliţist în care joacă alături de celebrul Raoul Bova, consacrat datorută rolului în "caracatiţa". "Intelligence este un
Kitty Cepraga foarte săracă în Italia! Mânca doar un sandwic
Kitty Cepraga foarte săracă în Italia! Mânca doar un sandwich pe zi...
Multe vedete autohtone îşi doresc o carieră internaţională, însă câte dintre
Multe vedete autohtone îşi doresc o carieră internaţională, însă câte dintre
Cristina Cepraga o joacă pe Brigitte Bardot Cristina Cepraga
Cristina Cepraga o joacă pe Brigitte Bardot
Cristina Cepraga o joacă pe Brigitte Bardot în producţia “Ces amours la”, regizată de cunoscutul francez Claude Lelouch
Conform [...]
Cristina Cepraga o joacă pe Brigitte Bardot în producţia “Ces amours la”, regizată de cunoscutul francez Claude Lelouch
Conform [...]
Kitty Cepraga"Mi-ar placea sa am o emisiune numai a mea, cu
Kitty Cepraga"Mi-ar placea sa am o emisiune numai a mea, cu glume, dans si cantari" - Dupa ce s-a lansat stralucit pe Mtv Romania si a prezentat calificarile la Eurovision, va reveni pe micul ecran alaturi de o alta vedeta indragita, Cosmin Cernat. Frumoasa, blonda, dar nu si proasta, Kitty are viit...
Citeste tot articolul
Citeste tot articolul
Kitty Cepraga, pe bicicleta medicinala, de dragul casniciei
Kitty Cepraga, pe bicicleta medicinala, de dragul casniciei
http://www.7plus.ro/?arhiva=01/04/2008&id=4149
http://www.7plus.ro/?arhiva=01/04/2008&id=4149
Fosta VJ-ita de la MTV, Kitty Cepraga, pedaleaza grabnic spre inima lui James, tinarul bogatas caruia incearca sa-i insurubeze verigheta pe deget. Ca sa nu-i fuga ochii dupa vreo alta frumusete a naturii, care ar putea sa-i spulbere lui James gindurile de insuratoare, Kitty, viitoarea mireasa, lupta sa se mentina in forma pina in ziua cea mare. De doua ori pe saptamina, blonda isi sacrifica o ora din putinul timp liber pe care-l mai are la dispozitie, pedalind de zor la bicicleta medicinala. Speram ca, in ziua nuntii, va avea trupul asa cum si-l doreste si nu va ajunge la altar pe bicicleta.
Kitty Cepraga face nunta la Palatul Stirbei
Kitty Cepraga face nunta la Palatul Stirbei
http://www.7plus.ro/?arhiva=24/03/2008&id=3818
http://www.7plus.ro/?arhiva=24/03/2008&id=3818
De cind a plecat din România, a devenit celebra si in Italia. Kitty Cepraga face parte, la ora actuala, printre cele mai cunoscute vedete din tara cizmei. Blonda traieste de ceva vreme o poveste de dragoste cu James, un om de afaceri de acolo, iar anul acesta se aud clopote de nunta. Diva intentioneaza sa-si puna pirostriile, mai ales ca barbatul din viata sa este foarte amorezat de ea. Doreste ca nunta sa fie in România, a demarat cautarile pentru locul unde vrea sa se casatoreasca. Ii place Palatul Stirbei, asa ca a inceput demersurile pentru a putea inchiria acest frumos loc. Dupa cum se stie, si alte vedete autohtone au ales palatul, unde sa aiba loc marea lor petrecere.
Kitty Cepraga se apuca de afaceri cu lenjerie intima
Kitty Cepraga se apuca de afaceri cu lenjerie intima
http://www.7plus.ro/?arhiva=15/02/2008&id=2241
In ultima vreme, Kitty Cepraga a venit foarte rar in România. Vedeta ce a debutat la MTV este acum cunoscuta in Italia si are un program foarte incarcat. Atunci cind are timp, diva vine in România, isi viziteaza parintii si se intilneste cu prietenii. Vazind ca afacerile pot sa-ti aduca si bani, blonda s-a gindit sa investeasca intr-un nou business. Vrea sa se ocupe de lenjerie intima si sa-si deschida mai multe magazine in tara. Intentioneaza sa aduca in România un brand celebru, dar nu s-a hotarit, deocamdata, care va fi acela. Este in discutii cu mai multi domni ce se ocupa de asemenea afaceri si, in curind, vrea sa porneasca businessul.
http://www.7plus.ro/?arhiva=15/02/2008&id=2241
Pagina 1 din 2 • 1, 2
Pagina 1 din 2
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum