Like/Tweet/+1
Ultimele subiecte
» TEXT ITINERARIU SEFARD DIN IMPERIUL OTOMAN IN TARILE ROMANE2Scris de Admin 26.08.17 22:37
» TEXT ITINERARIU SEFARD DIN IMPERIUL OTOMAN IN TARILE ROMANE1
Scris de Admin 26.08.17 22:36
» Comunitatea evreiască din Botoșani (2)
Scris de Admin 26.08.17 22:30
» Comunitatea evreiască din Botoșani (1)
Scris de Admin 26.08.17 22:30
» ITINERARIU SEFARD DIN IMPERIUL OTOMAN IN TARILE ROMANE (1)
Scris de Admin 26.08.17 22:19
» ITINERARIU SEFARD DIN IMPERIUL OTOMAN IN TARILE ROMANE (2)
Scris de Admin 26.08.17 22:18
» DESPRE ANTISEMITISMUL MAREȘALULUI ION ANTONESCU
Scris de Admin 04.08.17 23:54
» Romanizarea Romaniei 1940-44 legi antisemite, CNRomanizare
Scris de Admin 04.08.17 21:13
» ROMÂNIA LUI ANTONESCU ȘI LOGICA VIOLENȚEI(3): VIOLENŢA MILIT
Scris de Admin 05.03.17 11:01
» Anunțuri Administrative
Scris de Admin 25.02.17 20:07
George[v=]
Pagina 1 din 2
Pagina 1 din 2 • 1, 2
Re: George[v=]
Boy George are O TUMOARE: "Este puţin spus că sunt devastat"
Mai mult: http://www.libertatea.ro/monden.html#ixzz3J3cgHC1V
Mai mult: http://www.libertatea.ro/monden.html#ixzz3J3cgHC1V
Re: George[v=]
http://www.ziare.com/sex/viata-sexuala/un-cantaret-celebru-e-nevoie-de-doi-heterosexuali-ca-sa-obtii-unul-ca-mine-1289615
Re: George[v=]
http://www.curentul.ro/2013/index.php/2013102292439/Monden/Probleme-in-dragoste-pentru-Boy-George.html
Re: George[v=]
Alexandru GEORGE - biografie - (opera si scrierile)
(numele la nastere: George-Alexandru Georgescu), n. 6 apr. 1930, Bucuresti.
Critic, istoric literar, prozator si traducator.
Fiul lui George Georgescu, functionar la Banca Nationala, si al Elizei (n. Constantinescu).
Scoala primara nr. 7 din capitala (1937-1941); Liceul „Mihai Viteazul", continuat la „Enachita Vacarescu" din Targoviste, cu o intrerupere de un an (1946-1947). inscris la Facultatea de Filologie a Univ. din Bucuresti, pe care o paraseste dupa un an (1949-1950). Se angajeaza ca muncitor constructor necalificat la intreprinderea Mecanica 2 Bucuresti, apoi desenator si referent tehnic la Institutul de Cercetari Stiintifice pentru Constructii (1951-1955) unde obtine titlul de „inovator"; tehnoredactor la rev. Metalurgia si constructii de masini; intre 1959 si 1972, bibliotecar la Biblioteca Acad. Debut simultan (1969) in Luceafarul, cu povestirea Nocturna, si in Ramuri, cu un art, Parvenitul Pasadia (titlu schimbat in redactie). Colaboreaza la Luceafarul, Romania literara, Viata Romaneasca, Steaua, Convorbiri literare s.a. Debut editorial in 1970, cand apar aproape concomitent voi. de nuvele Simple intamplari cu sensul la urma si Marele Alfa, un eseu critic despre Tudor Arghezi. Cartea lui GEORGE care se bucura insa de ecourile cele mai largi este voi. de eseuri critice Semne si repere (1971, Premiul Uniunii Scriitorilor). Monografia In jurul lui E. Lovinescu (1975) e, dincolo de obiectivele ei imediate, si o meditatie despre „conditia specifica a criticului", care-i retinuse atentia si in voi. de debut. GEORGE a publicat, de asemenea, un eseu monografic despre Mateiu I. Caragiale (1980, Premiul Asoc. Scriitorilor din Bucuresti) si si-a adunat art. de mai mica intindere in La sfarsitul lecturii (I, 1973; II, 1978; III, 1980; IV, 1993). Ca prozator, a mai tiparit voi. de povestiri Clepsidra cu venin (1971), Simple intamplari in gand si spatii (1982, Premiul Uniunii Scriitorilor), Petreceri cu gandul si inductii sentimentale (1986) si romanele Caiet pentru (1984), Dimineata devreme (1987), Seara tarziu (1988) si Intr-o dimineata de toamna (1984), toate aflate la confluenta intre fictiune si memorialistica, intre jocul livresc si disertatia libera. A tradus din Voltaire, Anatole France, fimile Zola, Edmond si Jules de Goncourt, Villiers de l Isle Adam, Remy de Gourmont, Ph. van Tieghem, Jean Starobinski, Salvatore Battaglia, Jean-Pierre Richard, Pierre-Joseph Proudhon s.a. Premiul Uniunii Scriitorilor (1990; 1993; 1996).
Morocanos, dar plin de umor, iconoclast pentru firile susceptibile, mereu inversunat impotriva locurilor comune, a prejudecatilor si a fetisurilor, fire polemica prin excelenta, sicanator, uneori de amorul artei, GEORGE reprezinta cazul tipic al scriitorului incomod. Dezicandu-se de originalitate intr-un chip siret, autorul invoca de fiecare data falsa modestie pentru a-si incita cititorul si a-1 face curios de scrisul sau. Critic si prozator in egala masura, dar si traducator cu elan heliadesc, GEORGE prefera sa fie considerat in primul rand autor de fictiune si abia apoi exeget. La inceputul volumului Semne si repere (1971), scriitorul declara, nu fara un subinteles polemic, ca refuza in chip hotarat sa se inregimenteze in randul criticilor literari, declinandu-si talentul si aplicatiunea pentru aceasta corvoada artistica: .Autorul acestor studii nu a nazuit niciodata sa devina un critic literar si nu a dorit aceasta pentru mai multe cuvinte, dar in primul rand pentru ca nu a simtit nici un indemn observand mai indeaproape activitatea altor critici". Cat adevar este in aceasta marturisire e greu de ghicit, desi, daca avem in vedere ca toate comentariile sale sunt lipsite de ambitii teoretice, fiind mai degraba de bun-simt si in raspar cu opiniile consacrate, nu este exclus ca in inversunarea criticului sa se ascunda si un dram de adevar. Ca autor de proza, GEORGE se misca la confluenta dintre spiritul decaden-tist si ispitele metaliteraturii, dintre rafinamentul estetizant al descrierii si fictiunile livresti de factura bor-gesiana, dintre pastisa ironica si intertextualitate. Nu-i lipsesc scriitorului nici imaginatia povestitorului clasic, predispusa la tot soiul de inscenari epice, de la nuvela politista la povestirea de groaza, si nici inclinatia de tip manierist catre contrafacerea subtila. Sensibilitatea artistica a lui GEORGE pare contaminata, in fondul ei cel mai adanc, de artificiul cultural, precum fierul de rugina. intotdeauna pitorescul psihologic si comportamental e tras inspre parabola, inspre un talc existential. O spumoasa si ingenioasa povestire din Simple intamplari cu sensul la urma (1970), intitulata vadit polemic Stilul nu mai e omul, debuteaza printr-o diatriba ironica la adresa literaturizarii ca mistificare a trairii, pentru a sfarsi intr-un elogiu adus acesteia. Relatarea naratorului-personaj pare sincera pana la naivitate; doar subtilele aluzii culturale insinueaza banuiala unui truc psihologic. In astfel de reactii sucite, in raspar cu asteptarile cititorului, in brutalitatea confesiei sta tot farmecul prozei lui G.: „Rar a dorit cineva ca mine sa obtina prin deprindere ceea ce nu i se daduse prin natura - si totusi facultatea de a scrie mi-a lipsit totdeauna, asa cum unora le lipseste vazul sau auzul". Ironic, de un umor al ideii imbibat de carcoteli intelectuale, stilul prozelor are si un indiscutabil ton eseistic. Aluzia culturala, qui pro quo-x sunt procedeele prin care autorul construieste o demonstratie despre triumful artei asupra vietii: in confruntarea dintre cei doi amorezi, in cele din urma invinge povestitorul, si nu oricum, ci folosindu-se de scrisorile retorice, pompoase, cam gongorice si pline de pretiozitati ale rivalului, caruia izbuteste, in cele din urma, sa i se substituie. In spatele acestui procedeu mult prea uzat, prozatorul strecoara noi semnificatii, mutand pitorescul aventurii in alegorie si sugerand o noua sensibilitate, o noua estetica a trairii: „in lumea asta, atata cat o cunoastem si asa cum e ea facuta, nimica nu se poate realiza fara literatura". Sub aparenta confesiunii resemnate avem aici un foarte explicit manifest manierist. Tot de extractie livresca sunt si prozele din Clepsidra cu venin (1971), Simple intamplari in gand si spatii (1982), Petreceri cu gandul si inductii sentimentale (1986), ca si romanele Caiet pentru (1984), Dimineata devreme (1987), Seara tarziu (1988) si intr-o dimineata de toamna (1989), in pasta carora autorul a topit, deformandu-le ironic, cele mai diverse modalitati epice, de la basm la drama burgheza, de la povestirea politista la farsa grotesca. Pastisand, despuind formele literare de aparentele vechi, modificand codurile epice, GEORGE schimba fabula de la moral la estetic, de la subintelesurile vietii la cele ale artei: fara fictiune (literatura), viata ameninta sa cada in platitudine, sa degenereze, sa se goleasca de sens. Prozatorului ii prieste cu osebire amestecul de exegeza si confesiune, de disertatie ironica si investigatie erudita, intr-o formula greu de definit, apropiata totusi de maniera englezeasca a eseului liber. Prozele sale au, cel mai adesea, ca punct de plecare rememorarea unei calatorii (la Paris ori la Pucioasa), o intamplare bibliofila (descoperirea unui volum postum al lui Tonegaru), o reflectie celebra (din Baudelaire ori Montaigne), o intamplare hazlie, dovedind, pe langa spiritul cartitor si malitios, o mare pasiune pentru deliciul cultural. Si in calitate de critic autorul a izbutit sa tulbure apele, desi si-a subestimat mereu contributiile. Debutand cu Marele Alpha (1970) un eseu despre lirica argheziana, GEORGE se anunta de pe atunci un critic sicanator; umoral, orgolios, insa plin de savoare, mai cu seama cand isi exersa malitia pe propria-i persoana. Cartea e o incercare de reconsiderare a lui Arghezi si de situare a acestuia intr-o opozitie simbolica fata de Eminescu, in cei doi criticul descoperind doi poli ai poeziei romane. Interesanta prin abilitatea demonstratiei, cartea contine si ipoteze discutabile, mai ales aceea privind serenitatea lirismului eminescian. O carte plina de reprosuri, de obiectiuni si imputari este Semne si repere (1971). Contestand valoarea unor scriitori consacrati (Urmuz mai ales), criticul face, in fond, o obiectie de principiu. Mult mai aplicat, mai nuantat si mai convingator este autorul in eseul monografic in jurul lui E. Lovinescu (1975), carte de referinta pentru posteritatea critica a mentorului de la „Sburatorul". Dezvaluind multe carente ale criticii lovinesciene, eseistul nu ezita insa sa vada in autorul Criticelor „cel mai mare critic al literaturii romanesti, nu pentru meritele lui diverse, mai mult sau mai putin masurabile sau comparabile cu ale altora, ci pentru ca a reprezentat mai mult decat oricine conditia specifica a criticului". Interesul pentru judecata de valoare, predispozitia pentru disociere, iar nu pentru teoretizare, imanentismul criticii lovinesciene reprezinta pentru exeget argumente irefutabile si deci probe ale unei personalitati de exceptie. Studii si articole diferite contin cele patru volume intitulate La sfarsitul lecturii (1973, 1978, 1980, 1993), redactate in acelasi stil si cu aceeasi umoare. Mateiu I. Caragiale (1981) e tot un eseu monografic polemic, anticipat, in cadrele lui generale, de chiar articolul de debut. in general, critica lui G., de extractie rsihologista, e inclinata spre logicism si pozitivism, cu atat mai eficiente cand bunul simt critic nu se confunda cu banalitatea, caci, asa cum spune autorul insusi, vorbind despre sine, textele sale „cauta sa fie privite [] nu ca o opozitie fata de opinia comuna, ci ca o completare a ei".
OPERA
Marele Alpha, Bucuresti, 1970; Simple intamplari cu sensul la urma, Bucuresti, 1970; Clepsidra cu venin. Bucuresti, 1971; Semne si repere. Bucuresti, 1971; La sfarsitul lecturii, I-IV, Bucuresti, 1973-1993;7« jurul lui E. Lovinescu, Bucuresti, 1975; Mateiu I. Caragiale, Bucuresti, 1981: Simple intamplari in gand si spatii. Bucuresti, 1982; Caiet pentru, Bucuresti, 1984; Petreceri cu gandul si inductii sentimentale, Bucuresti, 1986; Dimineata devreme, Bucuresti, 1987; Seara tarziu, Bucuresti, 1988; Intr-o dimineata de toamna. Bucuresti, 1989; Caragiale. Glose, dispute, analize. Bucuresti, 1996; In istorie, in politica, in literatura, Bucuresti, 1997. Traduceri: Ph. Van Tieghem, Marile doctrine literare in Franta, Bucuresti, 1972; Villiers de l Isle Adam, Povestiri crude si insolite. Bucuresti, 1973 (ed. II, 1980); Jean Starobinski, Relatia critica. Bucuresti, 1974; Remy de Gourmont, Eseuri, Bucuresti, 1975; Salvatore Battaglia, Mitografia personajului, Bucuresti, 1976; Emile Zola, Saloanele mele, Bucuresti, 1976; Anatole France, Viata literara. Bucuresti, 1978; Edmond de Goncourt si Jules de Goncourt, Arta franceza a secolului al XVIII-lea, Bucuresti, 1979; Jean-Pierre Richard, Literatura si senzatie, Bucuresti, 1980; Louis Hautecoeur, Literatura si pictura in Franta in secolele XVII-XX, Bucuresti, 1982; Voltaire, Secolul lui Ludovic al XlV-lea, Bucuresti, 1983; Pierre Joseph Proudhon, Principiul artei si destinatia ei sociala, Bucuresti, 1986; J. P. Sartre, Greata, trad. de ~, pref. de Irina Mavrodin, Bucuresti, 1990; V de l Isle-Adam, Povestiri crude si insolite, versiune romaneasca si pref. de ~, Bucuresti, 1992.
REFERINTE CRITICE
N. Manolescu, in Contemporanul, nr. 33; 43, 1970; M. Iorgulescu, in Romania literara, nr. 34, 1970; L. Raicu, ibidem, nr. 44, 1970; Gh. Grigurcu, in Familia, nr. 2, 1971; P. Poanta, in Steaua, nr. 2, 1971; I. Vartic, in Echinox, nr. 3, 1971; V. Cristea, in Arges, nr. 10, 1971; M. Papahagi, in Steaua, nr. 22, 1973; M. Ungheanu, in Luceafarul, nr. 31; 34, 1973; N. Manolescu, in Romania literara, nr. 32, 1973; P. Georgescu, in Luceafarul, nr. 38, 1973; Gh. Grigurcu, Idei si forme critice, 1973; I. Vlad, in Tribuna, nr. 43; 45, 1975; D. Micu, in Contemporanul, nr. 52, 1975; V Arde-leanu, Opinii, 1975; M. Ungheanu, Arhipelag de semne, 1975; D. Culcer, Citind sau traind literatura, 1976; Alex. Stefanescu, Preludii, 1977; Al. Dobrescu, Foiletoane, I, 1979; A. Sasu, In cautarea formei, 1979; S. Cioculescu, in Flacara, nr. 15, 1980; Al. Paleologu, in Romania literara, nr. 14, 1980; N. Manolescu, ibidem, nr. 15, 1981; Gh. Grigurcu, Critici; M. Zaciu, in Steaua, nr. 5, 1981; Gh. Grigurcu, in Viata Romaneasca, nr. 8, 1982; N. Manolescu, in Romania literara, nr. 11, 1986; M. Papahagi, in Tribuna, nr. 20, 1986; M. Iorgulescu. in Romania literara, nr. 19, 1987; St. Bor-bely, in Vatra, nr. 8, 1987; GEORGE Dimisianu, Subiecte, 1987; N. Manolescu, Teme 7, 1988; Olimpia Radu, Pagini; I. Holban, Literatura subiectiva, I, 1989; D. Cristea, in Luceafarul, nr. 7, 1995; Ioana Parvulescu, in Romania literara, nr. 49, 1996; GEORGE Dimisianu, ibidem, nr. 43, 1997; Gh. Grigurcu, ibidem, nr. 37-38, 1998; B. Cioculescu, in Viata Romaneasca, nr. 7-8, 1998; idem, in Romania literara, nr. 46, 1999; Gabriela Omat, ibidem, nr. 25, 1999.
Critic, istoric literar, prozator si traducator.
Fiul lui George Georgescu, functionar la Banca Nationala, si al Elizei (n. Constantinescu).
Scoala primara nr. 7 din capitala (1937-1941); Liceul „Mihai Viteazul", continuat la „Enachita Vacarescu" din Targoviste, cu o intrerupere de un an (1946-1947). inscris la Facultatea de Filologie a Univ. din Bucuresti, pe care o paraseste dupa un an (1949-1950). Se angajeaza ca muncitor constructor necalificat la intreprinderea Mecanica 2 Bucuresti, apoi desenator si referent tehnic la Institutul de Cercetari Stiintifice pentru Constructii (1951-1955) unde obtine titlul de „inovator"; tehnoredactor la rev. Metalurgia si constructii de masini; intre 1959 si 1972, bibliotecar la Biblioteca Acad. Debut simultan (1969) in Luceafarul, cu povestirea Nocturna, si in Ramuri, cu un art, Parvenitul Pasadia (titlu schimbat in redactie). Colaboreaza la Luceafarul, Romania literara, Viata Romaneasca, Steaua, Convorbiri literare s.a. Debut editorial in 1970, cand apar aproape concomitent voi. de nuvele Simple intamplari cu sensul la urma si Marele Alfa, un eseu critic despre Tudor Arghezi. Cartea lui GEORGE care se bucura insa de ecourile cele mai largi este voi. de eseuri critice Semne si repere (1971, Premiul Uniunii Scriitorilor). Monografia In jurul lui E. Lovinescu (1975) e, dincolo de obiectivele ei imediate, si o meditatie despre „conditia specifica a criticului", care-i retinuse atentia si in voi. de debut. GEORGE a publicat, de asemenea, un eseu monografic despre Mateiu I. Caragiale (1980, Premiul Asoc. Scriitorilor din Bucuresti) si si-a adunat art. de mai mica intindere in La sfarsitul lecturii (I, 1973; II, 1978; III, 1980; IV, 1993). Ca prozator, a mai tiparit voi. de povestiri Clepsidra cu venin (1971), Simple intamplari in gand si spatii (1982, Premiul Uniunii Scriitorilor), Petreceri cu gandul si inductii sentimentale (1986) si romanele Caiet pentru (1984), Dimineata devreme (1987), Seara tarziu (1988) si Intr-o dimineata de toamna (1984), toate aflate la confluenta intre fictiune si memorialistica, intre jocul livresc si disertatia libera. A tradus din Voltaire, Anatole France, fimile Zola, Edmond si Jules de Goncourt, Villiers de l Isle Adam, Remy de Gourmont, Ph. van Tieghem, Jean Starobinski, Salvatore Battaglia, Jean-Pierre Richard, Pierre-Joseph Proudhon s.a. Premiul Uniunii Scriitorilor (1990; 1993; 1996).
Morocanos, dar plin de umor, iconoclast pentru firile susceptibile, mereu inversunat impotriva locurilor comune, a prejudecatilor si a fetisurilor, fire polemica prin excelenta, sicanator, uneori de amorul artei, GEORGE reprezinta cazul tipic al scriitorului incomod. Dezicandu-se de originalitate intr-un chip siret, autorul invoca de fiecare data falsa modestie pentru a-si incita cititorul si a-1 face curios de scrisul sau. Critic si prozator in egala masura, dar si traducator cu elan heliadesc, GEORGE prefera sa fie considerat in primul rand autor de fictiune si abia apoi exeget. La inceputul volumului Semne si repere (1971), scriitorul declara, nu fara un subinteles polemic, ca refuza in chip hotarat sa se inregimenteze in randul criticilor literari, declinandu-si talentul si aplicatiunea pentru aceasta corvoada artistica: .Autorul acestor studii nu a nazuit niciodata sa devina un critic literar si nu a dorit aceasta pentru mai multe cuvinte, dar in primul rand pentru ca nu a simtit nici un indemn observand mai indeaproape activitatea altor critici". Cat adevar este in aceasta marturisire e greu de ghicit, desi, daca avem in vedere ca toate comentariile sale sunt lipsite de ambitii teoretice, fiind mai degraba de bun-simt si in raspar cu opiniile consacrate, nu este exclus ca in inversunarea criticului sa se ascunda si un dram de adevar. Ca autor de proza, GEORGE se misca la confluenta dintre spiritul decaden-tist si ispitele metaliteraturii, dintre rafinamentul estetizant al descrierii si fictiunile livresti de factura bor-gesiana, dintre pastisa ironica si intertextualitate. Nu-i lipsesc scriitorului nici imaginatia povestitorului clasic, predispusa la tot soiul de inscenari epice, de la nuvela politista la povestirea de groaza, si nici inclinatia de tip manierist catre contrafacerea subtila. Sensibilitatea artistica a lui GEORGE pare contaminata, in fondul ei cel mai adanc, de artificiul cultural, precum fierul de rugina. intotdeauna pitorescul psihologic si comportamental e tras inspre parabola, inspre un talc existential. O spumoasa si ingenioasa povestire din Simple intamplari cu sensul la urma (1970), intitulata vadit polemic Stilul nu mai e omul, debuteaza printr-o diatriba ironica la adresa literaturizarii ca mistificare a trairii, pentru a sfarsi intr-un elogiu adus acesteia. Relatarea naratorului-personaj pare sincera pana la naivitate; doar subtilele aluzii culturale insinueaza banuiala unui truc psihologic. In astfel de reactii sucite, in raspar cu asteptarile cititorului, in brutalitatea confesiei sta tot farmecul prozei lui G.: „Rar a dorit cineva ca mine sa obtina prin deprindere ceea ce nu i se daduse prin natura - si totusi facultatea de a scrie mi-a lipsit totdeauna, asa cum unora le lipseste vazul sau auzul". Ironic, de un umor al ideii imbibat de carcoteli intelectuale, stilul prozelor are si un indiscutabil ton eseistic. Aluzia culturala, qui pro quo-x sunt procedeele prin care autorul construieste o demonstratie despre triumful artei asupra vietii: in confruntarea dintre cei doi amorezi, in cele din urma invinge povestitorul, si nu oricum, ci folosindu-se de scrisorile retorice, pompoase, cam gongorice si pline de pretiozitati ale rivalului, caruia izbuteste, in cele din urma, sa i se substituie. In spatele acestui procedeu mult prea uzat, prozatorul strecoara noi semnificatii, mutand pitorescul aventurii in alegorie si sugerand o noua sensibilitate, o noua estetica a trairii: „in lumea asta, atata cat o cunoastem si asa cum e ea facuta, nimica nu se poate realiza fara literatura". Sub aparenta confesiunii resemnate avem aici un foarte explicit manifest manierist. Tot de extractie livresca sunt si prozele din Clepsidra cu venin (1971), Simple intamplari in gand si spatii (1982), Petreceri cu gandul si inductii sentimentale (1986), ca si romanele Caiet pentru (1984), Dimineata devreme (1987), Seara tarziu (1988) si intr-o dimineata de toamna (1989), in pasta carora autorul a topit, deformandu-le ironic, cele mai diverse modalitati epice, de la basm la drama burgheza, de la povestirea politista la farsa grotesca. Pastisand, despuind formele literare de aparentele vechi, modificand codurile epice, GEORGE schimba fabula de la moral la estetic, de la subintelesurile vietii la cele ale artei: fara fictiune (literatura), viata ameninta sa cada in platitudine, sa degenereze, sa se goleasca de sens. Prozatorului ii prieste cu osebire amestecul de exegeza si confesiune, de disertatie ironica si investigatie erudita, intr-o formula greu de definit, apropiata totusi de maniera englezeasca a eseului liber. Prozele sale au, cel mai adesea, ca punct de plecare rememorarea unei calatorii (la Paris ori la Pucioasa), o intamplare bibliofila (descoperirea unui volum postum al lui Tonegaru), o reflectie celebra (din Baudelaire ori Montaigne), o intamplare hazlie, dovedind, pe langa spiritul cartitor si malitios, o mare pasiune pentru deliciul cultural. Si in calitate de critic autorul a izbutit sa tulbure apele, desi si-a subestimat mereu contributiile. Debutand cu Marele Alpha (1970) un eseu despre lirica argheziana, GEORGE se anunta de pe atunci un critic sicanator; umoral, orgolios, insa plin de savoare, mai cu seama cand isi exersa malitia pe propria-i persoana. Cartea e o incercare de reconsiderare a lui Arghezi si de situare a acestuia intr-o opozitie simbolica fata de Eminescu, in cei doi criticul descoperind doi poli ai poeziei romane. Interesanta prin abilitatea demonstratiei, cartea contine si ipoteze discutabile, mai ales aceea privind serenitatea lirismului eminescian. O carte plina de reprosuri, de obiectiuni si imputari este Semne si repere (1971). Contestand valoarea unor scriitori consacrati (Urmuz mai ales), criticul face, in fond, o obiectie de principiu. Mult mai aplicat, mai nuantat si mai convingator este autorul in eseul monografic in jurul lui E. Lovinescu (1975), carte de referinta pentru posteritatea critica a mentorului de la „Sburatorul". Dezvaluind multe carente ale criticii lovinesciene, eseistul nu ezita insa sa vada in autorul Criticelor „cel mai mare critic al literaturii romanesti, nu pentru meritele lui diverse, mai mult sau mai putin masurabile sau comparabile cu ale altora, ci pentru ca a reprezentat mai mult decat oricine conditia specifica a criticului". Interesul pentru judecata de valoare, predispozitia pentru disociere, iar nu pentru teoretizare, imanentismul criticii lovinesciene reprezinta pentru exeget argumente irefutabile si deci probe ale unei personalitati de exceptie. Studii si articole diferite contin cele patru volume intitulate La sfarsitul lecturii (1973, 1978, 1980, 1993), redactate in acelasi stil si cu aceeasi umoare. Mateiu I. Caragiale (1981) e tot un eseu monografic polemic, anticipat, in cadrele lui generale, de chiar articolul de debut. in general, critica lui G., de extractie rsihologista, e inclinata spre logicism si pozitivism, cu atat mai eficiente cand bunul simt critic nu se confunda cu banalitatea, caci, asa cum spune autorul insusi, vorbind despre sine, textele sale „cauta sa fie privite [] nu ca o opozitie fata de opinia comuna, ci ca o completare a ei".
OPERA
Marele Alpha, Bucuresti, 1970; Simple intamplari cu sensul la urma, Bucuresti, 1970; Clepsidra cu venin. Bucuresti, 1971; Semne si repere. Bucuresti, 1971; La sfarsitul lecturii, I-IV, Bucuresti, 1973-1993;7« jurul lui E. Lovinescu, Bucuresti, 1975; Mateiu I. Caragiale, Bucuresti, 1981: Simple intamplari in gand si spatii. Bucuresti, 1982; Caiet pentru, Bucuresti, 1984; Petreceri cu gandul si inductii sentimentale, Bucuresti, 1986; Dimineata devreme, Bucuresti, 1987; Seara tarziu, Bucuresti, 1988; Intr-o dimineata de toamna. Bucuresti, 1989; Caragiale. Glose, dispute, analize. Bucuresti, 1996; In istorie, in politica, in literatura, Bucuresti, 1997. Traduceri: Ph. Van Tieghem, Marile doctrine literare in Franta, Bucuresti, 1972; Villiers de l Isle Adam, Povestiri crude si insolite. Bucuresti, 1973 (ed. II, 1980); Jean Starobinski, Relatia critica. Bucuresti, 1974; Remy de Gourmont, Eseuri, Bucuresti, 1975; Salvatore Battaglia, Mitografia personajului, Bucuresti, 1976; Emile Zola, Saloanele mele, Bucuresti, 1976; Anatole France, Viata literara. Bucuresti, 1978; Edmond de Goncourt si Jules de Goncourt, Arta franceza a secolului al XVIII-lea, Bucuresti, 1979; Jean-Pierre Richard, Literatura si senzatie, Bucuresti, 1980; Louis Hautecoeur, Literatura si pictura in Franta in secolele XVII-XX, Bucuresti, 1982; Voltaire, Secolul lui Ludovic al XlV-lea, Bucuresti, 1983; Pierre Joseph Proudhon, Principiul artei si destinatia ei sociala, Bucuresti, 1986; J. P. Sartre, Greata, trad. de ~, pref. de Irina Mavrodin, Bucuresti, 1990; V de l Isle-Adam, Povestiri crude si insolite, versiune romaneasca si pref. de ~, Bucuresti, 1992.
REFERINTE CRITICE
N. Manolescu, in Contemporanul, nr. 33; 43, 1970; M. Iorgulescu, in Romania literara, nr. 34, 1970; L. Raicu, ibidem, nr. 44, 1970; Gh. Grigurcu, in Familia, nr. 2, 1971; P. Poanta, in Steaua, nr. 2, 1971; I. Vartic, in Echinox, nr. 3, 1971; V. Cristea, in Arges, nr. 10, 1971; M. Papahagi, in Steaua, nr. 22, 1973; M. Ungheanu, in Luceafarul, nr. 31; 34, 1973; N. Manolescu, in Romania literara, nr. 32, 1973; P. Georgescu, in Luceafarul, nr. 38, 1973; Gh. Grigurcu, Idei si forme critice, 1973; I. Vlad, in Tribuna, nr. 43; 45, 1975; D. Micu, in Contemporanul, nr. 52, 1975; V Arde-leanu, Opinii, 1975; M. Ungheanu, Arhipelag de semne, 1975; D. Culcer, Citind sau traind literatura, 1976; Alex. Stefanescu, Preludii, 1977; Al. Dobrescu, Foiletoane, I, 1979; A. Sasu, In cautarea formei, 1979; S. Cioculescu, in Flacara, nr. 15, 1980; Al. Paleologu, in Romania literara, nr. 14, 1980; N. Manolescu, ibidem, nr. 15, 1981; Gh. Grigurcu, Critici; M. Zaciu, in Steaua, nr. 5, 1981; Gh. Grigurcu, in Viata Romaneasca, nr. 8, 1982; N. Manolescu, in Romania literara, nr. 11, 1986; M. Papahagi, in Tribuna, nr. 20, 1986; M. Iorgulescu. in Romania literara, nr. 19, 1987; St. Bor-bely, in Vatra, nr. 8, 1987; GEORGE Dimisianu, Subiecte, 1987; N. Manolescu, Teme 7, 1988; Olimpia Radu, Pagini; I. Holban, Literatura subiectiva, I, 1989; D. Cristea, in Luceafarul, nr. 7, 1995; Ioana Parvulescu, in Romania literara, nr. 49, 1996; GEORGE Dimisianu, ibidem, nr. 43, 1997; Gh. Grigurcu, ibidem, nr. 37-38, 1998; B. Cioculescu, in Viata Romaneasca, nr. 7-8, 1998; idem, in Romania literara, nr. 46, 1999; Gabriela Omat, ibidem, nr. 25, 1999.
Re: George[v=]
Boy George a schimbat prefixul cu un chef-monstru
Excentricul cantaret britanic a tinut sa isi serbeze ziua de nastere cu un chef de pomina, la care si-a invitat cei mai buni prieteni, majoritatea membri ai minoritatilor sexuale, pe…
Excentricul cantaret britanic a tinut sa isi serbeze ziua de nastere cu un chef de pomina, la care si-a invitat cei mai buni prieteni, majoritatea membri ai minoritatilor sexuale, pe…
Re: George[v=]
Boy George: "Ar fi trebuit să o ascult pe Madonna acum 20 de ani, când îmi spunea să renunţ la alcool şi droguri"
Boy George regretă că şi-a petrecut viaţa consumând alcool şi drogându-se.
http://www.cancan.ro/showbiz/showbiz-international/boy-george-ar-fi-trebuit-sa-o-ascult-pe-madonna-acum-20-de-ani-cand-imi-spunea-sa-renunt-la-alcool-si-droguri-168280.html
Artistul, bun prieten cu Madonna, a fost sfătuit de prieteni de nenumărate ori să renunţe la aceste obiceiuri, însă nu i-a luat niciodată în seamă.
"Ar fi trebuit să mă las de droguri şi alcool acum 20 de ani. Madonna mi-a spus că asta trebuie să fac, dar nu am ascultat-o. Abia acum înţeleg că am greşit", a spus Boy George.
Boy George regretă că şi-a petrecut viaţa consumând alcool şi drogându-se.
http://www.cancan.ro/showbiz/showbiz-international/boy-george-ar-fi-trebuit-sa-o-ascult-pe-madonna-acum-20-de-ani-cand-imi-spunea-sa-renunt-la-alcool-si-droguri-168280.html
Artistul, bun prieten cu Madonna, a fost sfătuit de prieteni de nenumărate ori să renunţe la aceste obiceiuri, însă nu i-a luat niciodată în seamă.
"Ar fi trebuit să mă las de droguri şi alcool acum 20 de ani. Madonna mi-a spus că asta trebuie să fac, dar nu am ascultat-o. Abia acum înţeleg că am greşit", a spus Boy George.
Re: George[v=]
Henry George (9.doi.1839-10.29.1897) a fost un scriitor american, politician şi economist politic, care a fost cel mai influent susţinător al taxei pe valoarea terenului, de asemenea, cunoscut sub numele de "impozit unic" pe teren. El ia inspirat pe filozofia şi ideologia economic cunoscut sub numele Georgism, care este că toată lumea detine ceea ce el sau ea creează, dar că tot ceea ce găsesc în natură, cel mai important teren, aparţine în mod egal pentru toată omenirea. Opera sa cea mai celebră este Progres şi sărăcie scrise în timpul 1879; este un tratat despre inegalitate, de natura ciclica a economiilor industriale şi căile de atac posibile.
Boy George se intoarce in showbizz
Boy George se intoarce in showbizz
Nonconformistul muzician britanic Boy George vrea sa revina in prim-plan cu un nou videoclip si un turneu de trei saptamani, dupa ce ani buni de zile a stat in umbra din pricina problemelor personale.
Nonconformistul muzician britanic Boy George vrea sa revina in prim-plan cu un nou videoclip si un turneu de trei saptamani, dupa ce ani buni de zile a stat in umbra din pricina problemelor personale.
Boy George, fericit că a scăpat de droguri
Boy George, fericit că a scăpat de droguriBoy George susţine că viaţa sa s-a îmbunătăţit 100% de cînd a renunţat la droguri. După ce a participat cu regularitate la şedinţele Narcoticilor A... citeşte mai mult
Boy George a scăpat de monitorizare Cântăreţul britanic Boy
Boy George a scăpat de monitorizare
Cântăreţul britanic Boy George a scăpat de o brăţară electronică de identificare
Cântăreţul britanic Boy George a scăpat de o brăţară electronică de identificare
Re: George[v=]
David Lloyd George, the son of William George and Elizabeth Lloyd, was born in Manchester
on 17th January, 1863. David's father, a schoolmaster, died a year
after he was born and his mother took her two children to live with her
brother, Richard Lloyd, a shoemaker in Llanystumdwy, Caernarvonshire. The Lloyd family were staunch Nonconformists and worshipped at the Disciples of Christ Chapel in Criccieth. Richard Lloyd was Welsh-speaking and deeply resented English dominance over Wales.
Lloyd George was an intelligent boy and did very well at his local
school. It was decided that he should become a solicitor and after
passing the Law Society examination was articled in January 1879, to a
firm of solicitors in Portmadog. After completing his training, David Lloyd George established his own law practice in Criccieth. He soon developed a reputation as a solicitor who was willing to defend people against those in authority.
In 1888 Lloyd George married Margaret Owen,
the daughter of a prosperous farmer. He remained an active member of
the Disciples of Christ Chapel and it was during his church work that
he gained his early training as an orator. Lloyd George developed a
reputation as a fiery preacher and was often asked to speak at Temperance Society meetings in Wales.
Lloyd George joined the local Liberal Party
and became an alderman on the Caernarvon County Council. He also took
part in several political campaigns including one that attempted to
bring an end to church tithes. Lloyd George was also a strong supporter
of land reform. As a young man he had read books by Thomas Spence, John Stuart Mill and Henry George on the need to tackle this issue. He had also been impressed by pamphlets written by George Bernard Shaw and Sidney Webb of the Fabian Society on the need to tackle the issue of land ownership.
In 1890 Lloyd George was selected as the Liberal candidate for the Caernarvon Borough constituency. A by-election took place later that year when the sitting Conservative
MP died. Lloyd George fought the election on a programme which called
for religious equality in Wales, land reform, the local veto in
granting licenses for the sale of alcohol, graduated taxation and free
trade. Lloyd George won the seat by 18 votes and at twenty-seven became
the youngest member of the House of Commons.
Lloyd George's dramatic oratory soon brought him to the attention of the leaders of the Liberal Party in the House of Commons. However, it was felt he was too radical and they suspected that he would lose his seat in the 1900 General Election because of his opposition to the Boer War. However, in Caernarvon he was seen as the most important figure in Parliament defending Welsh rights and was re-elected.
The leadership of the Liberal Party also disapproved of Lloyd George's role in the campaign against the 1902 Education Act. In his speeches on this issue he appeared to be encouraging people to break the law by supporting John Clifford and his National Passive Resistance Committee. As a result of Clifford's campaign, over 170 Nonconformists went to prison for refusing to pay their school taxes.
After the 1906 General Election, the leader of the Liberal Party, Sir Henry Campbell-Bannerman, became the new Prime-Minister. Lloyd George was given the post of President of the Board of Trade. In 1908 the new prime minister, Henry Asquith,
promoted him to the post of Chancellor of the Exchequer. Lloyd George
now had the opportunity to introduce reforms that he had been
campaigning for since he first arrived in the House of Commons.
Lloyd George had been a long opponent of the Poor Law
in Britain. He was determined to take action that in his words would
"lift the shadow of the workhouse from the homes of the poor". He
believed the best way of doing this was to guarantee an income to
people who were to old to work. Based on the ideas of Tom Paine that first appeared in his book Rights of Man in 1791, Lloyd George's measure, the Old Age Pensions Act, provided between 1s. and 5s. a week to people over seventy.
To pay for these pensions Lloyd George had to raise government revenues
by an additional £16 million a year. In 1909 Lloyd George announced
what became known as the People's Budget.
This included increases in taxation. Whereas people on lower incomes
were to pay 9d. in the pound, those on annual incomes of over £3,000
had to pay 1s. 2d. in the pound. Lloyd George also introduced a new
supertax of 6d. in the pound for those earning £5000 a year. Other
measures included an increase in death duties on the estates of the
rich and heavy taxes on profits gained from the ownership and sale of
property. Other innovations in Lloyd George's budget included labour
exchanges and a children's allowance on income tax.
The Conservatives, who had a large majority in the House of Lords,
objected to this attempt to redistribute wealth, and made it clear that
they intended to block these proposals. Lloyd George reacted by touring
the country making speeches in working-class areas on behalf of the
budget and portraying the nobility as men who were using their
privileged position to stop the poor from receiving their old age pensions. After a long struggle with the House of Lords Lloyd George finally got his budget through parliament.
on 17th January, 1863. David's father, a schoolmaster, died a year
after he was born and his mother took her two children to live with her
brother, Richard Lloyd, a shoemaker in Llanystumdwy, Caernarvonshire. The Lloyd family were staunch Nonconformists and worshipped at the Disciples of Christ Chapel in Criccieth. Richard Lloyd was Welsh-speaking and deeply resented English dominance over Wales.
Lloyd George was an intelligent boy and did very well at his local
school. It was decided that he should become a solicitor and after
passing the Law Society examination was articled in January 1879, to a
firm of solicitors in Portmadog. After completing his training, David Lloyd George established his own law practice in Criccieth. He soon developed a reputation as a solicitor who was willing to defend people against those in authority.
In 1888 Lloyd George married Margaret Owen,
the daughter of a prosperous farmer. He remained an active member of
the Disciples of Christ Chapel and it was during his church work that
he gained his early training as an orator. Lloyd George developed a
reputation as a fiery preacher and was often asked to speak at Temperance Society meetings in Wales.
Lloyd George joined the local Liberal Party
and became an alderman on the Caernarvon County Council. He also took
part in several political campaigns including one that attempted to
bring an end to church tithes. Lloyd George was also a strong supporter
of land reform. As a young man he had read books by Thomas Spence, John Stuart Mill and Henry George on the need to tackle this issue. He had also been impressed by pamphlets written by George Bernard Shaw and Sidney Webb of the Fabian Society on the need to tackle the issue of land ownership.
In 1890 Lloyd George was selected as the Liberal candidate for the Caernarvon Borough constituency. A by-election took place later that year when the sitting Conservative
MP died. Lloyd George fought the election on a programme which called
for religious equality in Wales, land reform, the local veto in
granting licenses for the sale of alcohol, graduated taxation and free
trade. Lloyd George won the seat by 18 votes and at twenty-seven became
the youngest member of the House of Commons.
Lloyd George's dramatic oratory soon brought him to the attention of the leaders of the Liberal Party in the House of Commons. However, it was felt he was too radical and they suspected that he would lose his seat in the 1900 General Election because of his opposition to the Boer War. However, in Caernarvon he was seen as the most important figure in Parliament defending Welsh rights and was re-elected.
The leadership of the Liberal Party also disapproved of Lloyd George's role in the campaign against the 1902 Education Act. In his speeches on this issue he appeared to be encouraging people to break the law by supporting John Clifford and his National Passive Resistance Committee. As a result of Clifford's campaign, over 170 Nonconformists went to prison for refusing to pay their school taxes.
After the 1906 General Election, the leader of the Liberal Party, Sir Henry Campbell-Bannerman, became the new Prime-Minister. Lloyd George was given the post of President of the Board of Trade. In 1908 the new prime minister, Henry Asquith,
promoted him to the post of Chancellor of the Exchequer. Lloyd George
now had the opportunity to introduce reforms that he had been
campaigning for since he first arrived in the House of Commons.
Lloyd George had been a long opponent of the Poor Law
in Britain. He was determined to take action that in his words would
"lift the shadow of the workhouse from the homes of the poor". He
believed the best way of doing this was to guarantee an income to
people who were to old to work. Based on the ideas of Tom Paine that first appeared in his book Rights of Man in 1791, Lloyd George's measure, the Old Age Pensions Act, provided between 1s. and 5s. a week to people over seventy.
To pay for these pensions Lloyd George had to raise government revenues
by an additional £16 million a year. In 1909 Lloyd George announced
what became known as the People's Budget.
This included increases in taxation. Whereas people on lower incomes
were to pay 9d. in the pound, those on annual incomes of over £3,000
had to pay 1s. 2d. in the pound. Lloyd George also introduced a new
supertax of 6d. in the pound for those earning £5000 a year. Other
measures included an increase in death duties on the estates of the
rich and heavy taxes on profits gained from the ownership and sale of
property. Other innovations in Lloyd George's budget included labour
exchanges and a children's allowance on income tax.
The Conservatives, who had a large majority in the House of Lords,
objected to this attempt to redistribute wealth, and made it clear that
they intended to block these proposals. Lloyd George reacted by touring
the country making speeches in working-class areas on behalf of the
budget and portraying the nobility as men who were using their
privileged position to stop the poor from receiving their old age pensions. After a long struggle with the House of Lords Lloyd George finally got his budget through parliament.
Boy George din nou în faţa justiţiei
Boy George din nou în faţa justiţiei
http://www.transilvaniaexpres.ro/stiri/boy-george-din-nou-in-fata-justitiei
Cântăreţul Boy George va fi judecat la Londra pentru sechestrarea şi privarea de libertate a unui bărbat, care lucra la o companie de escortă pentru gay. Cunoscutul DJ şi cântăreţ pop este acuzat că l-a imobilizat pe Audun Carlsen, legându-l cu cătuşe de pereţii casei sale din estul Londrei. Auden Carlsen, în vârstă de 28 de ani, a spus poliţiei că a sosit la apartamentului lui George după ce acesta i-a cerut să-i pozeze pentru o serie de fotografii. Bărbatul a adăugat că, după ce a intrat în locuinţa starului, acesta şi un alt bărbat l-au legat cu cătuşe de un zid. Carlsen a spus că a făcut cunoştinţă cu George pe un site de internet destinat homosexualilor, dar că a fost de acord să-l viziteze în calitate de model şi nu de escortă. Pentru serviciile sale, Carlsen urma să fie plătit cu 400 de lire sterline. Bărbatul a adăugat că a fost înspăimântat de moarte.
http://www.transilvaniaexpres.ro/stiri/boy-george-din-nou-in-fata-justitiei
Cântăreţul Boy George va fi judecat la Londra pentru sechestrarea şi privarea de libertate a unui bărbat, care lucra la o companie de escortă pentru gay. Cunoscutul DJ şi cântăreţ pop este acuzat că l-a imobilizat pe Audun Carlsen, legându-l cu cătuşe de pereţii casei sale din estul Londrei. Auden Carlsen, în vârstă de 28 de ani, a spus poliţiei că a sosit la apartamentului lui George după ce acesta i-a cerut să-i pozeze pentru o serie de fotografii. Bărbatul a adăugat că, după ce a intrat în locuinţa starului, acesta şi un alt bărbat l-au legat cu cătuşe de un zid. Carlsen a spus că a făcut cunoştinţă cu George pe un site de internet destinat homosexualilor, dar că a fost de acord să-l viziteze în calitate de model şi nu de escortă. Pentru serviciile sale, Carlsen urma să fie plătit cu 400 de lire sterline. Bărbatul a adăugat că a fost înspăimântat de moarte.
Re: George[v=]
MELISSA GEORGE (Kathy Lutz), nascuta in Australia, s-a hotarat sa "atace" Hollywood-ul. E o frumusete naucitoare, cu talent pe masura. A inceput sa se remarce anul trecut, cand s-a alaturat serialului de succes de la ABC "Alias", in rolul lui Lauren Reed. Le da replica lui Cliven Owen si Jennifer Aniston in "Derailed", in august 2005.
Melissa George s-a lansat in Australia, ca manechin, si a fost votata manechinul adolescent al anului in Australia de Vest.
Dupa ce a obtinut rolul lui Angel Brooks in popularul serial australian "Home & Away", a castigat de doua ori premiul de televiziune The Golden Logie.
A mai jucat in filmele "Sugar and Spice" si "Down with Love". La televiziune, George a avut aparitii apreciate ca actrita-invitata in "Friends" (NBC), in rolul unei lesbiene din Marina, si in "Charmed" (WB), ca regina a valchiriilor.
In prezent, locuieste la Los Angeles.
Sursa: MediaPro Distribution
Melissa George s-a lansat in Australia, ca manechin, si a fost votata manechinul adolescent al anului in Australia de Vest.
Dupa ce a obtinut rolul lui Angel Brooks in popularul serial australian "Home & Away", a castigat de doua ori premiul de televiziune The Golden Logie.
A mai jucat in filmele "Sugar and Spice" si "Down with Love". La televiziune, George a avut aparitii apreciate ca actrita-invitata in "Friends" (NBC), in rolul unei lesbiene din Marina, si in "Charmed" (WB), ca regina a valchiriilor.
In prezent, locuieste la Los Angeles.
Sursa: MediaPro Distribution
Boy George nu a primit viză de State
Boy George nu a primit viză de State
Astazi, ora 13:47
Lui Boy George i-a fost refuzată viza care îi permitea accesul în Statele Unite.
Astazi, ora 13:47
Lui Boy George i-a fost refuzată viza care îi permitea accesul în Statele Unite.
Boy George a ajuns vanzator de tricouri in piata Legenda apu
Boy George a ajuns vanzator de tricouri in piata
Legenda apusa a muzicii pop Boy George a devenit vanzator la taraba, incercand sa convinga clienti sa cumpere tricouri de 10 lire sterline intr-o piata din estul Londrei. Cantaretul de 46 de ani, surprins de fotografii ziarului The Sun, arata mizerabil si plictisit de noua sa meserie, cu atat mai...
Citeste toata stirea
Legenda apusa a muzicii pop Boy George a devenit vanzator la taraba, incercand sa convinga clienti sa cumpere tricouri de 10 lire sterline intr-o piata din estul Londrei. Cantaretul de 46 de ani, surprins de fotografii ziarului The Sun, arata mizerabil si plictisit de noua sa meserie, cu atat mai...
Citeste toata stirea
Boy George, acuzat ca a sechestrat un barbat
Boy George, acuzat ca a sechestrat un barbat
Boy George a fost pus sub acuzare pentru sechestrare si privare de libertate, pentru ca a retinut cu forta si a legat cu catuse de un zid un barbat care lucra la o companie de escorta pentru gay, pe care l-a chemat, in aprilie, la apartamentul sau din Londra, informeaza Mediafax.
Boy George a fost pus sub acuzare pentru sechestrare si privare de libertate, pentru ca a retinut cu forta si a legat cu catuse de un zid un barbat care lucra la o companie de escorta pentru gay, pe care l-a chemat, in aprilie, la apartamentul sau din Londra, informeaza Mediafax.
Pagina 1 din 2 • 1, 2
Pagina 1 din 2
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum