Like/Tweet/+1
Ultimele subiecte
» TEXT ITINERARIU SEFARD DIN IMPERIUL OTOMAN IN TARILE ROMANE2Scris de Admin 26.08.17 22:37
» TEXT ITINERARIU SEFARD DIN IMPERIUL OTOMAN IN TARILE ROMANE1
Scris de Admin 26.08.17 22:36
» Comunitatea evreiască din Botoșani (2)
Scris de Admin 26.08.17 22:30
» Comunitatea evreiască din Botoșani (1)
Scris de Admin 26.08.17 22:30
» ITINERARIU SEFARD DIN IMPERIUL OTOMAN IN TARILE ROMANE (1)
Scris de Admin 26.08.17 22:19
» ITINERARIU SEFARD DIN IMPERIUL OTOMAN IN TARILE ROMANE (2)
Scris de Admin 26.08.17 22:18
» DESPRE ANTISEMITISMUL MAREȘALULUI ION ANTONESCU
Scris de Admin 04.08.17 23:54
» Romanizarea Romaniei 1940-44 legi antisemite, CNRomanizare
Scris de Admin 04.08.17 21:13
» ROMÂNIA LUI ANTONESCU ȘI LOGICA VIOLENȚEI(3): VIOLENŢA MILIT
Scris de Admin 05.03.17 11:01
» Anunțuri Administrative
Scris de Admin 25.02.17 20:07
Milea[V=]
Pagina 1 din 1
Re: Milea[V=]
http://www.formula-as.ro/2013/1097/ce-mai-face-86/ada-milea-imi-pare-bine-ca-bucur-oamenii-cu-ceea-ce-fac-17146
Re: Milea[V=]
Citeste tot articolul
"Prefer sa gresesc flagrant, decat sa nu incerc nimic"
- Incet, dar sigur, numele Ada Milea a devenit in Romania o "marca". Denumirea unui produs cultural de succes. Ce credeti ca apreciaza cel mai mult publicul la spectacolele dvs.?
- "Succes" e un cuvant cam nepotrivit pentru mine. Eu obisnuiesc sa ma exprim in spatii mici. Acolo pot transmite mai bine detaliile teatralitatii cantecelor pe care le fac, desi nici "prietenia" mea cu spatiile mici nu stiu cat e de buna. Voi afla toamna asta, odata cu premiera concertului "Insula", dupa Gellu Naum. Revenind la intrebare, cred ca oamenii pe care inca nu am reusit sa-i plictisesc apreciaza tocmai noutatea incercarilor pe care le
fac. Un artist pe care il respect enorm spunea mereu: "Prefer sa gresesc flagrant, decat sa nu incerc nimic".
- Aveti un public eterogen, si ca varsta, si ca profesie. Cum reusiti sa ii aduceti pe toti, ca in aritmetica, la acelasi numitor?
- Haha, am observat si eu oameni foarte diferiti in public: un rocker extrem de tatuat, stand intre o doamna cu coc si o fetita cuminte... Vai, sa nu credeti ca am tehnici speciale. Poate ca se recunosc in realitatile pe care le imbratisez sau poate ca, pur si simplu, ii intereseaza ce fac. N-am strategii, dar am incredere ca "intamplarea" ne duce mai departe decat calculele noastre "destepte".
- Desi sunt publicul cel mai greu de captat, dvs. reusiti sa tineti neclintiti si copiii, pe scaune, la spectacol. Cum va explicati?
- Poate pentru ca inca nu sunt "anchilozati sufleteste", copiii au o mare libertate de a se bucura. Ii vad, de multe ori, mai prinsi de cantece, decat o fac parintii lor, la piese care poate ca par mai mult dedicate adultilor. Habar n-am de ce se intampla asa.
- V-ati petrecut copilaria la Bistrita. Cu cativa ani in urma, tot in "Formula AS", vorbeati despre orasul din nordul Ardealului la modul superlativ, un oras cu o viata culturala intensa, cu expozitii, cenacluri, spectacole si concerte. S-a pastrat ceva din aerul sau occidental si cosmopolit?
- Eu m-am nascut la Targu Mures, dar m-am mutat impreuna cu parintii destul de devreme in Bistrita. Mama e medic si ar fi dorit sa-i urmez si eu profesia. Am incercat, dar n-a mers. Visam altceva pe atunci, cai verzi pe pereti. Oricum, viata culturala a orasului mi-a alimentat din plin visele. Din ce aud si citesc, Bistrita e foarte vie si activa si azi, din punct de vedere cultural. Sunt mandra ca mi-am intersectat copilaria cu Ioana Bradea, Bogdan Lipcanu si Dan Coman si am fost foarte mandra cand am vazut ca la o editura din Bistrita a aparut cartea, extrem de premiata, a marelui poet Ion Muresan. Sunt fericita ca inca sunt activi d-l Oliv Mircea, Gavriil Tarmure si Rodica Barna, care inseamna mult pentru multi dintre bistritenii copilariei mele.
Foto: Cristian Samoila (2)
�
- V-ati nascut pe 5 august 1975. O leoaica tanara si furioasa. Asa ati fost de la inceput?
- Da' de unde! Eram foarte bleaga: copil linistit de bloc, cu cheita la gat. In scoala, aveam cativa prieteni care ma antrenau la trasnai marunte, dar cand m-am mutat la un liceu cu copii de notabilitati, nu m-am mai simtit in largul meu. Am inceput sa-mi manifest neadaptarea compunand glumite despre colegi si profesori. Inofensive, credeam eu, unii se amuzau (cei cu simtul umorului), dar altii se ofticau. Mai tarziu, ce m-a suparat tare de tot dupa 1989 a fost ca i-am vazut pe infocatii vechiului regim cum s-au dat subit cu noul regim, injurand aprins pe cel dinainte. Cine ii mai obliga acum? Atunci am inteles ce plastilina buna e omul, ce material capabil sa se remodeleze din mers, de unul singur, dupa imprejurari, nu din convingeri.
- Navetista intre Bucuresti, Ardeal si strainatate (ati stat catva timp in Canada). Unde v-ar placea cel mai mult sa locuiti?
- In Rai. Haha... oriunde, in afara spitalului si stadionului langa care locuiesc acum.
- V-ati stabilit in Bucuresti, un "oras al pierzaniilor", cu care transilvanenii, mai asezati si mai lenti, se obisnuiesc foarte greu. Aveti si dvs. nevoie de ora exacta care se da aici?
- Of, nu de "ora exacta" e vorba la mine, ci de "locul exact" de care depind repetitiile cu majoritatea colaboratorilor. E greu sa-i adun in alta parte. Si apoi, Bucurestiului ii sunt recunoscatoare pentru multe intamplari fericite. Nu-l pot barfi. Oricum, fug de lucrurile care nu-mi plac si "trag" de lucrurile care-mi plac, indiferent
in ce localitate as fi.
Carte de vizita
Ada si Bobo in "Quijote"
�* Ada Milea s-a nascut pe 5 august 1975, la Targu-Mures.
* A absolvit Liceul "Liviu Rebreanu" din Bistrita (jud. Bistrita-Nasaud), profilul fizica-chimie. Mai tarziu - Universitatea de Arta Teatrala din Targu Mures, actorie, cu rolul D-na Quickly din "Nevestele vesele din Windsor" (Shakespeare). A fost actrita la Teatrul National din Targu Mures, apoi a devenit artist independent.
* A realizat coloana sonora a unor spectacole la teatrele Odeon, Bulandra, Teatrul National Targu Mures, Teatrul National Timisoara, Teatrul National Bucuresti.
Distinctii
* "Premiul special al juriului" la Festivalul International de Teatru de la Piatra-Neamt, pentru muzica din "Eu, cand vreau sa fluier, fluier", regia Th. Cristian Popescu;
* "Premiul special al juriului" la Festivalul HUMORROR pentru muzica spectacolului "Trilogie belgradeana" de Biljana Srbljanovic, regia Theodor Cristian Popescu;
* "Premiul criticii" la Gala UNITER -2006.
* "Premiul special pentru muzica de teatru" la Gala UNITER 2008.
Discografie
1997 - Aberatii sonore, Apolodor, 1999 - Republica Mioritica Romania, 2002 - No Mom's Land, 2003 - Absurdistan, De ce fierbe copilul in mamaliga, 2004 - Quijote, 2006 - Quixote (english version), 2007 - Nasul, 2008 - Inventar, 2011 - Insula (cu Alexandru Balanescu).
"Prefer sa gresesc flagrant, decat sa nu incerc nimic"
- Incet, dar sigur, numele Ada Milea a devenit in Romania o "marca". Denumirea unui produs cultural de succes. Ce credeti ca apreciaza cel mai mult publicul la spectacolele dvs.?
- "Succes" e un cuvant cam nepotrivit pentru mine. Eu obisnuiesc sa ma exprim in spatii mici. Acolo pot transmite mai bine detaliile teatralitatii cantecelor pe care le fac, desi nici "prietenia" mea cu spatiile mici nu stiu cat e de buna. Voi afla toamna asta, odata cu premiera concertului "Insula", dupa Gellu Naum. Revenind la intrebare, cred ca oamenii pe care inca nu am reusit sa-i plictisesc apreciaza tocmai noutatea incercarilor pe care le
fac. Un artist pe care il respect enorm spunea mereu: "Prefer sa gresesc flagrant, decat sa nu incerc nimic".
- Aveti un public eterogen, si ca varsta, si ca profesie. Cum reusiti sa ii aduceti pe toti, ca in aritmetica, la acelasi numitor?
- Haha, am observat si eu oameni foarte diferiti in public: un rocker extrem de tatuat, stand intre o doamna cu coc si o fetita cuminte... Vai, sa nu credeti ca am tehnici speciale. Poate ca se recunosc in realitatile pe care le imbratisez sau poate ca, pur si simplu, ii intereseaza ce fac. N-am strategii, dar am incredere ca "intamplarea" ne duce mai departe decat calculele noastre "destepte".
- Desi sunt publicul cel mai greu de captat, dvs. reusiti sa tineti neclintiti si copiii, pe scaune, la spectacol. Cum va explicati?
- Poate pentru ca inca nu sunt "anchilozati sufleteste", copiii au o mare libertate de a se bucura. Ii vad, de multe ori, mai prinsi de cantece, decat o fac parintii lor, la piese care poate ca par mai mult dedicate adultilor. Habar n-am de ce se intampla asa.
- V-ati petrecut copilaria la Bistrita. Cu cativa ani in urma, tot in "Formula AS", vorbeati despre orasul din nordul Ardealului la modul superlativ, un oras cu o viata culturala intensa, cu expozitii, cenacluri, spectacole si concerte. S-a pastrat ceva din aerul sau occidental si cosmopolit?
- Eu m-am nascut la Targu Mures, dar m-am mutat impreuna cu parintii destul de devreme in Bistrita. Mama e medic si ar fi dorit sa-i urmez si eu profesia. Am incercat, dar n-a mers. Visam altceva pe atunci, cai verzi pe pereti. Oricum, viata culturala a orasului mi-a alimentat din plin visele. Din ce aud si citesc, Bistrita e foarte vie si activa si azi, din punct de vedere cultural. Sunt mandra ca mi-am intersectat copilaria cu Ioana Bradea, Bogdan Lipcanu si Dan Coman si am fost foarte mandra cand am vazut ca la o editura din Bistrita a aparut cartea, extrem de premiata, a marelui poet Ion Muresan. Sunt fericita ca inca sunt activi d-l Oliv Mircea, Gavriil Tarmure si Rodica Barna, care inseamna mult pentru multi dintre bistritenii copilariei mele.
Foto: Cristian Samoila (2)
�
- V-ati nascut pe 5 august 1975. O leoaica tanara si furioasa. Asa ati fost de la inceput?
- Da' de unde! Eram foarte bleaga: copil linistit de bloc, cu cheita la gat. In scoala, aveam cativa prieteni care ma antrenau la trasnai marunte, dar cand m-am mutat la un liceu cu copii de notabilitati, nu m-am mai simtit in largul meu. Am inceput sa-mi manifest neadaptarea compunand glumite despre colegi si profesori. Inofensive, credeam eu, unii se amuzau (cei cu simtul umorului), dar altii se ofticau. Mai tarziu, ce m-a suparat tare de tot dupa 1989 a fost ca i-am vazut pe infocatii vechiului regim cum s-au dat subit cu noul regim, injurand aprins pe cel dinainte. Cine ii mai obliga acum? Atunci am inteles ce plastilina buna e omul, ce material capabil sa se remodeleze din mers, de unul singur, dupa imprejurari, nu din convingeri.
- Navetista intre Bucuresti, Ardeal si strainatate (ati stat catva timp in Canada). Unde v-ar placea cel mai mult sa locuiti?
- In Rai. Haha... oriunde, in afara spitalului si stadionului langa care locuiesc acum.
- V-ati stabilit in Bucuresti, un "oras al pierzaniilor", cu care transilvanenii, mai asezati si mai lenti, se obisnuiesc foarte greu. Aveti si dvs. nevoie de ora exacta care se da aici?
- Of, nu de "ora exacta" e vorba la mine, ci de "locul exact" de care depind repetitiile cu majoritatea colaboratorilor. E greu sa-i adun in alta parte. Si apoi, Bucurestiului ii sunt recunoscatoare pentru multe intamplari fericite. Nu-l pot barfi. Oricum, fug de lucrurile care nu-mi plac si "trag" de lucrurile care-mi plac, indiferent
in ce localitate as fi.
Carte de vizita
Ada si Bobo in "Quijote"
�* Ada Milea s-a nascut pe 5 august 1975, la Targu-Mures.
* A absolvit Liceul "Liviu Rebreanu" din Bistrita (jud. Bistrita-Nasaud), profilul fizica-chimie. Mai tarziu - Universitatea de Arta Teatrala din Targu Mures, actorie, cu rolul D-na Quickly din "Nevestele vesele din Windsor" (Shakespeare). A fost actrita la Teatrul National din Targu Mures, apoi a devenit artist independent.
* A realizat coloana sonora a unor spectacole la teatrele Odeon, Bulandra, Teatrul National Targu Mures, Teatrul National Timisoara, Teatrul National Bucuresti.
Distinctii
* "Premiul special al juriului" la Festivalul International de Teatru de la Piatra-Neamt, pentru muzica din "Eu, cand vreau sa fluier, fluier", regia Th. Cristian Popescu;
* "Premiul special al juriului" la Festivalul HUMORROR pentru muzica spectacolului "Trilogie belgradeana" de Biljana Srbljanovic, regia Theodor Cristian Popescu;
* "Premiul criticii" la Gala UNITER -2006.
* "Premiul special pentru muzica de teatru" la Gala UNITER 2008.
Discografie
1997 - Aberatii sonore, Apolodor, 1999 - Republica Mioritica Romania, 2002 - No Mom's Land, 2003 - Absurdistan, De ce fierbe copilul in mamaliga, 2004 - Quijote, 2006 - Quixote (english version), 2007 - Nasul, 2008 - Inventar, 2011 - Insula (cu Alexandru Balanescu).
Recital Alexander Balanescu/Ada Milea la Roma
Recital Alexander Balanescu/Ada Milea la Roma
Violonistul Alexander Balanescu si cantautoarea Ada Milea sustin sambata, 27 martie, de la ora 20.30, la Conservatorio "Santa Cecilia" din Roma, via dei Greci n. 18 (via del Corso), un recital cu texte in limba engleza, transmite Romanian Global News, care citeaza Accademia di Romania.
Spectacolul esteo meditatie melancolica asupra jocurilor oamenilor. Intrarea este libera, in limita locurilor disponibile. Rezervarea locului este obligatorie. Acesta poate fi facuta la tel. 327.427.56.46sau la adresa dee-mail:
\n
accadromania@hotmail.com.
Această adresă e-mail este protejată împotriva spamului, JavaScript trebuie activat pentru a putea vizualiza pagina.
Nascut in Romania, Alexander Balanescu este conducatorului exceptionalului Cvartet Balanescu, si in acelasi timp un artist cu adevarat interdisciplinar - muzician, compozitor si interpret atat pe scena, cat si pe ecran. A colaborat cu artisti si muzicieni de o mare diversitate, de la vedetele pop Kate Bush si David Byrne de la Talking Heads' sau trupa Pet Shop Boys si pana la John Lurie, Michael Nyman, Gavin Briars, Keith Tippett and Philip Glass, pentru a aminti doar cativa.
Ada Milea s-a nascut in 1975 in Targu Mures si a absolvit Universitatea de Arte Dramatice din acelasi oras. Ca artist independent, a compus muzica pentru diverse piese de teatru, a colaborat cu Cirque du Soleil si a avut concerte peste tot in Romania si Europa. Datele si locatiile finale urmeaza sa fie anuntate in curand.
Profilul artistic al Adei Milea atrage printr-un caracter particular. In acelasi timp actrita, compozitor si interpret, artista are o aplecare speciala catre absurd si suprarealism. Versurile melodiilor sale, inteligente, uneori macabre, alteori politice, au facut-o celebra in Romania anilor '90, atragand un public de cea mai eclectica factura. Lucrarile sale recente aduc impreuna muzica, teatrul si poezia pentru a da viata, intr-un mediu diferit de cel original, unor opere precum „Don Quijote" de Cervantes, „Insula" lui Gellu Naum (o interpretare suprarealista a povesstii lui Robinson Crusoe), „Apolodor" de acelasi Gellu Naum (o poveste pentru copii despre un pinguin in calatoria sa plina de peripetii in jurul lumii pentru a-si gasi familia) si „Povestile lui Habarnam" de Nikolai Nossov.
Violonistul Alexander Balanescu si cantautoarea Ada Milea sustin sambata, 27 martie, de la ora 20.30, la Conservatorio "Santa Cecilia" din Roma, via dei Greci n. 18 (via del Corso), un recital cu texte in limba engleza, transmite Romanian Global News, care citeaza Accademia di Romania.
Spectacolul esteo meditatie melancolica asupra jocurilor oamenilor. Intrarea este libera, in limita locurilor disponibile. Rezervarea locului este obligatorie. Acesta poate fi facuta la tel. 327.427.56.46sau la adresa dee-mail:
\n
accadromania@hotmail.com.
Această adresă e-mail este protejată împotriva spamului, JavaScript trebuie activat pentru a putea vizualiza pagina.
Nascut in Romania, Alexander Balanescu este conducatorului exceptionalului Cvartet Balanescu, si in acelasi timp un artist cu adevarat interdisciplinar - muzician, compozitor si interpret atat pe scena, cat si pe ecran. A colaborat cu artisti si muzicieni de o mare diversitate, de la vedetele pop Kate Bush si David Byrne de la Talking Heads' sau trupa Pet Shop Boys si pana la John Lurie, Michael Nyman, Gavin Briars, Keith Tippett and Philip Glass, pentru a aminti doar cativa.
Ada Milea s-a nascut in 1975 in Targu Mures si a absolvit Universitatea de Arte Dramatice din acelasi oras. Ca artist independent, a compus muzica pentru diverse piese de teatru, a colaborat cu Cirque du Soleil si a avut concerte peste tot in Romania si Europa. Datele si locatiile finale urmeaza sa fie anuntate in curand.
Profilul artistic al Adei Milea atrage printr-un caracter particular. In acelasi timp actrita, compozitor si interpret, artista are o aplecare speciala catre absurd si suprarealism. Versurile melodiilor sale, inteligente, uneori macabre, alteori politice, au facut-o celebra in Romania anilor '90, atragand un public de cea mai eclectica factura. Lucrarile sale recente aduc impreuna muzica, teatrul si poezia pentru a da viata, intr-un mediu diferit de cel original, unor opere precum „Don Quijote" de Cervantes, „Insula" lui Gellu Naum (o interpretare suprarealista a povesstii lui Robinson Crusoe), „Apolodor" de acelasi Gellu Naum (o poveste pentru copii despre un pinguin in calatoria sa plina de peripetii in jurul lumii pentru a-si gasi familia) si „Povestile lui Habarnam" de Nikolai Nossov.
Ada Milea a refuzat pomana de la statul român Actriţa şi-a
Ada Milea a refuzat pomana de la statul român
În 2003, Ada Milea lansa împreună cu A&A Records albumul
„Apolodor“. Un an mai târziu a apărut şi varianta live. În prezent,
artista pregăteşte „Apolodor“ în limba germană, spectacol la care va
începe lucrul în această toamnă. „Deja o versiune a textului este
aproape gata şi se pare că este extrem de interesantă - mă iau după
reacţiile vorbitorilor acestei limbi dificile“, declară artista.
Aflată de mai bine de o jumătate de an în Germania, Ada Milea a mai
realizat împreună cu studenţii de la Athanor Akademie un alt spectacol
de-al ei de succes, „Qujote“. În prezent, îşi aduce „contribuţia
acustică“ la spectacolul „Tatăl meu obosit“, după un text de Gellu
Naum.
Treaba făcută nemţeşte îi oferă suficiente satisfacţii cantautoarei
pentru a renunţa la o parte din „boemie“: „Regizorul David Esrig, care
pregăteşte spectacolul, crede că felul meu de a lucra dezvoltă
creativitatea studenţilor. Bucuria de a lucra cu el cere sacrificii,
aşa că mi-am ucis cu încântare o parte din libertate“. Despre
realizarea albumelor ei, Ada Milea declară: „Eu nu scot albume. Când le
vine vremea, apar singure“.
„Apolodor“ va apărea şi în limba engleză
Albumul Apolodor urmează să apară şi în limba engleză, dar până atunci
mai are de parcurs un drum: „Îmi plac tare mult producătorii mei.
«Apolodor» în limba engleză mai are nişte concerte pe la vorbitorii
acelei limbi. Probabil mai schimbăm miile de schimbări deja schimbate
şi într-o zi îl «omorâm» şi pe ăsta, fixându-l pe un CD“, declară
Milea.
Statutul de artist independent pare să fie benefic pentru această
actriţă care îmbină muzica şi teatrul într-un mod original. Ada Milea a
fost timp de trei ani angajată a Teatrului Naţional din Târgu Mureş.
Dar, în urma unei revolte interioare, a ales să devină artist
independent.
„Când mi-am dat seama că ei pot trăi bine-mersi fără mine, n-am vrut
să-i mai încurc nici în condiţiile statului pe bară. Mi-am dat cinci
demisii până m-au crezut. Primele patru au fost rupte de unii actori,
ca să-mi facă un bine, că eram «tânără şi iresponsabilă» şi nu ştiam
«ce important e să ai un loc stabil de munc㻓.
Nu-şi face planuri
După ce colegii i-au explicat cum e cu „siguranţa zilei de mâine“, în
demisia următoare Ada Milea a scris: „renunţ la siguranţa zilei de
mâine încă de astăzi“.
„Erau oameni cumsecade. Nu-şi dădeau seama că libertatea de a zbura
dintr-un proiect în altul e mai importantă pentru mine, plus că nu-mi
place să primesc pomană nici măcar de la stat. Nu sunt utilă
instituţiei? Zbor unde sunt utilă şi stau cât timp sunt utilă. În
demisie am scris (despre subsemnata) că: «o stagiune întreagă a supt
salariul de la sânul generos al Teatrului, fără a da ceva în schimb»“.
Ada Milea a colaborat la concertele ei cu Adrian
Cristescu, Alexander Bălănescu, Bălănescu Quartet, Radu Georgescu,
Mihai Iordache, Radu Banzaru, Rareş Budileanu, Monica Ristea, Adrian
Mihai, Rebeca şi Roxana Ivanciu. „În teatre nici nu îndrăznesc să
enumăr... Cu cine aş vrea să colaborez pe viitor? Nu mă gândesc
niciodată la asta. Întâmplarea este mai generoasă cu mine decât orice
plan“.
Când mi-am dat seama că ei pot trăi bine mersi fără mine, n-am vrut să-i mai încurc nici în condiţiile statului pe bară.
Ada Milea
actriţă şi cântăreaţă
Colaborări
Ada a lucrat câteva piese cu „pompierii“ lui Felix Alexa din
spectacolul „Biedermann şi incendiatorii“ de Max Frisch. Premiera
spectacolului va avea loc în luna octombrie, la Iaşi. Ada Milea a
realizat coloana sonoră la spectacole precum: „Aventurile lui Habarnam“
de Nikolai Nosov, regia Alexandru Dabija; „De ce fierbe copilul în
mămăligă“ de Aglaja Veteranyi, regia Radu Afrim.
Re: Milea[V=]
Ada Milea. "Hai sa dam topoare la popoare/ Sa sculpteze fiecare-n fiecare". Leoaica pur sange, nascuta in Ardeal, si-a pigmentat reteta succesului nu doar cu miere, ci si cu boia. . Nu e nici o mirare ca in vreme ce unii o adora, altii ar vrea sa-i dea foc.. Isi strange la piept chitara, mai mare c...
Citeste tot articolul
Citeste tot articolul
Ada Milea , cu Absurdistanul în Italia:Nu sunt grandomană
Ada Milea , cu „Absurdistanul“ în Italia:„Nu sunt grandomană să cred că schimb imaginea României“
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum