Evreii din Romania - forum de istorie si actualitate
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Like/Tweet/+1
Ultimele subiecte
» TEXT ITINERARIU SEFARD DIN IMPERIUL OTOMAN IN TARILE ROMANE2
Scris de Admin 26.08.17 22:37

» TEXT ITINERARIU SEFARD DIN IMPERIUL OTOMAN IN TARILE ROMANE1
Scris de Admin 26.08.17 22:36

» Comunitatea evreiască din Botoșani (2)
Scris de Admin 26.08.17 22:30

» Comunitatea evreiască din Botoșani (1)
Scris de Admin 26.08.17 22:30

» ITINERARIU SEFARD DIN IMPERIUL OTOMAN IN TARILE ROMANE (1)
Scris de Admin 26.08.17 22:19

» ITINERARIU SEFARD DIN IMPERIUL OTOMAN IN TARILE ROMANE (2)
Scris de Admin 26.08.17 22:18

» DESPRE ANTISEMITISMUL MAREȘALULUI ION ANTONESCU
Scris de Admin 04.08.17 23:54

» Romanizarea Romaniei 1940-44 legi antisemite, CNRomanizare
Scris de Admin 04.08.17 21:13

» ROMÂNIA LUI ANTONESCU ȘI LOGICA VIOLENȚEI(3): VIOLENŢA MILIT
Scris de Admin 05.03.17 11:01

» Anunțuri Administrative
Scris de Admin 25.02.17 20:07


Ford[v=]

Pagina 5 din 5 Înapoi  1, 2, 3, 4, 5

In jos

Ford[v=] - Pagina 5 Empty Ford[v=]

Mesaj Scris de Admin 10.01.06 16:44

Rezumarea primului mesaj :

Ford[v=] - Pagina 5 Th?&id=OIP.M1661837803b1a15bd6389f81fc8c80d5H1&w=300&h=300&c=0&pid=1HENRY  FORD-
23]Eşecul e pur şi simplu şansa de a încerca din nou, de data asta cu mai multă inteligenţă.
22]Eu asta vreau. Inseamna ca asta si va fi.
21]Batranii intotdeauna ii sfatuiesc pe cei tineri sa economiseasca banii. Este un sfat prost. Nu adunati maruntisul. Investiti in propria persoana. In viata mea nu am economisit un dolar, pana nu am atins varsta de 40 de ani.
20]Nereusita este doar posibilitatea sa iei totul de la capat, doar ca mai intelept.
19]Viaţa este o serie de experienţe, fiecare dintre ele ne face mai mari, chiar dacă uneori este greu să ne dăm seama de asta.
18]Oricine renunta sa invete este batran, chiar daca are 20 sau 80 de ani. Oricine continua sa invete ramane tanar. Cel mai important lucru in viata este sa-ti pastrezi propria minte tanara.
17]Crezi că poţi sau crezi că nu poţi. În ambele cazuri, ai dreptate!
16]Un om sarac nu este un om fara bani. Un om sarac este acela ce nu are nici un vis.
15]O afacere ce nu face decat bani este o afacere saraca.
14]Cand doi oameni sunt intotdeauna de acord, inseamna ca unul dintre ei nu este necesar.
13]Cand castig 10 dolari, 6 ii investesc in publicitate.
12]Chiar daca esti sigur ca poti sa faci un lucru sau ca nu poti sa il faci, ai dreptate.
11]Imi place tare mult citatul,pentru ca, de multe ori si poate nejustificat,refuzam sa credem in noi...si pana la urma "Daca tu crezi ca esti in stare sa faci ceva sau nu, ai oricum dreptate.
10]Nu cauta cusururi, gaseste remedii!
9]Sa gindesti, asta este cea mai grea munca din lume.
8]Dacă banul pentru dvs. este speranţă de independenţă, nu va fi niciodată el. Singura siguranta pe care un om o va avea în această lume este o rezervă de cunostinte, experienta si capacitatea.
7]Taie-ti singur lemnele si-ti va fi de doua ori mai cald.
6]Istoria e traditie. Noi nu dorim traditie. Noi dorim sa traim in present, si singura istorie care merita sa fie bagata in seama de un ganditor e istoria pe care o fabricam astazi.
5]Obstacolele sint acele viziuni infricosatoare pe care le avem atunci cind nu ne mai vedem scopul.
4]Prietenul adevarat este cel care scoate la iveala tot ceea ce e mai bun in tine.
3]Caut oameni care au capacitatea de a nu sti ce nu poate fi facut.
2]Majoritatea oamenilor folosesc mai mult timp si energie invartinduse in jurul problemei decat incercand sa rezolve.
1]Nu iti poti construi o reputatie pe ceea ce urmeaza sa faci.
======
Ford[v=] - Pagina 5 Th?&id=OIP.M14edbe8daf3f7c833c3d2b7f1260c8a3o1&w=300&h=300&c=0&pid=1JOHN  FORD-
Omul care are rabdare sa nu se razbune imediat, ori te iarta, ori se razbuna cumplit.
=====
Ford[v=] - Pagina 5 9k=GERALD  FORD-
Am avut mulţi adversari în arena politică, dar duşmani nu ţin minte să fi avut vreunul.
=====
Ford[v=] - Pagina 5 Images?q=tbn:ANd9GcSxjxoKnnPfNxrFNAjuWzDqfrWANknVg2YMYstaKrI4L0CWDdLYdHHEByZrHarrison
Ford[v=] - Pagina 5 Images?q=tbn:ANd9GcTH2Jh0SbhaJFPRng1yghNJrbWpj1Yc9X5cgadx8Unw5w6l032o3Mkods5eRichard
Ford[v=] - Pagina 5 Images?q=tbn:ANd9GcSeKskSJHN_wdE7Ndu4AJ2itpMLru1FahQp0-KwM7qliIl1hCO7aVprsy0Willa
Ford[v=] - Pagina 5 Images?q=tbn:ANd9GcQrh-xPDEHGdQyQvhpy5bkdC6SNDqqC5-g5atTiudxRg6Gpc9snHHcQ-xcGlenn
Ford[v=] - Pagina 5 Images?q=tbn:ANd9GcRxb50ZoB8krpWq9CDWw72WlhY57Ei6OJ6QTQVwG5_YwUAgtLHmIIxqNv4Betty
Ford[v=] - Pagina 5 Images?q=tbn:ANd9GcQR8_ufRG8tay_Wf3curwqLclj9kbTx-EmzqeJCZY39Vpy5okaVqgmauNncTom


Ultima editare efectuata de catre Admin in 06.11.15 10:53, editata de 100 ori
Admin
Admin
Admin

Numarul mesajelor : 135929
Data de inscriere : 15/12/2005

https://talusa1946.forumgratuit.ro

Sus In jos


Ford[v=] - Pagina 5 Empty Actorul american Glenn Ford a decedat la virsta de 90 de ani

Mesaj Scris de Admin 16.09.06 8:48

Actorul american Glenn Ford a decedat la virsta de 90 de ani, in locuinta sa din Beverly Hills, transmite BBC News Online. Actorul, care a aparut in productii precum "Gilda", "The Big Heat" si "Midway", a fost gasit decedat de catre paramedici, care au stabilit ca a suferit un atac de cord. Nascut in Canada, el s-a mutat in California pe cind era copil si a inceput sa lucreze cu Columbia Pictures in 1939. In cei 53 de ani de cariera, a aparut in peste o suta de filme de diferite genuri, de la productii romantice la comedii. La inceputul carierei, lucra la un film la fiecare cinci zile in cadrul diviziei B a Columbia Pictures. Cariera sa a fost pasager intrerupta de al doilea razboi mondial. Ulterior, a devenit o vedeta importanta la Hollywood si a format pe ecrane un cuplu fascinant impreuna cu Rita Hayworth, cu care a filmat sase productii.
http://www.7plus.ro/?arhiva=01/09/2006&id=5991


Ultima editare efectuata de catre in 11.04.07 10:27, editata de 1 ori
Admin
Admin
Admin

Numarul mesajelor : 135929
Data de inscriere : 15/12/2005

https://talusa1946.forumgratuit.ro

Sus In jos

Ford[v=] - Pagina 5 Empty Ford anunţă cel mai dramatic program de restructurare

Mesaj Scris de Admin 16.09.06 8:45

Ford[v=] - Pagina 5 800_arrowFord anunţă cel mai dramatic program de restructurare
Admin
Admin
Admin

Numarul mesajelor : 135929
Data de inscriere : 15/12/2005

https://talusa1946.forumgratuit.ro

Sus In jos

Ford[v=] - Pagina 5 Empty Ford romana

Mesaj Scris de Admin 19.06.06 18:57

Ford romana
Gh. Bratescu

Henry Ford, celebrul inventator, constructor de automobile si genial
manager industrial a lasat urmasilor sai o imensa avere, dar mai ales
uzinele de la Detroit, care fabrica masini ce se vand in intreaga
lume. Automobilele marca Ford au ajuns si in Romania, unde s-au
cumparat intr-un numar apreciabil, datorita pretului lui modic.
Masinile Ford nu erau singure pe piata romaneasca, de provenienta
americana. Erau de asemenea vandute automobile "Lincoln", "De
Soto", "Plymouth", "Krisler", "Pontiac", "Chevrolet", dar nici una nu
concura pe "Ford". In perioada interbelica, toate firmele de
automobile americane expediau peste Ocean, in Europa, masini
asamblate, gata echipate, cu cargoboturi speciale. Apa marii, ploile
aveau efecte negative asupra automobilelor care, ajunse la Marsilia,
Amsterdam, Hamburg si chiar la Constanta, trebuiau sa fie supuse unor
revizii amanuntite, defectele remediate, ajungandu-se uneori prin a
fi revopsite, ceea ce ridica enorm pretul lor de vanzare. Ford a avut
insa ideea de a expedia masinile demontate, in piese, stivuite in
containere. Ajunse in Europa sau in orice parte a lumii, automobilele
erau montate in ateliere speciale, astfel incat puteau fi oferite
clientilor la preturi extrem de avantajoase, cu atat mai mult, cu cat
si expeditia peste ocean costa mai putin, deoarece in containere
intrau de cinci ori mai multe masini, decat ar fi fost gata montate.

In Romania, vanzarile au ajuns in anii '30 ai secolului trecut atat
de numeroase, incat Ford a construit la Bucuresti o mare fabrica de
asamblare, proiectata astfel incat sa poata produce caroserii si
diverse piese componente ale motoarelor. Din nefericire pentru
Romania, in 1941, productia fabricii "Ford-romana", listata la bursa,
a incetat brusc, datorita intrarii in razboi a USA, eveniment fortat
de atacul japonez de la Pearl Harbour. S-a pierdut pentru romani nu
numai o industrie moderna, in care se lucra aidoma ca in America, dar
si un exemplu viu al productivitatii si atitudinii fata de munca.
Automobilele marca Ford erau atat de numeroase pe soselele romanesti,
incat chiar daca o mare parte din ele au fost distruse in timpul
razboiului, inca au mai ramas in circulatie o multime. Unele dintre
acestea sunt in buna stare si astazi, rezistand chiar dupa sapte
decenii de functionare ceea ce arata extraordinara lor fiabilitate,
dar si buna intretinere ce le-a fost acordata de proprietari. Aceasta
istorie indelungata a firmei Ford in Romania a fost, de altfel,
succint evocata chiar de catre domnul William Ford Jr., presedintele
companiei al carui nume il poarta. Alocutiunea a fost prilejuita de
vizita presedintelui Romaniei, dl. Traian Basescu, facuta la uzinele
din Detroit, unde i-au fost prezentate diverse modele de automobile.
Sefului statului roman, presedintele companiei Ford i-a oferit drept
cadou macheta unei masini de epoca marca Ford, ce reda cu
minutiozitate toate detaliile modelului original creat candva de
batranul Henry Ford, cu care acesta a cucerit lumea intreaga. Modelul
respectiv este expus la loc de cinste in Muzeul "Henry Ford" din
Detroit, ca exemplar unicat. Interesant este ca acelasi model se mai
afla, chiar in stare de functionare, si la Bucuresti. Masina,
proprietatea descendentilor unei familii bogate din Romania, a fost
prezentata ca o curiozitate tehnica in cadrul unei expozitii
speciale, organizata pentru strangerea de fonduri destinate
sinistratilor de pe urma inundatiilor din vara. Este, probabil, tot
un unicat, de aceasta data in Europa. "Fordul" de la Bucuresti are si
el o istorie, dar pe potriva celei petrecute in Romania.
Supravietuind avatarurilor razboaielor, dar si prigoanei din timpul
dictaturii comuniste ascuns intr-un grajd spre a nu fi aruncat la
fier vechi sau confiscat, Fordul stravechi a fost reconditionat cu
grija si pus in stare de functionare, aratand superb, in pofida
scurgerii atator decenii.

Macheta oferita de domnul William Ford Jr. presedintelui Traian
Basescu straluceste de frumusete. Nu s-a spus din ce metal a fost
confectionata bijuteria. Unii au presupus ca este din aur pur. S-ar
putea. Adevarul este ca aurul ar putea veni inglobat in serii de
automobile Ford fabricate in Romania. Totul este posibil, citind
printre randuri atat alocutiunea domnului Ford tinuta la Detroit, cat
si declaratia presedintelui Basescu, in cursul vizitei sale la
Muzeul "Henry Ford": "Mesajul meu la compania Ford, a spus Traian
Basescu, a fost ca investitia in Romania, pe care ar intentiona
eventual sa o faca, este binevenita, necesara si dorita, la fel cum
orice alta oferta de investitii in Romania, in industria
automobilului, pentru uzinele de la Craiova, pentru Brasov,
eventual "Camioane" este binevenita". Dupa cum se stie, industria de
automobile a suferit un regres puternic dupa decembrie 1989, datorita
unor cauze multiple, dar in primul rand managementului defectuos si
intarzierii procesului de privatizare cauzat de opozitia distructiva
a sindicatelor. Actionand ca un brat ocult al comunismului, liderii
sindicatelor au starnit demagogic muncitorii de la
uzinele "Autobuzul" din Bucuresti, care au blocat practic negocierile
incepute pentru scoaterea la vanzare a intreprinderii. In mod absolut
reprobabil, ei au fost sprijiniti chiar de Ion Iliescu, dar si de
alti lideri ai PDSR-ului, in protestele lor nejustificate. Rezultatul
final este acela ca uzinele respective au sfarsit prin a da faliment,
in timp ce "protestatarii" s-au trezit fara locuri de munca, marind
numarul somerilor. La Brasov, scenariul s-a petrecut identic. Uriasa
sansa ca uzinele de autocamioane sa fie adjudecate de mult prea
cunoscutul concern german "Mercedes-Benz" a fost pierduta, dupa ce
conducerii acestui gigant european, adusa special la Brasov de
bancherul Ion Tiriac, i-a fost interzisa intrarea in uzina de catre
sindicalisti furiosi pe "capitalistii straini". Ulterior, toate
incercarile de privatizare a uzinei au fost sortite esecului,
intreprinzatorii temandu-se de reactia sindicatelor. Situatii mai
aparte s-au petrecut la Campulung-Muscel, unde uzina ARO, singurul
producator de automobile 4x4 din Romania, au fost cumparate de un
american de origine cubaneza, care a instrainat in buna masura hale
de productie si utilaje performante, spre a face rost de bani pentru
a-si achita transele din contractul de privatizare. Ramas astfel in
incapacitate de productie, noul proprietar al uzinelor muscelene a
recurs la concedieri masive de personal, ceea ce a condus la reactia
sindicatelor care au cerut rezilierea privatizarii si tragerea la
raspundere a vinovatului. Fabrica de scule si matrite - FSM a fostei
uzine ARO, utilata la nivel mondial, americanul a vandut-o unui
intreprinzator roman, Gh. Bulugea, care a achizitionat-o nu pentru a
produce, ci pentru specula. Consiliul Concurentei s-a sesizat,
demarand o investigatie asupra modului in care a avut loc tranzactia
respectiva. Numai ca dl. Bulugea, ca sa scape de urmari, a inceput
tratativele ca FSM-ul cumparat pe mai nimic fata de valoarea reala,
sa fie preluat de firma italiana "Paganelly" Ltd, producatoare tot de
scule si matrite, cu care ARO Campulung-Muscel colaborase si inainte
de privatizare. Cu alte cuvinte, soarta uzinelor ARO ramane incerta.
Tot incert este si viitorul uzinelor de automobile de la Craiova.
Halele, construite de Nicolae Malaxa in anii premergatori Primului
Razboi Mondial pentru a fabrica automobile Volkswagen, au ajuns pana
la urma producatoare de masini de mic litraj sub licenta Citroen, cu
denumirea "Oltcit". Dupa 1989, productia de "Oltcit" a incetat,
licenta nefiind reinnoita de statul roman. Uzinele au fost cumparate
de concernul sud-coreean Daewo care, cativa ani mai tarziu a intrat
in proprietatea gigantului american "General Motors". Interesat mai
mult de santierul naval de la Mangalia si de uzinele "Electroputere"
din Craiova, decat de fabrica de automobile, "GM" a renuntat la
aceasta. Astfel, statul roman se afla azi din nou in ipostaza de
ofertant la privatizare a fabricii ghinioniste. Va veni "Ford" sa
cumpere uzinele craiovene de automobile este o ipoteza pe care a
lansat-o la Detroit presedintele Traian Basescu. Oricum, compania
Ford a lasat la Bucuresti o mare fabrica utilata americaneste, in
1941, pe care comunistii au nationalizat-o. Nu s-a spus nimic insa de
compensatiile acestei pierderi suferite de americanii din Detroit. In
orice caz, daca "Ford" va intra in Europa triumfator cu automobile
oferite la preturi concurentiale fabricate in Romania, macheta data
cadou lui Traian Basescu ar putea fi un simbol de aur.

CLIPA
Admin
Admin
Admin

Numarul mesajelor : 135929
Data de inscriere : 15/12/2005

https://talusa1946.forumgratuit.ro

Sus In jos

Ford[v=] - Pagina 5 Empty Henry Ford, producătorul de submarine inutile

Mesaj Scris de Admin 27.05.06 20:50

Henry Ford, producătorul de submarine inutile
Cunoscut pe plan mondial pentru că a introdus producţia de masă, precum şi pentru automobilele oferite oamenilor la preţuri convenabile, Henry Ford a făcut, în afaceri, şi gafe. Una dintre cele mai notabile a fost decizia de a fabrica submarine. În timpul Primului Război Mondial, Ford a anunţat că ar putea construi 1.000 de submarine mici pe zi. Marina, însă, aflată într-o situaţie disperată i-a cerut lui Henry Ford să construiască navele de 200 de picioare Eagle. După ce a pus imediat pe picioare o linie de producţie, Ford a ieşit pe piaţă în iulie 1918 cu primul submarin de acest tip. Din păcate, pe cît de fiabile erau automobilele Ford, pe atît de inutile s-au dovedit submarinele fabricate sub acelaşi nume. Submarinele nu erau etanşe. Ford a ales să ignore cele mai bune creiere existente în Marină şi s-a aventurat singur în producerea acestor submarine, plecînd de la ideea că a face acest gen de vehicul este la fel de uşor cu fabricarea unui automobil. În primul an, au fost produse doar 17 submarine Eagle. În final, Henry Ford a livrat cel de-al şaizecilea submarin, ultimul, de altfel, în 1919, deşi planul iniţial era de a construi cîte unul pe zi. Prin 1939, doar opt mai erau în uz.

http://www.7plus.ro/index.php?a=9837&shift=1
Admin
Admin
Admin

Numarul mesajelor : 135929
Data de inscriere : 15/12/2005

https://talusa1946.forumgratuit.ro

Sus In jos

Ford[v=] - Pagina 5 Empty Ford[v=]

Mesaj Scris de Admin 10.01.06 16:44

Ford[v=] - Pagina 5 Th?&id=OIP.M1661837803b1a15bd6389f81fc8c80d5H1&w=300&h=300&c=0&pid=1HENRY  FORD-
23]Eşecul e pur şi simplu şansa de a încerca din nou, de data asta cu mai multă inteligenţă.
22]Eu asta vreau. Inseamna ca asta si va fi.
21]Batranii intotdeauna ii sfatuiesc pe cei tineri sa economiseasca banii. Este un sfat prost. Nu adunati maruntisul. Investiti in propria persoana. In viata mea nu am economisit un dolar, pana nu am atins varsta de 40 de ani.
20]Nereusita este doar posibilitatea sa iei totul de la capat, doar ca mai intelept.
19]Viaţa este o serie de experienţe, fiecare dintre ele ne face mai mari, chiar dacă uneori este greu să ne dăm seama de asta.
18]Oricine renunta sa invete este batran, chiar daca are 20 sau 80 de ani. Oricine continua sa invete ramane tanar. Cel mai important lucru in viata este sa-ti pastrezi propria minte tanara.
17]Crezi că poţi sau crezi că nu poţi. În ambele cazuri, ai dreptate!
16]Un om sarac nu este un om fara bani. Un om sarac este acela ce nu are nici un vis.
15]O afacere ce nu face decat bani este o afacere saraca.
14]Cand doi oameni sunt intotdeauna de acord, inseamna ca unul dintre ei nu este necesar.
13]Cand castig 10 dolari, 6 ii investesc in publicitate.
12]Chiar daca esti sigur ca poti sa faci un lucru sau ca nu poti sa il faci, ai dreptate.
11]Imi place tare mult citatul,pentru ca, de multe ori si poate nejustificat,refuzam sa credem in noi...si pana la urma "Daca tu crezi ca esti in stare sa faci ceva sau nu, ai oricum dreptate.
10]Nu cauta cusururi, gaseste remedii!
9]Sa gindesti, asta este cea mai grea munca din lume.
8]Dacă banul pentru dvs. este speranţă de independenţă, nu va fi niciodată el. Singura siguranta pe care un om o va avea în această lume este o rezervă de cunostinte, experienta si capacitatea.
7]Taie-ti singur lemnele si-ti va fi de doua ori mai cald.
6]Istoria e traditie. Noi nu dorim traditie. Noi dorim sa traim in present, si singura istorie care merita sa fie bagata in seama de un ganditor e istoria pe care o fabricam astazi.
5]Obstacolele sint acele viziuni infricosatoare pe care le avem atunci cind nu ne mai vedem scopul.
4]Prietenul adevarat este cel care scoate la iveala tot ceea ce e mai bun in tine.
3]Caut oameni care au capacitatea de a nu sti ce nu poate fi facut.
2]Majoritatea oamenilor folosesc mai mult timp si energie invartinduse in jurul problemei decat incercand sa rezolve.
1]Nu iti poti construi o reputatie pe ceea ce urmeaza sa faci.
======
Ford[v=] - Pagina 5 Th?&id=OIP.M14edbe8daf3f7c833c3d2b7f1260c8a3o1&w=300&h=300&c=0&pid=1JOHN  FORD-
Omul care are rabdare sa nu se razbune imediat, ori te iarta, ori se razbuna cumplit.
=====
Ford[v=] - Pagina 5 9k=GERALD  FORD-
Am avut mulţi adversari în arena politică, dar duşmani nu ţin minte să fi avut vreunul.
=====
Ford[v=] - Pagina 5 Images?q=tbn:ANd9GcSxjxoKnnPfNxrFNAjuWzDqfrWANknVg2YMYstaKrI4L0CWDdLYdHHEByZrHarrison
Ford[v=] - Pagina 5 Images?q=tbn:ANd9GcTH2Jh0SbhaJFPRng1yghNJrbWpj1Yc9X5cgadx8Unw5w6l032o3Mkods5eRichard
Ford[v=] - Pagina 5 Images?q=tbn:ANd9GcSeKskSJHN_wdE7Ndu4AJ2itpMLru1FahQp0-KwM7qliIl1hCO7aVprsy0Willa
Ford[v=] - Pagina 5 Images?q=tbn:ANd9GcQrh-xPDEHGdQyQvhpy5bkdC6SNDqqC5-g5atTiudxRg6Gpc9snHHcQ-xcGlenn
Ford[v=] - Pagina 5 Images?q=tbn:ANd9GcRxb50ZoB8krpWq9CDWw72WlhY57Ei6OJ6QTQVwG5_YwUAgtLHmIIxqNv4Betty
Ford[v=] - Pagina 5 Images?q=tbn:ANd9GcQR8_ufRG8tay_Wf3curwqLclj9kbTx-EmzqeJCZY39Vpy5okaVqgmauNncTom


Ultima editare efectuata de catre Admin in 06.11.15 10:53, editata de 100 ori
Admin
Admin
Admin

Numarul mesajelor : 135929
Data de inscriere : 15/12/2005

https://talusa1946.forumgratuit.ro

Sus In jos

Ford[v=] - Pagina 5 Empty Re: Ford[v=]

Mesaj Scris de Continut sponsorizat


Continut sponsorizat


Sus In jos

Pagina 5 din 5 Înapoi  1, 2, 3, 4, 5

Sus

- Subiecte similare

 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum