Like/Tweet/+1
Ultimele subiecte
» TEXT ITINERARIU SEFARD DIN IMPERIUL OTOMAN IN TARILE ROMANE2Scris de Admin 26.08.17 22:37
» TEXT ITINERARIU SEFARD DIN IMPERIUL OTOMAN IN TARILE ROMANE1
Scris de Admin 26.08.17 22:36
» Comunitatea evreiască din Botoșani (2)
Scris de Admin 26.08.17 22:30
» Comunitatea evreiască din Botoșani (1)
Scris de Admin 26.08.17 22:30
» ITINERARIU SEFARD DIN IMPERIUL OTOMAN IN TARILE ROMANE (1)
Scris de Admin 26.08.17 22:19
» ITINERARIU SEFARD DIN IMPERIUL OTOMAN IN TARILE ROMANE (2)
Scris de Admin 26.08.17 22:18
» DESPRE ANTISEMITISMUL MAREȘALULUI ION ANTONESCU
Scris de Admin 04.08.17 23:54
» Romanizarea Romaniei 1940-44 legi antisemite, CNRomanizare
Scris de Admin 04.08.17 21:13
» ROMÂNIA LUI ANTONESCU ȘI LOGICA VIOLENȚEI(3): VIOLENŢA MILIT
Scris de Admin 05.03.17 11:01
» Anunțuri Administrative
Scris de Admin 25.02.17 20:07
Raicu/Chirila[V=]
Pagina 8 din 13
Pagina 8 din 13 • 1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13
Raicu/Chirila[V=]
Rezumarea primului mesaj :
Andreea
Paula
Tudor
Lucian
Mirela
Andreea
Paula
Tudor
Lucian
Mirela
Ultima editare efectuata de catre Admin in 08.03.15 9:48, editata de 71 ori
Scheletel rasfatat! Andreea Raicu: Parintii m-au facut greu
Scheletel rasfatat! Andreea Raicu: Parintii m-au facut greu si mi-au daruit totul
Fara indoiala, copiii singuri la parinti sunt cei mai alintati. Este si cazul Andreei Raicu. Detalii»
Fara indoiala, copiii singuri la parinti sunt cei mai alintati. Este si cazul Andreei Raicu. Detalii»
Andreea Raicu: În copilărie, aveam tot ce vedeam în filme
Andreea Raicu: „În copilărie, aveam tot ce vedeam în filme”
Vedeta Prima TV recunoaşte că a fost un copil extrem de răsfăţat. [Citeste]
Vedeta Prima TV recunoaşte că a fost un copil extrem de răsfăţat. [Citeste]
Andreea Raicu, "Supergirl" pentru Irina Schrotter
Andreea Raicu, "Supergirl" pentru Irina Schrotter
Marţi seară, în Atlas Ballroom, de la hotelul "Radisson SAS" din Bucureşti, designerul Irina Schrotter şi‑a lansat colecţia de primăvară‑vară 2010, concepută de designerul Răzvan Ciobanu.
Citeste articolul
Marţi seară, în Atlas Ballroom, de la hotelul "Radisson SAS" din Bucureşti, designerul Irina Schrotter şi‑a lansat colecţia de primăvară‑vară 2010, concepută de designerul Răzvan Ciobanu.
Citeste articolul
Lucian Raicu
Lucian Raicu
Lucian Raicu în re-actualitate
Au trecut puțin peste doi ani de la stingerea din viață a criticului, istoricului literar, eseistului Lucian Raicu ( 12 mai 1934-23 noiembrie 2006) și Editura Hasefer publică un volum cu titlul „Dincolo de literatură”, o antologie îngrijită de Carmen Mușat, scriitoare, jurnalistă (conduce revista „Observator Cultural„) . In general publicațiile din România nu l-au răsfățat pe acest valoros om de cultură, plecat în exil în 1986, cu soția sa, Sonia Larian ( Loewenstein). Este frate cu scriitorul de limbă română, Virgil Duda aflat în Israel.Norman Manea, prietenul său elogia talentul lui Raicu de a lansa tinere talente, generozitatea sa, gustul și pasiunea pentru literatura bună. In 1967, avea să primească Premiul Uniunii Scriitorilor pentru studiul „Liviu Rebreanu”. Anul acesta ar fi împlinit 75 de ani, bibliografia sa este destul de voluminoasă-„Structuri literare”(1973), „Gogol sau fantasticul banalității”(1974), „Critica-formă de viață”(1976),despre Labiș, despre „practica scrisului”,apoi „Printre contemporani”, „Calea de acces”, ș.a., iar după stabilirea la Paris ( de unde și acum „trimite” scrisori publicate postum la „România literară”) a mai publicat „ Journal en miettes cu Eugene Ionesco„(1993), „Scene, reflecții, fragmente”(1994). In 2004, i-a apărut la Polirom cartea „Calea de acces”, care a avut un ecou binemeritat, în presă. Scrisul lui Raicu „nu este pentru minți leneșe”, scria un comentator .Eugen Ionescu îl aprecia la modul superlativ, drept primul critic al generației sale.Despre el au scris confrați din diverse generații, ceea ce denotă afinitatea pe care a știut s-o trezească, valoarea perenă a scrierilor sale – Daniel Cristea Enache, Alex Stefănescu, Nicolae Manolescu, Matei Călinescu, Gabriela Melinescu, Ileana Mălăncioiu, Gabriel Dimiseanu ș.a. Am făcut această digresiune bibliografică pentru că Lucian Raicu nu este bine cunoscut la noi, cum ar merita. ”Scrisorile de la Paris” sunt niște bijuterii, numai ele i-ar putea asigura lui Raicu un loc de seamă în galeria gânditorilor români. El nu atacă frontal pe nimeni, atacă false principii și dogme , metehne omenești, literare.”Viața Românească” i-a publicat timp de mai mulți ani „Jurnalul în fărâme cu Eugen Ionescu” și „Scene, reflecții, fragmente”, o desfătare pentru cititor și o înobilare a revistei.
Volumul de față cuprinde un „Argument” semnat de Carmen Mușat și patru studii ale lui Lucian Raicu – „Dincolo de liteartură”( din „Structuri literare” – 1973), „Critica – formă de viață” -1976, „Reflecții asupra practicii scrisului”-1978 și „Scene din romanul literatutrii”-1985, toate completate cu comentarii ale îngrijitorului ediției.
„ Adevărata literatură totdeauna tinde să fie mai mult decât literatură”. Dacă am adăuga și faptul că literatura este ceva mai mult decât viața, atunci afirmația lui Raicu este chiar șocantă.Citatul este din prima carte publicată de critic. „Critica nu are trecut, nu are viitor, nici nostalgii, nici speranțe, ea nu lasă umbre, ea nu spune altceva decât spune”, scrie cu oarecare sarcasm și scepticism, adăugând – „ Critica dispare fulgerător de o eroică oboseală”. Ar trebui criticii să reflecteze asupra posibilei ingratitudini a soartei, deși unii se consideră deja demiurgi , creatori de ... scriitori, sau demolatori imbatabili. Si totuși – „ Obiectivitatea în critică înseamnă putere de a trăi... Obiectivitatea reprezintă o acceptare cordială a diversității”. Se emite aici o normă de lucru pentru orice critic. care se ia în serios.dar, ca și în alte discipline, mulți își dau cu părerea, puțini își fac datoria înaltului profesionalism.”Critica – formă de viață” ( Editura Cartea Românească”-1976) este un credo demn de urmat. Raicu dezvăluie labirintul relațiilor critic – autor de literatură, complexitatea acceptării reciproce, o chemare la un fair-play obligatoriu pentru normalitatea vieții literare. In studiul „ Practica scrisului și experiența lecturii” ( Ed. CR – 1978) este citat Blaga cu versurile – „ Sapă, frate, sapă, sapă/ până când vei da de apă/...zodii sunt și jos, sub țară/ fă-le numai să răsară/ sapă numai, sapă, sapă/ până dai de stele-n apă”. Indemnul poetului se adresează aici, în egală măsură și criticului și lectorului fără veleități de critic.In demersurile sale, Raicu recurge la exemple ilustre – Andre Gide, Rebreanu, alte numeroase nume de moderni și de clasici.O vastă cultură îi asigură criticului fundamentul unor judecăți de valoare. El este un bun discipol al lui Tudor Vianu, fără a-și face un titlu de glorie din această descendență. Arderea cărților lui Thomas Mann în Germania nazistă, ale lui Sadoveanu , în România, de către legionari este explicată prin furia cu care analfabeții distrug frumosul, așa cum barbarii, cândva, distrugeau Roma. Agresivitatea nu are un numai un substrat politic sau rasial, ea izvorește din ignoranță și insatisfacție oarbă.Din uștimul studiu cităm – „Literatura se învecinează la un capăt cu banalitatea și la celălalt cu artificialitatea”...perfect adevărat, sunt cele două mari riscuri ale meseriei de scriitor.Iar despre critică - „Dragoste cu sila și critică, tot cu sila, nu merg”.Lucian Raicu a fost un mare critic, iar înțelepciunea sa , în alte vremuri l-ar fi condus pe treptele marilor moraliști, în sensul profetic.Mulțumim doamnei Mușat și Editurii Hasefer pentru această valorificare și așteptăm celelate scrieri lăsate de bunul și pasionatul lector să apară în aceeași formă elevată.
Boris Marian
Lucian Raicu în re-actualitate
Au trecut puțin peste doi ani de la stingerea din viață a criticului, istoricului literar, eseistului Lucian Raicu ( 12 mai 1934-23 noiembrie 2006) și Editura Hasefer publică un volum cu titlul „Dincolo de literatură”, o antologie îngrijită de Carmen Mușat, scriitoare, jurnalistă (conduce revista „Observator Cultural„) . In general publicațiile din România nu l-au răsfățat pe acest valoros om de cultură, plecat în exil în 1986, cu soția sa, Sonia Larian ( Loewenstein). Este frate cu scriitorul de limbă română, Virgil Duda aflat în Israel.Norman Manea, prietenul său elogia talentul lui Raicu de a lansa tinere talente, generozitatea sa, gustul și pasiunea pentru literatura bună. In 1967, avea să primească Premiul Uniunii Scriitorilor pentru studiul „Liviu Rebreanu”. Anul acesta ar fi împlinit 75 de ani, bibliografia sa este destul de voluminoasă-„Structuri literare”(1973), „Gogol sau fantasticul banalității”(1974), „Critica-formă de viață”(1976),despre Labiș, despre „practica scrisului”,apoi „Printre contemporani”, „Calea de acces”, ș.a., iar după stabilirea la Paris ( de unde și acum „trimite” scrisori publicate postum la „România literară”) a mai publicat „ Journal en miettes cu Eugene Ionesco„(1993), „Scene, reflecții, fragmente”(1994). In 2004, i-a apărut la Polirom cartea „Calea de acces”, care a avut un ecou binemeritat, în presă. Scrisul lui Raicu „nu este pentru minți leneșe”, scria un comentator .Eugen Ionescu îl aprecia la modul superlativ, drept primul critic al generației sale.Despre el au scris confrați din diverse generații, ceea ce denotă afinitatea pe care a știut s-o trezească, valoarea perenă a scrierilor sale – Daniel Cristea Enache, Alex Stefănescu, Nicolae Manolescu, Matei Călinescu, Gabriela Melinescu, Ileana Mălăncioiu, Gabriel Dimiseanu ș.a. Am făcut această digresiune bibliografică pentru că Lucian Raicu nu este bine cunoscut la noi, cum ar merita. ”Scrisorile de la Paris” sunt niște bijuterii, numai ele i-ar putea asigura lui Raicu un loc de seamă în galeria gânditorilor români. El nu atacă frontal pe nimeni, atacă false principii și dogme , metehne omenești, literare.”Viața Românească” i-a publicat timp de mai mulți ani „Jurnalul în fărâme cu Eugen Ionescu” și „Scene, reflecții, fragmente”, o desfătare pentru cititor și o înobilare a revistei.
Volumul de față cuprinde un „Argument” semnat de Carmen Mușat și patru studii ale lui Lucian Raicu – „Dincolo de liteartură”( din „Structuri literare” – 1973), „Critica – formă de viață” -1976, „Reflecții asupra practicii scrisului”-1978 și „Scene din romanul literatutrii”-1985, toate completate cu comentarii ale îngrijitorului ediției.
„ Adevărata literatură totdeauna tinde să fie mai mult decât literatură”. Dacă am adăuga și faptul că literatura este ceva mai mult decât viața, atunci afirmația lui Raicu este chiar șocantă.Citatul este din prima carte publicată de critic. „Critica nu are trecut, nu are viitor, nici nostalgii, nici speranțe, ea nu lasă umbre, ea nu spune altceva decât spune”, scrie cu oarecare sarcasm și scepticism, adăugând – „ Critica dispare fulgerător de o eroică oboseală”. Ar trebui criticii să reflecteze asupra posibilei ingratitudini a soartei, deși unii se consideră deja demiurgi , creatori de ... scriitori, sau demolatori imbatabili. Si totuși – „ Obiectivitatea în critică înseamnă putere de a trăi... Obiectivitatea reprezintă o acceptare cordială a diversității”. Se emite aici o normă de lucru pentru orice critic. care se ia în serios.dar, ca și în alte discipline, mulți își dau cu părerea, puțini își fac datoria înaltului profesionalism.”Critica – formă de viață” ( Editura Cartea Românească”-1976) este un credo demn de urmat. Raicu dezvăluie labirintul relațiilor critic – autor de literatură, complexitatea acceptării reciproce, o chemare la un fair-play obligatoriu pentru normalitatea vieții literare. In studiul „ Practica scrisului și experiența lecturii” ( Ed. CR – 1978) este citat Blaga cu versurile – „ Sapă, frate, sapă, sapă/ până când vei da de apă/...zodii sunt și jos, sub țară/ fă-le numai să răsară/ sapă numai, sapă, sapă/ până dai de stele-n apă”. Indemnul poetului se adresează aici, în egală măsură și criticului și lectorului fără veleități de critic.In demersurile sale, Raicu recurge la exemple ilustre – Andre Gide, Rebreanu, alte numeroase nume de moderni și de clasici.O vastă cultură îi asigură criticului fundamentul unor judecăți de valoare. El este un bun discipol al lui Tudor Vianu, fără a-și face un titlu de glorie din această descendență. Arderea cărților lui Thomas Mann în Germania nazistă, ale lui Sadoveanu , în România, de către legionari este explicată prin furia cu care analfabeții distrug frumosul, așa cum barbarii, cândva, distrugeau Roma. Agresivitatea nu are un numai un substrat politic sau rasial, ea izvorește din ignoranță și insatisfacție oarbă.Din uștimul studiu cităm – „Literatura se învecinează la un capăt cu banalitatea și la celălalt cu artificialitatea”...perfect adevărat, sunt cele două mari riscuri ale meseriei de scriitor.Iar despre critică - „Dragoste cu sila și critică, tot cu sila, nu merg”.Lucian Raicu a fost un mare critic, iar înțelepciunea sa , în alte vremuri l-ar fi condus pe treptele marilor moraliști, în sensul profetic.Mulțumim doamnei Mușat și Editurii Hasefer pentru această valorificare și așteptăm celelate scrieri lăsate de bunul și pasionatul lector să apară în aceeași formă elevată.
Boris Marian
Tudor Chirilă: Nu sunt un reper moral
Tudor Chirilă: Nu sunt un reper moral | VIDEO
Declaraţia
candidatului PNL la alegerile prezidenţiale, Crin Antonescu, care, în
cadrul dezbaterii de vineri seară, l-a numit pe Tudor Chirilă drept un
reper de moralitate, l-a făcut pe artist reacţioneze. [Citeste]
Declaraţia
candidatului PNL la alegerile prezidenţiale, Crin Antonescu, care, în
cadrul dezbaterii de vineri seară, l-a numit pe Tudor Chirilă drept un
reper de moralitate, l-a făcut pe artist reacţioneze. [Citeste]
Re: Raicu/Chirila[V=]
"... Sa stii ca inca nu m-am obisnuit cu ideea ca am devenit actrita. Cand suntem chemati pe platou de asistentul regizorului, formula este: "actorii la cadru"! Ei bine, eu raman mai departe, pe scaun, fiindca nu ma simt vizata de anunt. Povestea e mai lunga: acum cateva luni, am primit mai multe oferte de emisiuni, numai ca nici eu, nici Prima TV, postul meu de televiziune, n-am considerat ca ofertele respective erau cele mai potrivite. Apoi, intr-o zi, mi s-a spus ca s-ar dori sa merg sa dau o proba pentru un nou proiect. Sigur ca am fost surprinsa si-am zis: "Dupa doisprezece ani de televiziune, credeti ca e cazul ca eu sa mai dau probe?". ..."
Citeste tot articolul
Citeste tot articolul
Andreea Raicu: Nu mă identific cu personajul meu din Efect
Andreea Raicu: "Nu mă identific cu personajul meu din Efect 30"
Andreea Raicu: Acum pot spune ca sunt o femeie implinita
Andreea Raicu: "Acum pot spune ca sunt o femeie implinita"
Raicu, o femeie încăpăţânată!
Raicu, o femeie încăpăţânată!
Săptămâna aceasta, Dr Phitza revine cu o nouă analiză. După un tir în care
Săptămâna aceasta, Dr Phitza revine cu o nouă analiză. După un tir în care
In ciuda lui Tudor! Andreea Raicu nu s-a dat in laturi sa fi
In ciuda lui Tudor! Andreea Raicu nu s-a dat in laturi sa filme- ze scene sexy
Cariera de actrita pretinde sacrificii. Si in cazul Andreei Raicu este la fel. Ca au fost placute sau nu, cine stie daca vom afla vreodata!
Cariera de actrita pretinde sacrificii. Si in cazul Andreei Raicu este la fel. Ca au fost placute sau nu, cine stie daca vom afla vreodata!
Andreea Raicu
Andreea Raicu
Sampanie de lux desfacuta printr-o tehnica folosita in perioada napoleoniana, vedete care mai de care, ves minte elegante si mult stil. Acestea au fost ingredientele petrecerii din clubul Crush din Mamaia, din luna august, cand a avut loc evenimentul de lansare a conceptului de sabrage al sampaniei G.H. MUMM Cordon Rouge. Cu acest prilej reprezentant ii Pernod Ricard au anuntat, oficial, alegerea Andreei Raicu ca imagine a G.H. MUMM.
Andreea Raicu, Virgil Iantu, Razvan Ciobanu, Tania Budi, Valentina Pelinel si sotul ei, deputatul Cristian Boureanu, Malvina Cervenschi, Mihai Covaliu sunt cateva dintre vedetele care au participat la fastuosul eveniment. Noua colaborare intre Andreea Raicu si sampania G.H. MUMM a fost oficializata intr-un mod inedit, prin sabrage, deschiderea sticlelor de sampanie cu sabia. Maestrul ceremoniei a fost Mihai Covaliu, cunoscutul campion olimpic la sabie, care a dat tonul sabrage-ului si a initiat invitat ii in arta manuirii sabiei.
Chiar daca in zilele noastre tehnica sabrage este privita ca un mod excentric de a desface o sticla de sampanie, aceasta era des folosita pe timpul lui Napoleon, deoarece in timpul petrecerilor date in cinstea victoriilor obtinute in Europa, acesta incuraja cavaleria franceza sa deschida sticlele cu sabiile, aceasta fiind cea mai la indemana metoda. "Ineditul conceptului pus in scena pentru lansarea G.H. MUMM m-a convins imediat. Mi-a placut ideea, auzisem de sabrage, dar nu il practicasem inca. Invitatii s-au intrecut in reprezentatii de sabrage si e posibil sa devina, curand, un sport national", a declarat razand Mihai Covaliu.
Frumusetea, feminitatea, atitudinea si dorinta de a reusi a Andreei Raicu i-a convins pe reprezentantii Pernod Ricard sa o aleaga pentru a fi imaginea G.H. MUMM. "Am cautat pentru G.H. MUMM o prezenta feminina plina de eleganta si mai ales atitudine. Toate aceste atribute definesc sampania G.H. MUMM, o sampanie pentru invingatori. Ne-am dorit o colaborare cu Andreea si ne bucuram ca a raspuns pozitiv propunerii noastre", a declarat Irina Florea, Brand Manager MUMM, Pernod Ricard. Vedeta serialului Efect 30 a acceptat cu placere sa fie imaginea acestei sampanii care este cea mai bine vanduta in Europa.
Andreea Raicu, care isi incearca in aceasta toamna norocul ca actrita, nu este la prima colaborare de acest fel. Ea a fost imaginea mai multor produse, insa este prima data cand devine imaginea unui brand de lux. Acum, Andreea ne indeamna sa incercam o aroma deosebita, care vine din nordul Frantei, de la Reims, si care este sampania oficiala a Formulei 1. O alta ipostaza a frumoasei prezentatoare de la Prima TV care o prinde si care are priza la public. Prezentarea de moda semnata Razvan Ciobanu a marcat un alt moment deosebit al serii. Din nou, cuvintele cheie au fost lux si atitudine. Rochiile sofisticate si stralucitoare au pus inca o data in valoare talentul designerului.
Se stie ca Razvan este unul dintre creatorii preferati ai Andreei. Asa ca, si de aceasta data, la Mamaia, a urcat pe scena imbracata intr-una dintre creatiile acestuia. Sigur, nu este prima data, la fel au stat lucrurile si la prezentarea colectiei primavara-vara a lui Ciobanu pentru Irina Schrotter din iarna anului trecut. Si atunci, ca si acum, evenimentul a strans foarte multi invitati. Numai ca, de aceasta data, nu a fost vorba doar de vesminte elegante, ci si de cavalerism si de o traditie care dateaza de aproape doua secole. Semnul MUMM Cordon Rouge Brut reflecta aerul de prospetime al Casei, eleganta si puterea venite din calitatea Pinot Noir in amestec.
Acest stil a trecut de la un Cellarmaster la altul din 1827 si acum traditia este continuata de actualul, Didier Mariotti. MUMM Cordon Rouge se potriveste perfect cu orice moment din zi sau din noapte. Combin-o cu peste la gratar sau cu friptura pentru a-ti gadila simturile sau pur si simplu sa faci un toast pentru viata. Cu o mostenire de aproape doua secole in spate, Casa G.H. MUMM, fondata in 1827, aspira in continuare la principiile originale ale marelui Georges Hermann Mumm, una dintre figurile centrale ale brandului. Pasiunea sa era aceea de a obtine cea mai buna calitate pentru sampaniile G.H. MUMM.
Un argument in acest sens este faptul ca adesea era auzit spunand: Only the Best. In 1875, a hotarat sa decoreze fiecare sticla cu binemeritatul Cordon Rouge sau panglica rosie a Legiunii de Onoare, cea mai inalta distinctie civila franceza, creata de Napoleon I. Pe langa a fi un simbol al excelent ei, Cordon Rouge reprezinta si adevaratul spirit care conduce Casa: cautarea continua a perfectiunii, a spiritului de aventura si verva
http://www.revistaflacara.ro/index.php?an=2009&luna=octombrie&nr=10&articol=Andreea_Raicu.xml
Paula Chirilă, o mămică fericită în Divertis!
Paula Chirilă, o mămică fericită în Divertis!
http://www.atac-online.ro/10-09-2009/Paula-Chirila-o-mamica-fericita-in-Divertis.html
http://www.atac-online.ro/10-09-2009/Paula-Chirila-o-mamica-fericita-in-Divertis.html
Andreea Raicu are un nou prieten, pe EFECT
Andreea Raicu are un nou prieten, pe EFECT
http://www.atac-online.ro/10-09-2009/Andreea-Raicu-are-un-nou-prieten-pe-EFECT.html
http://www.atac-online.ro/10-09-2009/Andreea-Raicu-are-un-nou-prieten-pe-EFECT.html
Cum câştigă cântăreţul Tudor Chirilă bani: peste 10.000 de e
Cum câştigă cântăreţul Tudor Chirilă bani: peste 10.000 de euro din speculaţii cu acţiuni
Actorul şi cântăreţul Tudor Chirilă a scos vineri la vânzare un
pachet de 7.270 de acţiuni ale Bursei de Valori Bucureşti (BVB) la un
preţ de 31 de lei/unitate, după ce iniţial cumpărase titlurile de la
firma de brokeraj Trend Bacău, la un preţ de 25 de lei/unitate.
Astfel, există posibilitatea ca actorul să câştige aproximativ
10.300 de euro, în cazul în care reuşeşte să vândă pachetul de acţiuni,
care reprezintă 0,09% din capitalul Bursei, la un randament de aproape
20%. Actorul a prins gustul jocurilor pe bursă din curiozitate, prima
investiţie fiind de 12.000 de dolari. „Prima dată când am jucat, am
câştigat foarte repede, ca începătorii şi eu am crezut că asta-i bursa,
şi pe urmă m-am curăţat foarte repede”, declara Tudor Chirilă postului
de televiziune PRO TV în urmă cu o lună. Cea mai mare sumă pe care a
pierdut-o este de 8.000 de dolari în opt ore, bani pierduţi, după cum
mărturiseşte chiar el, din lăcomie. Tot pentru PRO TV, Chirilă mai
declarase că a început să facă bani şi din evoluţia cursului. „Io,
săracu’, la cât speculez, nici nu se simte. E o picătură într-un ocean”.
Nu doar Chirilă a fost atras de câştigurile uşoare de la Bursă.
Creatoarea de modă, Irina Schrotter a cumpărat acţiuni când bursa era
la valori mari, ceea ce i-a adus pierderi, dar peferă să joace mai mult
în străinătate. Actorul Teatrului Bulandra, Dan Astilean, este un alt
jucător pe bursă, la sfatul unui broker. Chiar dacă recunoaşte că nu o
duce rău nici din actorie, spune că de pe bursă se câştigă mult mai
bine.
http://www.gandul.info/financiar/cum-castiga-cantaretul-tudor-chirila-bani-peste-10-000-de-euro-din-speculatii-cu-actiuni-4859640
Actorul şi cântăreţul Tudor Chirilă a scos vineri la vânzare un
pachet de 7.270 de acţiuni ale Bursei de Valori Bucureşti (BVB) la un
preţ de 31 de lei/unitate, după ce iniţial cumpărase titlurile de la
firma de brokeraj Trend Bacău, la un preţ de 25 de lei/unitate.
Astfel, există posibilitatea ca actorul să câştige aproximativ
10.300 de euro, în cazul în care reuşeşte să vândă pachetul de acţiuni,
care reprezintă 0,09% din capitalul Bursei, la un randament de aproape
20%. Actorul a prins gustul jocurilor pe bursă din curiozitate, prima
investiţie fiind de 12.000 de dolari. „Prima dată când am jucat, am
câştigat foarte repede, ca începătorii şi eu am crezut că asta-i bursa,
şi pe urmă m-am curăţat foarte repede”, declara Tudor Chirilă postului
de televiziune PRO TV în urmă cu o lună. Cea mai mare sumă pe care a
pierdut-o este de 8.000 de dolari în opt ore, bani pierduţi, după cum
mărturiseşte chiar el, din lăcomie. Tot pentru PRO TV, Chirilă mai
declarase că a început să facă bani şi din evoluţia cursului. „Io,
săracu’, la cât speculez, nici nu se simte. E o picătură într-un ocean”.
Nu doar Chirilă a fost atras de câştigurile uşoare de la Bursă.
Creatoarea de modă, Irina Schrotter a cumpărat acţiuni când bursa era
la valori mari, ceea ce i-a adus pierderi, dar peferă să joace mai mult
în străinătate. Actorul Teatrului Bulandra, Dan Astilean, este un alt
jucător pe bursă, la sfatul unui broker. Chiar dacă recunoaşte că nu o
duce rău nici din actorie, spune că de pe bursă se câştigă mult mai
bine.
http://www.gandul.info/financiar/cum-castiga-cantaretul-tudor-chirila-bani-peste-10-000-de-euro-din-speculatii-cu-actiuni-4859640
Andreea Raicu: Am construit brandul Andreea Raicu
Andreea Raicu: „Am construit brandul Andreea Raicu“
Andreea Raicu - vedeta serialului Efect 30 de la Prima TV
Andreea Raicu - vedeta serialului Efect 30 de la Prima TV
Andreea Raicu joaca intr-un Sex and The City romanesc
Andreea Raicu joaca intr-un Sex and The City romanesc
Vedeta postului Prima TV, Andreea Raicu, va putea fi vazuta din aceasta
toamna intr-o ipostaza mai putin obisnuita: cea de actrita. Ea va juca
intr-un serial care seamana oarecum cu celebrul Sex and The City.
Potrivit postului Prima TV, serialul vorbeste despre noua generatie de
femei, un subiect mai putin atacat pana acum, femei care au vieti
complicate si care se lupta zilnic cu deciziile, traficul, soldurile,
prietenia sau barbatii. Serialul prezinta povestea a patru prietene
care incearca sa faca fata alegerilor dificile pe care le intampina la
varsta de 30 de ani.
Vedeta postului Prima TV, Andreea Raicu, va putea fi vazuta din aceasta
toamna intr-o ipostaza mai putin obisnuita: cea de actrita. Ea va juca
intr-un serial care seamana oarecum cu celebrul Sex and The City.
Potrivit postului Prima TV, serialul vorbeste despre noua generatie de
femei, un subiect mai putin atacat pana acum, femei care au vieti
complicate si care se lupta zilnic cu deciziile, traficul, soldurile,
prietenia sau barbatii. Serialul prezinta povestea a patru prietene
care incearca sa faca fata alegerilor dificile pe care le intampina la
varsta de 30 de ani.
Tudor Chirilă, suspect de gripă porcină - Revista presei mon
Tudor Chirilă, suspect de gripă porcină - Revista presei mondene
Re: Raicu/Chirila[V=]
"Am 27 de ani, o varsta la care . ma simt foarte bine in pielea mea". Din Maroc, la mama si la bunica. - Venirea toamnei te-a gasit intr-o forma mai stralucitoare ca niciodata, intr-o noua emisiune Tv care, in sfarsit, ti se potriveste: "Totul pentru tine". Care este secretul performant...
Citeste tot articolul
Citeste tot articolul
Pagina 8 din 13 • 1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13
Pagina 8 din 13
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum