Like/Tweet/+1
Ultimele subiecte
» TEXT ITINERARIU SEFARD DIN IMPERIUL OTOMAN IN TARILE ROMANE2Scris de Admin 26.08.17 22:37
» TEXT ITINERARIU SEFARD DIN IMPERIUL OTOMAN IN TARILE ROMANE1
Scris de Admin 26.08.17 22:36
» Comunitatea evreiască din Botoșani (2)
Scris de Admin 26.08.17 22:30
» Comunitatea evreiască din Botoșani (1)
Scris de Admin 26.08.17 22:30
» ITINERARIU SEFARD DIN IMPERIUL OTOMAN IN TARILE ROMANE (1)
Scris de Admin 26.08.17 22:19
» ITINERARIU SEFARD DIN IMPERIUL OTOMAN IN TARILE ROMANE (2)
Scris de Admin 26.08.17 22:18
» DESPRE ANTISEMITISMUL MAREȘALULUI ION ANTONESCU
Scris de Admin 04.08.17 23:54
» Romanizarea Romaniei 1940-44 legi antisemite, CNRomanizare
Scris de Admin 04.08.17 21:13
» ROMÂNIA LUI ANTONESCU ȘI LOGICA VIOLENȚEI(3): VIOLENŢA MILIT
Scris de Admin 05.03.17 11:01
» Anunțuri Administrative
Scris de Admin 25.02.17 20:07
Coppola[V=]
Pagina 2 din 3
Pagina 2 din 3 • 1, 2, 3
Coppola[V=]
Rezumarea primului mesaj :
Francis Ford
Sofia
Francis Ford
Sofia
Ultima editare efectuata de catre Admin in 07.05.15 8:46, editata de 21 ori
Francis Ford Coppola, dezamagit de Pacino, DeNiro si Jack Ni
Francis Ford Coppola, dezamagit de Pacino, DeNiro si Jack Nicholson
Francis Ford Coppola, dezamagit de Pacino, DeNiro si Jack Nicholson
Celebrul regizor Francis Ford Coppola a lansat un atac neasteptat la adresa unor actori de calibru de la Hollywood, cu care a lucrat in trecut. Este vorba despre Al Pacino, Robert De Niro si Jack Nicholson.
Creatorul "Nasului" a declarat, intr-un interviu acordat revistei GQ, ca cei trei actori l-au dezamagit odata cu trecerea timpului.
"Si-au pierdut interesul pentru film"
Regizorul in varsta de 68 de ani, spune ca Al Pacino, Robert De Niro si Jack Nicholson si-au pierdut interesul pentru cinematografie in momentul in care au devenit bogati.
"I-am cunoscut pe Pacino si De Niro pe vremea cand erau la inceput de drum. Erau tineri si nesiguri. Acum Pacino este foarte bogat, poate si din cauza faptului ca nu este un cheltuitor, preferand sa stranga banii.
De Niro s-a inspirat dupa Zoetrope (studioul lui Coppola n.r.) si a creat un imperiu. Acum este bogat si puternic. De partea cealalta, Jack Nicholson a fost inca de la inceput un fel de jocker. Intotdeauna a avut o anumita rautate.
Este intelingent si ii place sa tina legatura cu sefii studiourilor mari de la Hollywood. In aceste conditii, nu cred ca cei trei mai vor sa faca film in acest moment.
Nici nu stiu daca isi mai doresc acest lucru. Sunt bogati, au influenta si traiesc pe picior mare", spune Coppola. Niciunul dintre cei trei actori nu a dorit sa comenteze atacurile venite din partea lui Francis Ford Coppola.
De-a lungul anilor, el a lucrat cu Al Pacino in "Nasul" (1 si 2), cu Robert De Niro in "Nasul II" si cu Jack Nicholson in "The Terror", desi Coppola nu este creditat ca regizor al acestui film.
Francis Ford Coppola, dezamagit de Pacino, DeNiro si Jack Nicholson
Celebrul regizor Francis Ford Coppola a lansat un atac neasteptat la adresa unor actori de calibru de la Hollywood, cu care a lucrat in trecut. Este vorba despre Al Pacino, Robert De Niro si Jack Nicholson.
Creatorul "Nasului" a declarat, intr-un interviu acordat revistei GQ, ca cei trei actori l-au dezamagit odata cu trecerea timpului.
"Si-au pierdut interesul pentru film"
Regizorul in varsta de 68 de ani, spune ca Al Pacino, Robert De Niro si Jack Nicholson si-au pierdut interesul pentru cinematografie in momentul in care au devenit bogati.
"I-am cunoscut pe Pacino si De Niro pe vremea cand erau la inceput de drum. Erau tineri si nesiguri. Acum Pacino este foarte bogat, poate si din cauza faptului ca nu este un cheltuitor, preferand sa stranga banii.
De Niro s-a inspirat dupa Zoetrope (studioul lui Coppola n.r.) si a creat un imperiu. Acum este bogat si puternic. De partea cealalta, Jack Nicholson a fost inca de la inceput un fel de jocker. Intotdeauna a avut o anumita rautate.
Este intelingent si ii place sa tina legatura cu sefii studiourilor mari de la Hollywood. In aceste conditii, nu cred ca cei trei mai vor sa faca film in acest moment.
Nici nu stiu daca isi mai doresc acest lucru. Sunt bogati, au influenta si traiesc pe picior mare", spune Coppola. Niciunul dintre cei trei actori nu a dorit sa comenteze atacurile venite din partea lui Francis Ford Coppola.
De-a lungul anilor, el a lucrat cu Al Pacino in "Nasul" (1 si 2), cu Robert De Niro in "Nasul II" si cu Jack Nicholson in "The Terror", desi Coppola nu este creditat ca regizor al acestui film.
Coppola face apel la hoti sa-i returneze scenariul
Coppola face apel la hoti sa-i returneze scenariul
Regizorul Francis Ford Coppola a facut un apel la hotii care au intat in casa sa din Buenos Aires, saptamina trecuta, sa ii returneze un hard disk care contine scenariul noului sau film, "Tetro". Regizorul trilogiei "Nasul" a spus ca hotii au luat mai multe obiecte, printre care un laptop si un hard disk de rezerva. "Daca cineva mi-ar putea aduce inapoi discul, as fi foarte fericit. Sint acolo ani de munca", a spus cineastul cistigator a cinci Premii Oscar. Coppola, in virsta de 68 de ani, a spus ca hard disk-ul contine si "toate fot ...
Regizorul Francis Ford Coppola a facut un apel la hotii care au intat in casa sa din Buenos Aires, saptamina trecuta, sa ii returneze un hard disk care contine scenariul noului sau film, "Tetro". Regizorul trilogiei "Nasul" a spus ca hotii au luat mai multe obiecte, printre care un laptop si un hard disk de rezerva. "Daca cineva mi-ar putea aduce inapoi discul, as fi foarte fericit. Sint acolo ani de munca", a spus cineastul cistigator a cinci Premii Oscar. Coppola, in virsta de 68 de ani, a spus ca hard disk-ul contine si "toate fot ...
continuare
A fost furat scenariul noului film al lui Coppola
A fost furat scenariul noului film al lui Coppola
Vineri 28 septembrie 2007, 10:45
Regizorul Francis Ford Coppola a fost călcat de hoţi, miercuri seară. Aceştia i-au furat calculatorul în care se afla proiectul pentru urmatoarea peliculă, "Tetro", ce urma să apară în... continuare
Vineri 28 septembrie 2007, 10:45
Regizorul Francis Ford Coppola a fost călcat de hoţi, miercuri seară. Aceştia i-au furat calculatorul în care se afla proiectul pentru urmatoarea peliculă, "Tetro", ce urma să apară în... continuare
COPPOLA, FILM DUPA ELIADE
COPPOLA, FILM DUPA ELIADE
Noul film al lui Francis Ford Coppola, bazat pe nuvela "Tinerete fara tinerete", de Mircea Eliade, a fost filmat in mare parte in Romania, urmand a fi prezentat in premiera la Festivalul de la Roma din octombrie. Conform New York Times, actiunea se invarte in jurul profesorului Dominic Matei (interpretat de Tim Roth), in Bucurestiul anului 1938. »»»
Noul film al lui Francis Ford Coppola, bazat pe nuvela "Tinerete fara tinerete", de Mircea Eliade, a fost filmat in mare parte in Romania, urmand a fi prezentat in premiera la Festivalul de la Roma din octombrie. Conform New York Times, actiunea se invarte in jurul profesorului Dominic Matei (interpretat de Tim Roth), in Bucurestiul anului 1938. »»»
Coppola, în Legiunea de Onoare
Coppola, în Legiunea de Onoare
Regizorul american Francis Ford Coppola a fost promovat în gradul de Ofiter în Legiunea de Onoare franceza, la San Francisco, de ..
Regizorul american Francis Ford Coppola a fost promovat în gradul de Ofiter în Legiunea de Onoare franceza, la San Francisco, de ..
Coppola, fără români la premieră
Coppola, fără români la premieră
Actorii români din "Tinereţe fără tinereţe" nu au fost încă invitaţi la premiera mondială a filmului.
Primul lungmetraj regizat de Francis Ford Coppola în ultimii 10 ani, "Tinereţe fără tinereţe" (Youth without Youth), va avea premiera mondială la Roma, în a doua jumătate a lunii octombrie. Cu toate că mai bine de 90% din echipa care a participat la producţia acestei pelicule este reprezentată de români, ai noştri nu au primit încă invitaţii la acest eveniment.
"Ha-ha! Ar fi fost şi culmea ca, pentru o apariţie de 30 de secunde, în finalul poveştii, să fiu invitat la Roma. Sunt actori care au stat mult la filmări, bănuiesc că ei vor fi acolo. Sigur că şi mie mi-ar fi plăcut...", ne-a răspuns Dragoş Bucur (barmanul din "Tinereţe fără tinereţe") la curiozitatea privind prezenţa lui la premiera mondială a peliculei.
Adrian Pintea, care deţine un rol mai consistent în această producţie, nu a fost nici el invitat. Cel puţin, nu încă. "Onorant ar fi din partea lor să invite actorii români, întrucât filmul este în mare măsură făcut cu contribuţia noastră. Cu fonduri proprii, nu mă descurc să ajung la Roma, la toamnă. Am fost deja la Milano, ceea ce mi-a consumat bugetul de excursii pe acest an. Dar, cine ştie! Până în octombrie mai e mult, poate voi fi şi eu invitat", ne-a spus Adrian Pintea.
Pelicula îl readuce pe Coppola în ţara în care îşi are rădăcinile cu ocazia celei de-a doua ediţii a Festivalului RomaCinemaFest, care va avea loc în perioada 18-27 octombrie, la mare concurenţă cu Festivalul de Film de la Veneţia. "Acest film reprezintă o nouă perioadă din cariera mea, în care intenţionez să fac doar pelicule personale. Aştept cu nerăbdare să particip la premiera lui în Italia, ţară ai cărei mari maeştri precum Rossellini, Fellini, Visconti, Pasolini şi Antonioni m-au înspirat în tinereţea mea", a declarat recent Coppola pentru Reuters.
"Tinereţe fără tinereţe" a costat cinci milioane de dolari şi a fost realizat cu o echipă aproape integral formată din români. În distribuţie apar, pe lângă Tim Roth, Bruno Ganz, Matt Damon, şi Marcel Iureş, Alexandra Maria Lara, Alexandra Pirici, Florin Piersic Jr, Adrian Pintea, Adriana Titieni,Ana Maria Marinca, Dragoş Bucur, Dorina Lazăr şi Alexandru Repan. Sony Pictures Classics va lansa filmul lui Coppola în Statele Unite şi Canada la începutul lui decembrie, în cinematografele din Europa urmând să intre la începutul lui 2008.
"Mi s-a părut interesant să vin aici, unde se petrece acţiunea din «Tinereţe fără tinereţe». Am colaborat foarte bine cu colegii români, care alcătuiesc aproximativ 98% din totalul echipei. Dintr-un anumit punct de vedere, filmul meu este unul românesc"
Francis Ford Coppola
Actorii români din "Tinereţe fără tinereţe" nu au fost încă invitaţi la premiera mondială a filmului.
Primul lungmetraj regizat de Francis Ford Coppola în ultimii 10 ani, "Tinereţe fără tinereţe" (Youth without Youth), va avea premiera mondială la Roma, în a doua jumătate a lunii octombrie. Cu toate că mai bine de 90% din echipa care a participat la producţia acestei pelicule este reprezentată de români, ai noştri nu au primit încă invitaţii la acest eveniment.
"Ha-ha! Ar fi fost şi culmea ca, pentru o apariţie de 30 de secunde, în finalul poveştii, să fiu invitat la Roma. Sunt actori care au stat mult la filmări, bănuiesc că ei vor fi acolo. Sigur că şi mie mi-ar fi plăcut...", ne-a răspuns Dragoş Bucur (barmanul din "Tinereţe fără tinereţe") la curiozitatea privind prezenţa lui la premiera mondială a peliculei.
Adrian Pintea, care deţine un rol mai consistent în această producţie, nu a fost nici el invitat. Cel puţin, nu încă. "Onorant ar fi din partea lor să invite actorii români, întrucât filmul este în mare măsură făcut cu contribuţia noastră. Cu fonduri proprii, nu mă descurc să ajung la Roma, la toamnă. Am fost deja la Milano, ceea ce mi-a consumat bugetul de excursii pe acest an. Dar, cine ştie! Până în octombrie mai e mult, poate voi fi şi eu invitat", ne-a spus Adrian Pintea.
Pelicula îl readuce pe Coppola în ţara în care îşi are rădăcinile cu ocazia celei de-a doua ediţii a Festivalului RomaCinemaFest, care va avea loc în perioada 18-27 octombrie, la mare concurenţă cu Festivalul de Film de la Veneţia. "Acest film reprezintă o nouă perioadă din cariera mea, în care intenţionez să fac doar pelicule personale. Aştept cu nerăbdare să particip la premiera lui în Italia, ţară ai cărei mari maeştri precum Rossellini, Fellini, Visconti, Pasolini şi Antonioni m-au înspirat în tinereţea mea", a declarat recent Coppola pentru Reuters.
"Tinereţe fără tinereţe" a costat cinci milioane de dolari şi a fost realizat cu o echipă aproape integral formată din români. În distribuţie apar, pe lângă Tim Roth, Bruno Ganz, Matt Damon, şi Marcel Iureş, Alexandra Maria Lara, Alexandra Pirici, Florin Piersic Jr, Adrian Pintea, Adriana Titieni,Ana Maria Marinca, Dragoş Bucur, Dorina Lazăr şi Alexandru Repan. Sony Pictures Classics va lansa filmul lui Coppola în Statele Unite şi Canada la începutul lui decembrie, în cinematografele din Europa urmând să intre la începutul lui 2008.
"Mi s-a părut interesant să vin aici, unde se petrece acţiunea din «Tinereţe fără tinereţe». Am colaborat foarte bine cu colegii români, care alcătuiesc aproximativ 98% din totalul echipei. Dintr-un anumit punct de vedere, filmul meu este unul românesc"
Francis Ford Coppola
Premiera Coppola
Premiera Coppola "Tinerete fara tinerete", productia lui Francis Ford Coppola filmata in Romania anul trecut, va fi prezentata in premiera mondiala la Festivalul de la Roma, in octombrie.
FILMUL LUI COPPOLA AR PUTEA FI ACHIZITIONAT DE COMPANIA LUI
FILMUL LUI COPPOLA AR PUTEA FI ACHIZITIONAT DE COMPANIA LUI TOM CRUISE
Compania United Artists, condusa de Tom Cruise si Paula Wagner, negociaza achizitionarea filmului "Tinerete fara tinerete"/"Youth Without Youth", realizat de Francis Ford Coppola in Romania anul trecut. Daca se va ajunge la o intelegere, Coppola si Cruise vor colabora din nou, dupa ce regizorul l-a distribuit pe actor, pe atunci un necunoscut, in filmul "The Outsiders" din 1983.
Bazat pe opera lui Mircea Eliade, "Tinerete fara tinerete" este primul film regizat de autorul "Nasului" dupa o pauza de aproape zece ani. Coppola a organizat o proiectie a filmului pe 22 februarie, pentru prieteni ca George Lucas si Carroll Ballard. De asemenea, el a aratat lungmetrajul unor distribuitori din Los Angeles, la sfarsitul saptamanii trecute.
Compania United Artists, condusa de Tom Cruise si Paula Wagner, negociaza achizitionarea filmului "Tinerete fara tinerete"/"Youth Without Youth", realizat de Francis Ford Coppola in Romania anul trecut. Daca se va ajunge la o intelegere, Coppola si Cruise vor colabora din nou, dupa ce regizorul l-a distribuit pe actor, pe atunci un necunoscut, in filmul "The Outsiders" din 1983.
Bazat pe opera lui Mircea Eliade, "Tinerete fara tinerete" este primul film regizat de autorul "Nasului" dupa o pauza de aproape zece ani. Coppola a organizat o proiectie a filmului pe 22 februarie, pentru prieteni ca George Lucas si Carroll Ballard. De asemenea, el a aratat lungmetrajul unor distribuitori din Los Angeles, la sfarsitul saptamanii trecute.
FRANCIS FORD COPPOLA VREA SA FACA FILME IN RITMUL LUI WOODY
FRANCIS FORD COPPOLA VREA SA FACA FILME IN RITMUL LUI WOODY ALLEN
Dupa ce a filmat in Romania "Tinerete fara tinerete"/"Youth Without Youth", Francis Ford Coppola va regiza si produce un film partial autobiografic, "Tetro", cu Matt Dillon in rol principal. Autorul seriei "Nasul" a declarat ca vrea sa faca filme mult mai des, in ritmul lui Woody Allen. "Tetro" va urmari rivalitatile provocate de viziuni artistice diferite de-a lungul mai multor generatii intr-o familie de imigranti italieni. Cu o actiune plasata in Argentina, filmul duce pe taramul fictiunii ceea ce Coppola numeste familia sa "foarte neobisnuita". Cineastul spune ca la varsta sa, de 67 de ani, este mai dispus sa-si priveasca viata ca o potentiala sursa de inspiratie pentru scenarii. Productia este prevazuta sa inceapa la Buenos Aires, spre sfarsitul anului. Cap de afis va fi Matt Dillon, aflat la a treia colaborare cu regizorul american, dupa "The Outsiders" si "Rumble Fish", ambele din 1983.
"Tinerete fara tinerete", ce va fi lansat in a doua jumatate a anului, si "Tetro" marcheaza o noua perioada activa in viata lui Francis Ford Coppola, care nu mai regizase nici un film dupa "The Rainmaker" (1997).
Dupa ce a filmat in Romania "Tinerete fara tinerete"/"Youth Without Youth", Francis Ford Coppola va regiza si produce un film partial autobiografic, "Tetro", cu Matt Dillon in rol principal. Autorul seriei "Nasul" a declarat ca vrea sa faca filme mult mai des, in ritmul lui Woody Allen. "Tetro" va urmari rivalitatile provocate de viziuni artistice diferite de-a lungul mai multor generatii intr-o familie de imigranti italieni. Cu o actiune plasata in Argentina, filmul duce pe taramul fictiunii ceea ce Coppola numeste familia sa "foarte neobisnuita". Cineastul spune ca la varsta sa, de 67 de ani, este mai dispus sa-si priveasca viata ca o potentiala sursa de inspiratie pentru scenarii. Productia este prevazuta sa inceapa la Buenos Aires, spre sfarsitul anului. Cap de afis va fi Matt Dillon, aflat la a treia colaborare cu regizorul american, dupa "The Outsiders" si "Rumble Fish", ambele din 1983.
"Tinerete fara tinerete", ce va fi lansat in a doua jumatate a anului, si "Tetro" marcheaza o noua perioada activa in viata lui Francis Ford Coppola, care nu mai regizase nici un film dupa "The Rainmaker" (1997).
Coppola are în proiect un nou film, inspirat din viaţa sa
Coppola are în proiect un nou film, inspirat din viaţa sa Regizorul Francis Ford Coppola, care a filmat în România cea mai recentă peliculă a sa, "Tinereţe fără tinereţe", are în plan un nou proiect, un film "vag autobiografic", potrivit pagini web a "The Gazette".
Coppola, ce se află în post-producţie cu "Tinereţe fără tinereţe", primul film pe care l-a regizat după o pauză de aproape zece ani, a anunţat că pregăteşte "Tetro", un film pe care îl va regiza şi produce.
Pelicula va spune povestea unei familii de imigranţi italieni, inspirată de familia lui Coppola, "extrem de neobişnuită", după cum îi spune regizorul. Acţiunea se va petrece în Argentina.
Coppola a anunţat că are în proiect un film biografic încă din decembrie anul trecut, la o conferinţă de presă susţinută la Bucureşti.
Coppola, ce se află în post-producţie cu "Tinereţe fără tinereţe", primul film pe care l-a regizat după o pauză de aproape zece ani, a anunţat că pregăteşte "Tetro", un film pe care îl va regiza şi produce.
Pelicula va spune povestea unei familii de imigranţi italieni, inspirată de familia lui Coppola, "extrem de neobişnuită", după cum îi spune regizorul. Acţiunea se va petrece în Argentina.
Coppola a anunţat că are în proiect un film biografic încă din decembrie anul trecut, la o conferinţă de presă susţinută la Bucureşti.
Sofia Coppola îşi face debutul în regia de operă
Sofia Coppola îşi face debutul în regia de operă
Cineastul american Sofia Coppola îşi va face debutul în regia de operă cu "Manon Lescaut" de Puccini, în stagiunea 2009-2010 a Operei din Montpellier, din sudul Franţei.
Ea va lucra cu tenorul francez Roberto Alagna (soţul sopranei Angela Gheorghiu - n.r.), care a plecat în decembrie de pe scena operei Scala din Milano în mijlocul unei reprezentaţii cu "Aida" de Verdi, după ce fusese huiduit de public.
Opera din Montpellier a programat pe 19 iulie 2007 "Ziua Francis Ford Coppola", pentru care regizorul ar trebui să vină la Montpellier.
Seara, Orchestra naţională din Montpellier va interpreta fragmente muzicale din coloanele sonore ale filmelor lui Coppola "Naşul' şi 'Apocalipsul acum', compuse de Carmine Coppola, tatăl lui Francis Ford.
http://www.realitatea.net/41549_Sofia-Coppola-isi-face-debutul-in-regia-de-opera-.html
Cineastul american Sofia Coppola îşi va face debutul în regia de operă cu "Manon Lescaut" de Puccini, în stagiunea 2009-2010 a Operei din Montpellier, din sudul Franţei.
Ea va lucra cu tenorul francez Roberto Alagna (soţul sopranei Angela Gheorghiu - n.r.), care a plecat în decembrie de pe scena operei Scala din Milano în mijlocul unei reprezentaţii cu "Aida" de Verdi, după ce fusese huiduit de public.
Opera din Montpellier a programat pe 19 iulie 2007 "Ziua Francis Ford Coppola", pentru care regizorul ar trebui să vină la Montpellier.
Seara, Orchestra naţională din Montpellier va interpreta fragmente muzicale din coloanele sonore ale filmelor lui Coppola "Naşul' şi 'Apocalipsul acum', compuse de Carmine Coppola, tatăl lui Francis Ford.
http://www.realitatea.net/41549_Sofia-Coppola-isi-face-debutul-in-regia-de-opera-.html
Coppola lauda Romania
Coppola lauda Romania Cineastul american Francis Ford Coppola isi povesteste (intr-un interviu acordat AFP) experienta din Romania, unde a filmat cel mai recent proiect al sau "Tinerete fara tinerete", dupa romanul lui Mircea Eliade.
"Maria Antoaneta", viata unei regine rebele
"Maria Antoaneta", viata unei regine rebele
Pelicula Sofiei Coppola, "Maria Antoaneta", readuce in atentia publicului povestea zbuciumata a celei mai controversate suverane a Frantei.
Filmul pune intr-o lumina noua personalitatea reginei, vorbind despre o adolescenta dezorientata, al carei destin a fost marcat de scandaluri si nedreptate.
Abordarea regizoarei Sofia Coppola contrasteaza cu celelalte productii care au fost realizate de-a lungul timpului despre v [...]
Pelicula Sofiei Coppola, "Maria Antoaneta", readuce in atentia publicului povestea zbuciumata a celei mai controversate suverane a Frantei.
Filmul pune intr-o lumina noua personalitatea reginei, vorbind despre o adolescenta dezorientata, al carei destin a fost marcat de scandaluri si nedreptate.
Abordarea regizoarei Sofia Coppola contrasteaza cu celelalte productii care au fost realizate de-a lungul timpului despre v [...]
Coppola îsi scrie memoriile în România
Coppola îsi scrie memoriile în România
http://www.independent-al.ro/content/view/988/44/1/3
România a devenit locaţia favorită a regizorilor Coppola
România a devenit locaţia favorită a regizorilor Coppola
Bruno Coppola, vărul celebrului regizor american, este la al doilea film în România. Foarte entuziasmat de actorii autohtoni, de echipa tehnică şi, bineînţeles, de locaţii, el este cel care l-a îndemnat pe Francis Ford Coppola să vină în prima sa prospecţie pentru "Tinereţe fără tinereţe". România a devenit, în ultimul timp, un fel de mare (locaţie) internă pentru clanul Coppola. După ce patriarhul, Francis Ford, tocmai a finalizat filmul "Tinereţe fără tinereţe", mai tânărul său văr, Bruno, a revenit în România pentru un al doilea film: " The Dotman". Familia Coppola probabil că a ajuns să ştie care-i mişcarea cu producţia de filme din România mai ceva ca regizorii autohtoni. N-ar fi de mirare dacă în curând vor primi bani şi de la CNC pentru proiectele lor. Lăsând gluma la o parte, Bruno Coppola pare să se fi îndrăgostit de România, unde se află, după spusele sale, pentru a 20-a oară. Prin intermediul Festivalului de la Cluj, mai ales, a ajuns să cunoască oameni din breaslă care astăzi i-au devenit apropiaţi: regizorul Tudor Giurgiu, actriţa Maria Dinulescu sau Marcel Iureş. După primul film turnat aici, "Stuff that bear", i-a recomandat şi celebrului său văr România pentru locaţiile din "Tinereţe fără tinereţe".
Bucureştiul, un or oraş strălucitor în "Stuff that bear
Scurtmetrajul, câştigător a 16 distincţii, se mândreşte regizorul, printre care una la Cannes, surprinde, culmea, cu o imagine foarte strălucitoare a Micului Paris. "Cum personajul vrea să plece cu orice preţ în Vest, eu am încercat să creez o contradicţie comică: spectatorul se va întreba probabil: de ce o vrea omul ăsta să plece dintr-un loc atât de frumos ?!" "Mulţi mi-au spus că asta nu poate fi România", recunoaşte amuzat regizorul. "The dotman" este un film născut ca o reacţie la politica americană de după 9/11 şi la responsabilitatea regimului Bush pentru tratamentul inuman aplicat celor bănuiţi de legături cu organizaţii teroriste. Acţiunea se petrece în România şi urmăreşte aventura unui maior american, Robert Atwood, interpretat de producătorul filmului, David Arrow, care activează în cadrul unor presupuse baze americane de aici. Printr-o întorsătură de evenimente, Atwood devine suspect de legături teroriste şi su-biectul abuzurilor investigatorilor. Filmul se bucură de concursul unor actori despre care regizorul vorbeşte cu mult entuziasm, Dragoş Huluba, Diana Dumbravă, Maria Dinulescu, Dorel Vişan, cărora li se alătură un nume greu al scenei engleze, actorul şi dramaturgul Steven Berkoff. Atwood este un fel de James Bond, lipsit de morga personajului, care, glumeşte interpretul, are alături o actriţă suficient de frumoasă pentru a interpreta o "Bond Girl", Maria Dinulescu. Filmul vine destul de târziu, conchide regizorul, după ce Administraţia Bush, la semnalele deja trase, a remediat într-o anumită măsură situaţia. Cu toate acestea, consideră el, filmul întăreşte ideea că astfel de injustiţii nu trebuie să se mai petreacă vreodată.
"Dacă mai cresc preţurile, cu greu se vor mai face filme aici
Protestul la adresa creşterii costurilor de producţie în România îi uneşte pe cei doi Coppola, Bruno apreciind că probabil "Moartea domnului Lăzărescu" s-ar fi făcut cu un buget înjumătăţit cu un an înainte, iar creşterea semnificativă a preţurilor va face în curând imposibilă producerea filmelor cu buget mic, aşa cum este şi "The dotman". Momentan, profită de locaţiile speciale din Bucureşti, cum este clădirea Ministerului Industriilor sau, în ziua în care ne-am întâlnit, de un apartament din Piaţa Romană, în care urcatul cu liftul, chiar fără echipament, este o încercare pentru orice grup mai mare de doi oameni. Bruno Coppola, pe faţa căruia recunoşti trăsăturile familiei, tenul închis la culoare şi buzele pline, este un regizor tânăr, nu în vârstă neapărat, ci în carieră. Înainte de a se apuca de această meserie, pe care puţini din familia lui par să o rateze, era scenarist la BBC Radio, ocupând postul lui Anthony Minghella înainte de a deveni regizor. Cei doi s-au cunoscut ulterior şi au depănat amintiri din lumea radioului englez, unde altundeva decât în... România!
http://www.adevarulonline.ro/2006-12-16/Adevarul%202/romania-a-devenit-locatia-favorita-a-regizorilor-coppola_210819.html
Bruno Coppola, vărul celebrului regizor american, este la al doilea film în România. Foarte entuziasmat de actorii autohtoni, de echipa tehnică şi, bineînţeles, de locaţii, el este cel care l-a îndemnat pe Francis Ford Coppola să vină în prima sa prospecţie pentru "Tinereţe fără tinereţe". România a devenit, în ultimul timp, un fel de mare (locaţie) internă pentru clanul Coppola. După ce patriarhul, Francis Ford, tocmai a finalizat filmul "Tinereţe fără tinereţe", mai tânărul său văr, Bruno, a revenit în România pentru un al doilea film: " The Dotman". Familia Coppola probabil că a ajuns să ştie care-i mişcarea cu producţia de filme din România mai ceva ca regizorii autohtoni. N-ar fi de mirare dacă în curând vor primi bani şi de la CNC pentru proiectele lor. Lăsând gluma la o parte, Bruno Coppola pare să se fi îndrăgostit de România, unde se află, după spusele sale, pentru a 20-a oară. Prin intermediul Festivalului de la Cluj, mai ales, a ajuns să cunoască oameni din breaslă care astăzi i-au devenit apropiaţi: regizorul Tudor Giurgiu, actriţa Maria Dinulescu sau Marcel Iureş. După primul film turnat aici, "Stuff that bear", i-a recomandat şi celebrului său văr România pentru locaţiile din "Tinereţe fără tinereţe".
Bucureştiul, un or oraş strălucitor în "Stuff that bear
Scurtmetrajul, câştigător a 16 distincţii, se mândreşte regizorul, printre care una la Cannes, surprinde, culmea, cu o imagine foarte strălucitoare a Micului Paris. "Cum personajul vrea să plece cu orice preţ în Vest, eu am încercat să creez o contradicţie comică: spectatorul se va întreba probabil: de ce o vrea omul ăsta să plece dintr-un loc atât de frumos ?!" "Mulţi mi-au spus că asta nu poate fi România", recunoaşte amuzat regizorul. "The dotman" este un film născut ca o reacţie la politica americană de după 9/11 şi la responsabilitatea regimului Bush pentru tratamentul inuman aplicat celor bănuiţi de legături cu organizaţii teroriste. Acţiunea se petrece în România şi urmăreşte aventura unui maior american, Robert Atwood, interpretat de producătorul filmului, David Arrow, care activează în cadrul unor presupuse baze americane de aici. Printr-o întorsătură de evenimente, Atwood devine suspect de legături teroriste şi su-biectul abuzurilor investigatorilor. Filmul se bucură de concursul unor actori despre care regizorul vorbeşte cu mult entuziasm, Dragoş Huluba, Diana Dumbravă, Maria Dinulescu, Dorel Vişan, cărora li se alătură un nume greu al scenei engleze, actorul şi dramaturgul Steven Berkoff. Atwood este un fel de James Bond, lipsit de morga personajului, care, glumeşte interpretul, are alături o actriţă suficient de frumoasă pentru a interpreta o "Bond Girl", Maria Dinulescu. Filmul vine destul de târziu, conchide regizorul, după ce Administraţia Bush, la semnalele deja trase, a remediat într-o anumită măsură situaţia. Cu toate acestea, consideră el, filmul întăreşte ideea că astfel de injustiţii nu trebuie să se mai petreacă vreodată.
"Dacă mai cresc preţurile, cu greu se vor mai face filme aici
Protestul la adresa creşterii costurilor de producţie în România îi uneşte pe cei doi Coppola, Bruno apreciind că probabil "Moartea domnului Lăzărescu" s-ar fi făcut cu un buget înjumătăţit cu un an înainte, iar creşterea semnificativă a preţurilor va face în curând imposibilă producerea filmelor cu buget mic, aşa cum este şi "The dotman". Momentan, profită de locaţiile speciale din Bucureşti, cum este clădirea Ministerului Industriilor sau, în ziua în care ne-am întâlnit, de un apartament din Piaţa Romană, în care urcatul cu liftul, chiar fără echipament, este o încercare pentru orice grup mai mare de doi oameni. Bruno Coppola, pe faţa căruia recunoşti trăsăturile familiei, tenul închis la culoare şi buzele pline, este un regizor tânăr, nu în vârstă neapărat, ci în carieră. Înainte de a se apuca de această meserie, pe care puţini din familia lui par să o rateze, era scenarist la BBC Radio, ocupând postul lui Anthony Minghella înainte de a deveni regizor. Cei doi s-au cunoscut ulterior şi au depănat amintiri din lumea radioului englez, unde altundeva decât în... România!
http://www.adevarulonline.ro/2006-12-16/Adevarul%202/romania-a-devenit-locatia-favorita-a-regizorilor-coppola_210819.html
Re: Coppola[V=]
Colaborarea cu Francis Ford Coppola - "inceputul unei frumoase prietenii" Interviu cu Mihai Malaimare Jr., pentru care realitatea a depasit imaginatia
A studiat la UNATC. A semnat imaginea scurtmetrajelor "Apartamentul" si "Canton" de Constantin Popescu, precum si pe cea a lungmetrajelor "Lotus" de Ioan Carmazan si "Pacala se intoarce" de Geo Saizescu. Visa in facultate sa ia Premiul UCIN pentru imagine si l-a luat pentru "Lotus". Nici in cele mai euforice visuri n-ar fi indraznit sa spere ca va lucra intr-o zi cu Francis Ford Coppola. La 30 de ani, Mihai Malaimare Jr. se afla in pragul unui salt de proportii. Dupa "Youth Without Youth", Francis Ford Coppola vrea sa-l ia si la urmatorul sau film.
- Cum ai ajuns sa lucrezi cu Francis Ford Coppola?
- Eram intr-o prospectie si am primit un telefon de la Calin Papura. "Noteaza-ti numarul lui Francis Ford Coppola si suna-l, ca vrea sa discute cu tine." Iti dai seama cum suna chestia asta. Stiam ca e in tara, stiam ca vrea sa inceapa un film, stiam ca Ticuta (n.red. - Constantin Popescu) se vazuse cu el, Corina Stavila, Mihai Bogos, Calin si Gloria (n.red. - Papura)... cam toata echipa de la "Canton". Stiam, si totusi mi se parea o gluma. "Suna-l pe Coppola...". Mi-am notat numarul pe pachetul de tigari si l-am sunat a doua zi. Prima intalnire a durat cam 20 de minute. Mi-a spus ca vrea sa cunoasca actori si operatori romani si cat mai multi cu putinta, ca vrea sa faca niste teste - opt zile, 3-4 actori si un operator in fiecare zi. Nu m-am gandit niciun moment ca o sa ajung sa lucrez cu el. Ma gandeam cat de norocos sunt ca stau langa el si ca urma sa filmam impreuna opt ore saptamana care urma. Stiam de la tata ca aproape 90% din meseria asta inseamna noroc. Meritul meu a fost ca norocul m-a gasit pregatit. Si am sa sustin chestia asta mult si bine. La asa-zisul test au fost operatori pe care-i admir si in care cred, si unii dintre ei imi sunt chiar prieteni. E stupid sa spui: "Am fost cel mai bun". Nu facem suruburi, e o meserie in care e greu sa cantaresti valoarea fiecaruia. Cred ca, intr-un final, m-a ales pentru ca a crezut ca ne putem intelege, ca putem comunica. E o chestie pe care n-am invatat-o in scoala, dar pe care am invatat-o impreuna cu Ticuta. E extrem de important sa te intelegi cu regizorul, sa comunici, uneori chiar telepatic. La cateva luni bune de la testul respectiv am primit doua e-mail-uri. Unul in care Francis imi explica stilul lui de lucru si ma ruga sa incerc sa ma adaptez, si altul care continea prima varianta de scenariu. Au trecut aproape doi ani de atunci.
"Daca ma gandeam cu cine lucrez, clacam..."
- Suna poate deplasat sa te intreb prin ce difera munca la un asemenea film de cea la un film romanesc, dar spune-mi te rog care au fost lucrurile care te-au impresionat cel mai mult.
- Cred ca trebuie precizat cu ce comparam filmul romanesc. Pentru ca nu-l comparam cu o superproductie comerciala. In cazul de fata il comparam cu un film, cum ii place lui Francis sa spuna, "un film personal". Si trebuie sa precizam si care film romanesc trebuie comparat cu "Youth Without Youth". Daca e sa comparam filmele semnate de Radu Muntean, Cornel Porumboiu, Catalin Mitulescu, Cristi Puiu, Constantin Popescu, Cristi Mungiu (in ordinea ultimelor aparitii, nu ordinea e relevanta) cu filmul la care lucrez, vom gasi nenumarate asemanari. Culmea!!! Dar asa vad eu... Adica: un film trebuie facut din suflet, cu daruire totala, obsesiva. Un film se termina atunci cand regizorul simte ca l-a terminat cu adevarat, cand simte ca a spus tot ce vroia sa spuna cu acel film. Toti cei pe care i-am mentionat mai sus lucreaza la filmele lor de la primele fraze pana la designul afisului - si cred ca asa e normal. Insa, deocamdata, multe dintre filmele finantate de CNC apar in stilul "hai repede, sa nu se
prinda nimeni, sa nu ne-ntrebe nimeni cum l-am facut si sa nu facem mare valva". Iar asta e un alt soi de film romanesc, despre care nu cred ca merita sa discutam. Deci... lucrez de aproape doi ani la "YWY" si ma bucur si acum, cand filmam mici adaugiri, pentru ca eu cred in el, pentru ca regizorul m-a facut sa cred in el. M-a impresionat daruirea totala si faptul ca acest stil de daruire totala nu-mi era strain.
- Te-a speriat ideea ca lucrezi cu unul dintre cei mai mari regizori?
- Am incercat sa tratez proiectul asta ca pe oricare altul. Daca ma gandeam macar cinci minute ce filme a mai facut si cu ce operatori a mai lucrat, clacam instantaneu. Ma gandeam ca e un film obisnuit si ca trebuie sa-mi fac treaba cat pot de bine. Ma mai incurcau admiratorii lui, care veneau sa ceara autografe tinand in mana DVD-uri cu "Apocalypse Now" sau "The Godfather".
"Am inceput bine, nu cu monstruleti si impuscaturi..."
- Te-ar tenta o cariera internationala? Ai lasa Romania cu inima deschisa pentru a face filme in strainatate?
- Cred ca pe oricine tenteaza o cariera internationala. Eu am inceput-o poate fara sa realizez. Acum incep sa ma trezesc. Postproductia e perioada cea mai frumoasa din punctul meu de vedere. Astept cu nerabdare etalonajul si intre timp ma uit cum filmul ia nastere, cum se imbina toate elementele, cum zgomotele si muzica vin sa sustina imaginea. Una peste alta, am timp sa ma gandesc si sa ma bucur. Cred ca e mare lucru sa ai sansa sa-ti incepi cariera internationala cu un film ca "Youth Without Youth" si nu cu monstruleti sau impuscaturi. Nu vad insa de ce as lasa Romania. Senzatia mea e ca avem o sansa unica aici. Incepem sa punem bazele unei cinematografii, ne adunam, ne intelegem. Si daca e sa judeci dupa premiile obtinute in ultimii ani de regizorii tineri, constati ca o cariera la fel de internationala ti-o ofera si Romania.
- Te vezi, asa, peste vreo 10 ani sau chiar mai devreme cu Oscarul in brate?
- E greu de zis. Speram, in facultate fiind, sa fac lungmetraj si sa iau premiul UCIN pentru imagine. Dupa trei ani de la licenta ma dadeam cu capul de pereti ca nu lucrez si nu mai speram nimic. Au mai trecut doi ani si am si debutat, si am luat si UCIN-ul. Dar nu cred ca trebuie sa alergam dupa premii. Cred ca trebuie sa ne straduim sa lasam ceva in urma noastra, ceva in care sa credem noi in primul rand.
- Te-ai inteles bine cu Francis Ford Coppola? Ti-a ascultat parerile?
- Ne-am inteles foarte bine, dar cred ca el stia ca o sa ne intelegem din momentul in care s-a hotarat sa-mi dea sansa asta. Cred ca toti regizorii mari asculta parerile colaboratorilor. Venea pe platou si ne spunea cum se gandise sa filmeze scenele din ziua respectiva, apoi ne intreba ce parere avem. Daca ideile erau total opuse filmam ambele variante. Vazand acum filmul montat, imi dau seama ca solutiile lui erau cele mai bune. Asta e iar o chestie care nu se invata in scoala: singurul om din echipa care are filmul in cap e regizorul. Degeaba ii dai imagini frumoase sau interpretari minunate daca ele n-au legatura cu povestea lui. Dar calmul ala cu care Francis ne spune "ok, we'll do it your way also" (n.red. - "bine, facem si cum spui tu") si senzatia de jena cand iti dadeai seama ca "your way" era pe langa poveste sunt lucruri pe care le simti doar alaturi de un mare regizor. Si inveti din mers, fara nervi, fara stres. Si cu echipa am avut noroc. Am avut, dupa parerea mea, cea mai profesionista echipa de imagine pe care si-o poate dori un operator. M-au ajutat enorm si am invatat extrem de multe de la ei. Un mare avantaj al echipei noastre (camera, electrica, grip) a fost media de varsta (care nu depasea 30 de ani).
A studiat la UNATC. A semnat imaginea scurtmetrajelor "Apartamentul" si "Canton" de Constantin Popescu, precum si pe cea a lungmetrajelor "Lotus" de Ioan Carmazan si "Pacala se intoarce" de Geo Saizescu. Visa in facultate sa ia Premiul UCIN pentru imagine si l-a luat pentru "Lotus". Nici in cele mai euforice visuri n-ar fi indraznit sa spere ca va lucra intr-o zi cu Francis Ford Coppola. La 30 de ani, Mihai Malaimare Jr. se afla in pragul unui salt de proportii. Dupa "Youth Without Youth", Francis Ford Coppola vrea sa-l ia si la urmatorul sau film.
- Cum ai ajuns sa lucrezi cu Francis Ford Coppola?
- Eram intr-o prospectie si am primit un telefon de la Calin Papura. "Noteaza-ti numarul lui Francis Ford Coppola si suna-l, ca vrea sa discute cu tine." Iti dai seama cum suna chestia asta. Stiam ca e in tara, stiam ca vrea sa inceapa un film, stiam ca Ticuta (n.red. - Constantin Popescu) se vazuse cu el, Corina Stavila, Mihai Bogos, Calin si Gloria (n.red. - Papura)... cam toata echipa de la "Canton". Stiam, si totusi mi se parea o gluma. "Suna-l pe Coppola...". Mi-am notat numarul pe pachetul de tigari si l-am sunat a doua zi. Prima intalnire a durat cam 20 de minute. Mi-a spus ca vrea sa cunoasca actori si operatori romani si cat mai multi cu putinta, ca vrea sa faca niste teste - opt zile, 3-4 actori si un operator in fiecare zi. Nu m-am gandit niciun moment ca o sa ajung sa lucrez cu el. Ma gandeam cat de norocos sunt ca stau langa el si ca urma sa filmam impreuna opt ore saptamana care urma. Stiam de la tata ca aproape 90% din meseria asta inseamna noroc. Meritul meu a fost ca norocul m-a gasit pregatit. Si am sa sustin chestia asta mult si bine. La asa-zisul test au fost operatori pe care-i admir si in care cred, si unii dintre ei imi sunt chiar prieteni. E stupid sa spui: "Am fost cel mai bun". Nu facem suruburi, e o meserie in care e greu sa cantaresti valoarea fiecaruia. Cred ca, intr-un final, m-a ales pentru ca a crezut ca ne putem intelege, ca putem comunica. E o chestie pe care n-am invatat-o in scoala, dar pe care am invatat-o impreuna cu Ticuta. E extrem de important sa te intelegi cu regizorul, sa comunici, uneori chiar telepatic. La cateva luni bune de la testul respectiv am primit doua e-mail-uri. Unul in care Francis imi explica stilul lui de lucru si ma ruga sa incerc sa ma adaptez, si altul care continea prima varianta de scenariu. Au trecut aproape doi ani de atunci.
"Daca ma gandeam cu cine lucrez, clacam..."
- Suna poate deplasat sa te intreb prin ce difera munca la un asemenea film de cea la un film romanesc, dar spune-mi te rog care au fost lucrurile care te-au impresionat cel mai mult.
- Cred ca trebuie precizat cu ce comparam filmul romanesc. Pentru ca nu-l comparam cu o superproductie comerciala. In cazul de fata il comparam cu un film, cum ii place lui Francis sa spuna, "un film personal". Si trebuie sa precizam si care film romanesc trebuie comparat cu "Youth Without Youth". Daca e sa comparam filmele semnate de Radu Muntean, Cornel Porumboiu, Catalin Mitulescu, Cristi Puiu, Constantin Popescu, Cristi Mungiu (in ordinea ultimelor aparitii, nu ordinea e relevanta) cu filmul la care lucrez, vom gasi nenumarate asemanari. Culmea!!! Dar asa vad eu... Adica: un film trebuie facut din suflet, cu daruire totala, obsesiva. Un film se termina atunci cand regizorul simte ca l-a terminat cu adevarat, cand simte ca a spus tot ce vroia sa spuna cu acel film. Toti cei pe care i-am mentionat mai sus lucreaza la filmele lor de la primele fraze pana la designul afisului - si cred ca asa e normal. Insa, deocamdata, multe dintre filmele finantate de CNC apar in stilul "hai repede, sa nu se
prinda nimeni, sa nu ne-ntrebe nimeni cum l-am facut si sa nu facem mare valva". Iar asta e un alt soi de film romanesc, despre care nu cred ca merita sa discutam. Deci... lucrez de aproape doi ani la "YWY" si ma bucur si acum, cand filmam mici adaugiri, pentru ca eu cred in el, pentru ca regizorul m-a facut sa cred in el. M-a impresionat daruirea totala si faptul ca acest stil de daruire totala nu-mi era strain.
- Te-a speriat ideea ca lucrezi cu unul dintre cei mai mari regizori?
- Am incercat sa tratez proiectul asta ca pe oricare altul. Daca ma gandeam macar cinci minute ce filme a mai facut si cu ce operatori a mai lucrat, clacam instantaneu. Ma gandeam ca e un film obisnuit si ca trebuie sa-mi fac treaba cat pot de bine. Ma mai incurcau admiratorii lui, care veneau sa ceara autografe tinand in mana DVD-uri cu "Apocalypse Now" sau "The Godfather".
"Am inceput bine, nu cu monstruleti si impuscaturi..."
- Te-ar tenta o cariera internationala? Ai lasa Romania cu inima deschisa pentru a face filme in strainatate?
- Cred ca pe oricine tenteaza o cariera internationala. Eu am inceput-o poate fara sa realizez. Acum incep sa ma trezesc. Postproductia e perioada cea mai frumoasa din punctul meu de vedere. Astept cu nerabdare etalonajul si intre timp ma uit cum filmul ia nastere, cum se imbina toate elementele, cum zgomotele si muzica vin sa sustina imaginea. Una peste alta, am timp sa ma gandesc si sa ma bucur. Cred ca e mare lucru sa ai sansa sa-ti incepi cariera internationala cu un film ca "Youth Without Youth" si nu cu monstruleti sau impuscaturi. Nu vad insa de ce as lasa Romania. Senzatia mea e ca avem o sansa unica aici. Incepem sa punem bazele unei cinematografii, ne adunam, ne intelegem. Si daca e sa judeci dupa premiile obtinute in ultimii ani de regizorii tineri, constati ca o cariera la fel de internationala ti-o ofera si Romania.
- Te vezi, asa, peste vreo 10 ani sau chiar mai devreme cu Oscarul in brate?
- E greu de zis. Speram, in facultate fiind, sa fac lungmetraj si sa iau premiul UCIN pentru imagine. Dupa trei ani de la licenta ma dadeam cu capul de pereti ca nu lucrez si nu mai speram nimic. Au mai trecut doi ani si am si debutat, si am luat si UCIN-ul. Dar nu cred ca trebuie sa alergam dupa premii. Cred ca trebuie sa ne straduim sa lasam ceva in urma noastra, ceva in care sa credem noi in primul rand.
- Te-ai inteles bine cu Francis Ford Coppola? Ti-a ascultat parerile?
- Ne-am inteles foarte bine, dar cred ca el stia ca o sa ne intelegem din momentul in care s-a hotarat sa-mi dea sansa asta. Cred ca toti regizorii mari asculta parerile colaboratorilor. Venea pe platou si ne spunea cum se gandise sa filmeze scenele din ziua respectiva, apoi ne intreba ce parere avem. Daca ideile erau total opuse filmam ambele variante. Vazand acum filmul montat, imi dau seama ca solutiile lui erau cele mai bune. Asta e iar o chestie care nu se invata in scoala: singurul om din echipa care are filmul in cap e regizorul. Degeaba ii dai imagini frumoase sau interpretari minunate daca ele n-au legatura cu povestea lui. Dar calmul ala cu care Francis ne spune "ok, we'll do it your way also" (n.red. - "bine, facem si cum spui tu") si senzatia de jena cand iti dadeai seama ca "your way" era pe langa poveste sunt lucruri pe care le simti doar alaturi de un mare regizor. Si inveti din mers, fara nervi, fara stres. Si cu echipa am avut noroc. Am avut, dupa parerea mea, cea mai profesionista echipa de imagine pe care si-o poate dori un operator. M-au ajutat enorm si am invatat extrem de multe de la ei. Un mare avantaj al echipei noastre (camera, electrica, grip) a fost media de varsta (care nu depasea 30 de ani).
Coppola face filme în România cu banii de pe vin
Coppola face filme în România cu banii de pe vin
Francis Ford Coppola a hotărât în sfârşit să povestească publicului despre filmul pe care tocmai l-a încheiat, "Tinereţe fără tinereţe", inspirat din povestirea lui Mircea Eliade. Aşa a ajuns să lucreze cu peste 52 de actori români, "oameni cu spiritul tânăr", şi cu o echipă care, după spusele sale, a fost 99% românească. "Acum, dacă mă uit la televizor, la un post românesc, imediat văd pe cineva cunoscut. A, uite-l pe Răzvan, zic!", adaugă el amuzat.
Coppola nu şi-a adus nici măcar operatorul cu el, aşa cum fac majoritatea regizorilor, care în general preferă un director de imagine cu care au mai colaborat. El l-a ales pe Mihai Mălaimare Jr, un operator tânăr, despre care spune că "speră că va rămâne la fel de tăcut şi de timid şi atunci când va fi celebru."
Coppola i-a dedicat o melodie înregistrată în România nepoatei sale, Romy
Revenit în România, a compus pentru nepoţica sa, Romy, în vârstă de 10 zile, pe care încă nu a văzut-o, melodia "La chanson de Romy Croquee". Prima oară a venit la noi însoţit de cealaltă nepoată a sa, Giancarla, în vârstă de 20 de ani. şi Sofia Coppola, l-a vizitat în timpul filmărilor, dându-i sfaturi pe ici, pe colo, ca de la regizor la regizor, spun cei prezenţi la filmare. La rândul său, patriarhul familiei declară că "nimeni nu ar fi putut regiza filmul "Marie Antoinette" (premiera în România, pe 22 decembrie) într-o manieră atât de unică". Pe de altă parte, vorbeşte cu multă căldură despre cât de educaţi şi de talentaţi sunt tinerii români cu care a lucrat, regretând că aceste aspecte pozitive despre România nu prea sunt ştiute.
Regizorul american va reveni să filmeze în România, chiar dacă vor creşte costurile de producţie
Deşi mulţi producători americani nu au tocmai cea mai bună părere despre modul "urechist" după care se face producţie la noi, Coppola s-a arătat mult mai indulgent, din poziţia unui om care tocmai a făcut un film de suflet, cu o echipă mică şi cu un mai mare interes pentru latura creativă. Dimpotrivă, a declarat el, "cred că metoda de lucru de aici mi-a schimbat modul în care vreau să fac filme. Pe viitor, aş lucra doar cu echipe mici".
Filmul său a avut un buget relativ mic şi a fost finanţat în mare parte cu banii proveniţi din vânzarea vinului produs pe domeniul său. Coppola a asigurat că motivele venirii sale în România au fost legate de povestea filmului, şi nu de raţiuni financiare, drept care crede că dacă ar mai avea un subiect de film autohton, se va reîntoarce, chiar dacă costurile de producţie vor creştere după aderarea la UE.
Taxa de filmare pentru străzile bucureştene va descuraja producţiile autohtone
Coppola este îngrijorat de viitorul producţiilor româneşti, în măsura în care taxa de filmare pe străzile din Bucureşti s-a mărit de la începutul anului. "Să ceară bani filmelor americane mari sau chiar şi mie, dacă şi eu am venit aici cu un film independent, dar nu să curme interesul tinerilor care stau în stradă în frig şi consumă covrigei ca să facă un film independent".
Regizorul american a încercat cu acest film o reîntoarcere către vârsta studenţiei, când nu existau prea mulţi bani pentru a face un film, dar "cel puţin nu avea marile studiouri pe cap şi putea face ce voia". "Cum spunea tatăl meu, adaugă el, I'm not ready for the rocking chair yet (nu sunt gata pentru balansoar)". A găsit şi o metodă amuzantă de a-şi cosmetiza puţin vârsta: "De la 60 de ani încolo am început să spun că am fifty-ten (cinzeci-zece)". Următorul proiect, la care acum este abia în faza de scris, scenariul va fi un film care se inspiră mult din viaţa familiei sale, din poveştile şi din încercările prin care a trecut. "Nu cred că o să mai vorbească vreunul dintre ei cu mine după ce fac filmul", adaugă el, zâmbind ghiduş.
http://www.adevarulonline.ro/2006-12-09/Adevarul%202/coppola-face-filme-in-romania-cu-banii-de-pe-vin_209957.html
Francis Ford Coppola a hotărât în sfârşit să povestească publicului despre filmul pe care tocmai l-a încheiat, "Tinereţe fără tinereţe", inspirat din povestirea lui Mircea Eliade. Aşa a ajuns să lucreze cu peste 52 de actori români, "oameni cu spiritul tânăr", şi cu o echipă care, după spusele sale, a fost 99% românească. "Acum, dacă mă uit la televizor, la un post românesc, imediat văd pe cineva cunoscut. A, uite-l pe Răzvan, zic!", adaugă el amuzat.
Coppola nu şi-a adus nici măcar operatorul cu el, aşa cum fac majoritatea regizorilor, care în general preferă un director de imagine cu care au mai colaborat. El l-a ales pe Mihai Mălaimare Jr, un operator tânăr, despre care spune că "speră că va rămâne la fel de tăcut şi de timid şi atunci când va fi celebru."
Coppola i-a dedicat o melodie înregistrată în România nepoatei sale, Romy
Revenit în România, a compus pentru nepoţica sa, Romy, în vârstă de 10 zile, pe care încă nu a văzut-o, melodia "La chanson de Romy Croquee". Prima oară a venit la noi însoţit de cealaltă nepoată a sa, Giancarla, în vârstă de 20 de ani. şi Sofia Coppola, l-a vizitat în timpul filmărilor, dându-i sfaturi pe ici, pe colo, ca de la regizor la regizor, spun cei prezenţi la filmare. La rândul său, patriarhul familiei declară că "nimeni nu ar fi putut regiza filmul "Marie Antoinette" (premiera în România, pe 22 decembrie) într-o manieră atât de unică". Pe de altă parte, vorbeşte cu multă căldură despre cât de educaţi şi de talentaţi sunt tinerii români cu care a lucrat, regretând că aceste aspecte pozitive despre România nu prea sunt ştiute.
Regizorul american va reveni să filmeze în România, chiar dacă vor creşte costurile de producţie
Deşi mulţi producători americani nu au tocmai cea mai bună părere despre modul "urechist" după care se face producţie la noi, Coppola s-a arătat mult mai indulgent, din poziţia unui om care tocmai a făcut un film de suflet, cu o echipă mică şi cu un mai mare interes pentru latura creativă. Dimpotrivă, a declarat el, "cred că metoda de lucru de aici mi-a schimbat modul în care vreau să fac filme. Pe viitor, aş lucra doar cu echipe mici".
Filmul său a avut un buget relativ mic şi a fost finanţat în mare parte cu banii proveniţi din vânzarea vinului produs pe domeniul său. Coppola a asigurat că motivele venirii sale în România au fost legate de povestea filmului, şi nu de raţiuni financiare, drept care crede că dacă ar mai avea un subiect de film autohton, se va reîntoarce, chiar dacă costurile de producţie vor creştere după aderarea la UE.
Taxa de filmare pentru străzile bucureştene va descuraja producţiile autohtone
Coppola este îngrijorat de viitorul producţiilor româneşti, în măsura în care taxa de filmare pe străzile din Bucureşti s-a mărit de la începutul anului. "Să ceară bani filmelor americane mari sau chiar şi mie, dacă şi eu am venit aici cu un film independent, dar nu să curme interesul tinerilor care stau în stradă în frig şi consumă covrigei ca să facă un film independent".
Regizorul american a încercat cu acest film o reîntoarcere către vârsta studenţiei, când nu existau prea mulţi bani pentru a face un film, dar "cel puţin nu avea marile studiouri pe cap şi putea face ce voia". "Cum spunea tatăl meu, adaugă el, I'm not ready for the rocking chair yet (nu sunt gata pentru balansoar)". A găsit şi o metodă amuzantă de a-şi cosmetiza puţin vârsta: "De la 60 de ani încolo am început să spun că am fifty-ten (cinzeci-zece)". Următorul proiect, la care acum este abia în faza de scris, scenariul va fi un film care se inspiră mult din viaţa familiei sale, din poveştile şi din încercările prin care a trecut. "Nu cred că o să mai vorbească vreunul dintre ei cu mine după ce fac filmul", adaugă el, zâmbind ghiduş.
http://www.adevarulonline.ro/2006-12-09/Adevarul%202/coppola-face-filme-in-romania-cu-banii-de-pe-vin_209957.html
Francis Ford Coppola: "Nu sunt pregatit sa fiu un bunic
Cu putine zile inaintea incheierii filmarilor la "Youth Without Youth" si dupa 18 luni de productie in Romania, Francis Ford Coppola a incuviintat in sfarsit sa discute cu jurnalistii. A fost vadit amuzat ca presa i-a speculat tacerea, anuntand la un moment dat ca s-ar fi indragostit de Loredana Groza. Intalnirea a avut loc in vila inchiriata pe perioada productiei si a luat sfarsit in mod inedit cu melodia compusa de cineast impreuna cu un muzician roman si dedicata proaspat nascutei sale nepoate, Romy Croquet, nascuta de Sofia Coppola in urma cu cinci zile. Daca cineastul a ramas ultimul din familie care nu si-a vazut inca nepoata, jurnalistii romani au fost primii care au ascultat CD-ul si pe interlocutorul lor cantand "Chansonette pour Romy Croquet".
- Cand ati venit prima oara in Romania, ati spus ca doriti sa va cunoasteti mai bine prin intermediul lui Mircea Eliade. Ati reusit?
- Trebuie sa spun ca nu inteleg pe de-a-ntregul ce-am facut cu acest film, pentru ca e ceva neobisnuit. Cred insa ca a fost ca un fel de "Faust". Am 67 de ani si descopar in mine un soi de tinerete care ma face sa cred ca intr-un fel filmul e o paralela a propriei mele vieti.
Sunt mai plin de entuziasm ca oricand, am multa energie si dorinta sa scriu si sa fac filme, asa ca dintr-un anumit punct de vedere o sa inteleg mai multe luna viitoare, cand voi vedea filmul terminat. Cred ca da, intr-un mod bizar, am inteles facand acest film mai multe despre mine si despre conceptul de tinerete.
Tineretea are un mare avantaj: ignoranta, faci lucruri despre care nu stii ca nu le poti face. O data cu varsta, experienta te poate inhiba. Picasso imi spunea odata ca toata viata a incercat sa picteze ca un copil. Deci am invatat despre mine ca e bine sa incerc sa nu-mi pese daca fac un film de succes sau nu. Dupa cum stiti, am fost binecuvantat cu o nepotica, are doar 5 zile, deci pana la urma tot o sa devin un fel de batranel cu catel, care se joaca cu nepotii si merge la petreceri in pantofi albi. Si o sa fiu un bunic foarte fericit. Dar deocamdata nu sunt foarte pregatit - cum spunea tatal meu - "pentru balansoar". Scriu acum un scenariu nou, care e o poveste originala, nu o adaptare. Eliade m-a inspirat, iata, sa devin scriitor.
- Il veti lua pe Mihai Malaimare Jr. si in acest proiect?
- Da, ma gandesc sa-l iau pentru ca am avut o colaborare extraordinara, la fel cum am avut cu multe alte persoane care au muncit din greu. Munca nu e o notiune necunoscuta aici, oamenii chiar o iau in serios.
- Va ganditi sa mergeti cu filmul la Festivalul de la Cannes anul viitor?
- Nu stiu. De obicei, cand faci un film cu bani de la alti oameni, ei iti spun: "Trebuie sa faci asta!". Eu m-am gandit ca e mai bine sa termin intai filmul si sa vad cum iese si pe urma sa ma hotarasc cine o sa-l distribuie, unde o sa iasa si asa mai departe. Nu e imposibil sa mearga la Cannes, dar nu stiu inca. Am avut placerea sa discut chiar aici cu directorul Festivalului de la Berlin, Dieter Kosslick.
Am avut o cina foarte placuta si m-a intrebat daca nu merg cu filmul la Berlin. I-am spus ca nu e inca gata. Oricum, si distribuitorii americani sunt nerabdatori sa-l vada. Dar de-abia saptamana trecuta am inregistrat muzica. Mai e putin de lucru. Nici prietenii mei de la MediaPro nu l-au vazut. Sper sa le placa.
Actorii romani
sunt talentati
Prietenos si afabil, Francis Ford Coppola a multumit tuturor romanilor care l-au ajutat: celor 52 de actori romani, directorului de imagine Mihai Malaimare jr. (despre care a spus ca il asteapta un mare viitor), scenografului Calin Papura, creatoarei de costume Gloria Papura, monteuzei Corina Stavila, MediaPro-ului, cu care a colaborat foarte bine (drept pentru care va distribui filmul in toata Europa de Est), Orchestrei Metropolitane cu care a inregistrat muzica. A tinut sa pledeze cauza tinerilor cineasti si studenti romani, lansand autoritatilor sugestia de a-i excepta pe acestia de la taxa ce trebuie platita pentru a filma pe strazile din Bucuresti. I-a laudat pe tinerii actori romani, "care nu sunt doar talentati si harnici, dar si frumosi", fiind capabili si sa discute literatura sau filosofie. A evocat si "intalnirea minunata" cu presedintele Basescu. "E un adevarat personaj. Vroia sa iesim undeva sa dansam." Vorbind despre filmul sau, ecranizare a nuvelei lui Mircea Eliade "Tinerete fara tinerete", Coppola a punctat placerea de a face un film cu buget mic impreuna cu o echipa restransa. "Cred ca echipei i-a placut ideea ca nu suntem aici pentru ca e mai usor si mai ieftin, ci pentru ca e o poveste romaneasca scrisa de un roman. (...) Aproape ca mi-am finantat singur filmul si singurii bani pe care-i fac azi sunt din productia de vin. Deci sunt capabil sa fiu un amator, adica cineva care face lucrurile cu drag, nu pentru bani." Productia restransa a incantat-o si pe Sofia Coppola, care a vizitat anul trecut Romania pentru doua zile. Tatal stralucea de mandrie, spunand despre "Maria Antoaneta" (care, intamplator, ieri la aceeasi ora avea vizionarea de presa la Bucuresti) ca e cel mai neobisnuit film al anului, subtil si mai ales foarte personal. "Sper ca romanii il vor privi ca pe o opera de arta". Cat despre "Youth Without Youth", acesta va fi intr-o prima forma gata la sfarsitul anului, iar la anul cineastul tine sa-l arate personal la Bucuresti, nu numai din respect pentru cei 52 de actori romani, dar si pentru ca vrea sa fie bine primit aici, unde "toti liceenii il stiu pe Eliade". Coppola nu exclude posibilitatea de a mai lucra in Romania, dar are nevoie de o poveste romaneasca. I-a mai placut "Pe strada Mantuleasa", n-ar fi exclus s-o ecranizeze. Deocamdata scrie singur un scenariu despre propria sa viata. "Daca fac acest film, nimeni din familia mea n-o sa mai vorbeasca cu mine." I-ar mai placea sa ecranizeze "De veghe in lanul de secara", chiar i-a scris la 19 ani lui J.D. Salinger pentru a-i cere permisiunea. Salinger n-a raspuns, dar nici n-a vandut drepturile.
Francis Ford Coppola: "Nu sunt pregatit sa fiu un bunic in balansoar"
- Cand ati venit prima oara in Romania, ati spus ca doriti sa va cunoasteti mai bine prin intermediul lui Mircea Eliade. Ati reusit?
- Trebuie sa spun ca nu inteleg pe de-a-ntregul ce-am facut cu acest film, pentru ca e ceva neobisnuit. Cred insa ca a fost ca un fel de "Faust". Am 67 de ani si descopar in mine un soi de tinerete care ma face sa cred ca intr-un fel filmul e o paralela a propriei mele vieti.
Sunt mai plin de entuziasm ca oricand, am multa energie si dorinta sa scriu si sa fac filme, asa ca dintr-un anumit punct de vedere o sa inteleg mai multe luna viitoare, cand voi vedea filmul terminat. Cred ca da, intr-un mod bizar, am inteles facand acest film mai multe despre mine si despre conceptul de tinerete.
Tineretea are un mare avantaj: ignoranta, faci lucruri despre care nu stii ca nu le poti face. O data cu varsta, experienta te poate inhiba. Picasso imi spunea odata ca toata viata a incercat sa picteze ca un copil. Deci am invatat despre mine ca e bine sa incerc sa nu-mi pese daca fac un film de succes sau nu. Dupa cum stiti, am fost binecuvantat cu o nepotica, are doar 5 zile, deci pana la urma tot o sa devin un fel de batranel cu catel, care se joaca cu nepotii si merge la petreceri in pantofi albi. Si o sa fiu un bunic foarte fericit. Dar deocamdata nu sunt foarte pregatit - cum spunea tatal meu - "pentru balansoar". Scriu acum un scenariu nou, care e o poveste originala, nu o adaptare. Eliade m-a inspirat, iata, sa devin scriitor.
- Il veti lua pe Mihai Malaimare Jr. si in acest proiect?
- Da, ma gandesc sa-l iau pentru ca am avut o colaborare extraordinara, la fel cum am avut cu multe alte persoane care au muncit din greu. Munca nu e o notiune necunoscuta aici, oamenii chiar o iau in serios.
- Va ganditi sa mergeti cu filmul la Festivalul de la Cannes anul viitor?
- Nu stiu. De obicei, cand faci un film cu bani de la alti oameni, ei iti spun: "Trebuie sa faci asta!". Eu m-am gandit ca e mai bine sa termin intai filmul si sa vad cum iese si pe urma sa ma hotarasc cine o sa-l distribuie, unde o sa iasa si asa mai departe. Nu e imposibil sa mearga la Cannes, dar nu stiu inca. Am avut placerea sa discut chiar aici cu directorul Festivalului de la Berlin, Dieter Kosslick.
Am avut o cina foarte placuta si m-a intrebat daca nu merg cu filmul la Berlin. I-am spus ca nu e inca gata. Oricum, si distribuitorii americani sunt nerabdatori sa-l vada. Dar de-abia saptamana trecuta am inregistrat muzica. Mai e putin de lucru. Nici prietenii mei de la MediaPro nu l-au vazut. Sper sa le placa.
Actorii romani
sunt talentati
Prietenos si afabil, Francis Ford Coppola a multumit tuturor romanilor care l-au ajutat: celor 52 de actori romani, directorului de imagine Mihai Malaimare jr. (despre care a spus ca il asteapta un mare viitor), scenografului Calin Papura, creatoarei de costume Gloria Papura, monteuzei Corina Stavila, MediaPro-ului, cu care a colaborat foarte bine (drept pentru care va distribui filmul in toata Europa de Est), Orchestrei Metropolitane cu care a inregistrat muzica. A tinut sa pledeze cauza tinerilor cineasti si studenti romani, lansand autoritatilor sugestia de a-i excepta pe acestia de la taxa ce trebuie platita pentru a filma pe strazile din Bucuresti. I-a laudat pe tinerii actori romani, "care nu sunt doar talentati si harnici, dar si frumosi", fiind capabili si sa discute literatura sau filosofie. A evocat si "intalnirea minunata" cu presedintele Basescu. "E un adevarat personaj. Vroia sa iesim undeva sa dansam." Vorbind despre filmul sau, ecranizare a nuvelei lui Mircea Eliade "Tinerete fara tinerete", Coppola a punctat placerea de a face un film cu buget mic impreuna cu o echipa restransa. "Cred ca echipei i-a placut ideea ca nu suntem aici pentru ca e mai usor si mai ieftin, ci pentru ca e o poveste romaneasca scrisa de un roman. (...) Aproape ca mi-am finantat singur filmul si singurii bani pe care-i fac azi sunt din productia de vin. Deci sunt capabil sa fiu un amator, adica cineva care face lucrurile cu drag, nu pentru bani." Productia restransa a incantat-o si pe Sofia Coppola, care a vizitat anul trecut Romania pentru doua zile. Tatal stralucea de mandrie, spunand despre "Maria Antoaneta" (care, intamplator, ieri la aceeasi ora avea vizionarea de presa la Bucuresti) ca e cel mai neobisnuit film al anului, subtil si mai ales foarte personal. "Sper ca romanii il vor privi ca pe o opera de arta". Cat despre "Youth Without Youth", acesta va fi intr-o prima forma gata la sfarsitul anului, iar la anul cineastul tine sa-l arate personal la Bucuresti, nu numai din respect pentru cei 52 de actori romani, dar si pentru ca vrea sa fie bine primit aici, unde "toti liceenii il stiu pe Eliade". Coppola nu exclude posibilitatea de a mai lucra in Romania, dar are nevoie de o poveste romaneasca. I-a mai placut "Pe strada Mantuleasa", n-ar fi exclus s-o ecranizeze. Deocamdata scrie singur un scenariu despre propria sa viata. "Daca fac acest film, nimeni din familia mea n-o sa mai vorbeasca cu mine." I-ar mai placea sa ecranizeze "De veghe in lanul de secara", chiar i-a scris la 19 ani lui J.D. Salinger pentru a-i cere permisiunea. Salinger n-a raspuns, dar nici n-a vandut drepturile.
Francis Ford Coppola: "Nu sunt pregatit sa fiu un bunic in balansoar"
Ultima editare efectuata de catre Admin in 26.08.11 14:11, editata de 1 ori
Coppola: "Ma voi intoarce"
Coppola spune ca s-a redescoperit pe sine in Romania
Coppola: "Ma voi intoarce"
Regizorul a terminat filmarile la "Tinerete fara tinerete", dupa Eliade.
Coppola: "Ma voi intoarce"
Regizorul a terminat filmarile la "Tinerete fara tinerete", dupa Eliade.
Ultima editare efectuata de catre Admin in 15.03.11 18:56, editata de 1 ori
Coppola a petrecut la Clejani
Coppola a petrecut la Clejani
L. I.
Celebrul regizor american (indragostit de Romania) Francis Ford Coppola a fost, sambata seara, invitatul Vioricai si al lui Ionita de la Clejani, la o petrecere autentic romaneasca. Lautari, oaie pe gratar, telemea, ceapa rosie, palinca si sprit, toate in cea mai buna locatie posibila, unde altundeva decat la Clejani. Coppola a venit insotit de cativa membri ai echipei internationale alaturi de care
Ultima editare efectuata de catre Admin in 26.08.11 14:10, editata de 1 ori
SOFIA COPPOLA A NASCUT O FETITA
SOFIA COPPOLA A NASCUT O FETITA
Regizoarea americana Sofia Coppola, in varsta de 35 de ani, a nascut, la Paris, o fetita careia i-a dat numele Romy, conform purtatorului de cuvant al acesteia, Robert Garlock. Sofia Coppola si partenerul sau de viata, cantaretul Thomas Mars, "au o fetita si totul este in regula", a spus Garlock. Fiica lui Francis Ford Coppola, regizorul a patru filme premiate cu Oscar, printre care "Nasul" si...
Regizoarea americana Sofia Coppola, in varsta de 35 de ani, a nascut, la Paris, o fetita careia i-a dat numele Romy, conform purtatorului de cuvant al acesteia, Robert Garlock. Sofia Coppola si partenerul sau de viata, cantaretul Thomas Mars, "au o fetita si totul este in regula", a spus Garlock. Fiica lui Francis Ford Coppola, regizorul a patru filme premiate cu Oscar, printre care "Nasul" si...
Ultima editare efectuata de catre Admin in 26.08.11 14:10, editata de 3 ori
Sofia Coppola sub lupă
Sofia Coppola tânără regizoare, fiica lui Francis Ford Coppola. S-a lansat cu filmul "The virgin suicide" (1999) şi a continuat cu "Lost în transation" şi mult-aşteptatul "Marie Antoinette".
Este însărcinată în luna a treia; tatăl copilului este Thomas Mars, membru al formaţiei Phoenix
Este verişoara lui Nicolas Cage
Primul ei contact cu cinematografia este rolul unui bebeluş (băiat), în filmul "Naşul", regizat de tatăl ei, Francis Ford Coppola
Este a treia femeie din istorie nominalizată pentru premiu pentru regie, la Oscaruri, după Jane Capman din Noua Zeelandă şi italianca Lina Wertmuller. Alături de fostul ei soţ, Spike Jonze (regizorul filmului "Being John Malcovich"), a format primul cuplu nominalizat pentru regie la premiile Oscar
După separarea de soţul ei, prietenia cu regizorul Quentin Tarantino s-a transformat într-o poveste de dragoste
Designerul Marc Jacobs a numit unul dintre modelele sale de genţi: "geanta Sofia"
A vizitat România pentru a vedea cum merg filmările la producţia "Tinereţe fără tinereţe", regizată de tatăl ei, anul acesta
Sofia Coppola sub lupă
Este însărcinată în luna a treia; tatăl copilului este Thomas Mars, membru al formaţiei Phoenix
Este verişoara lui Nicolas Cage
Primul ei contact cu cinematografia este rolul unui bebeluş (băiat), în filmul "Naşul", regizat de tatăl ei, Francis Ford Coppola
Este a treia femeie din istorie nominalizată pentru premiu pentru regie, la Oscaruri, după Jane Capman din Noua Zeelandă şi italianca Lina Wertmuller. Alături de fostul ei soţ, Spike Jonze (regizorul filmului "Being John Malcovich"), a format primul cuplu nominalizat pentru regie la premiile Oscar
După separarea de soţul ei, prietenia cu regizorul Quentin Tarantino s-a transformat într-o poveste de dragoste
Designerul Marc Jacobs a numit unul dintre modelele sale de genţi: "geanta Sofia"
A vizitat România pentru a vedea cum merg filmările la producţia "Tinereţe fără tinereţe", regizată de tatăl ei, anul acesta
Sofia Coppola sub lupă
Francis Ford Copolla nu-si aminteste câte Oscaruri a câstiga
Francis Ford Copolla nu-si aminteste câte Oscaruri a câstigat
Francis Ford Copolla se afla in Romania pentru realizarea filmului „Tinerete fara tinerete“, dupa o nuvela de Mircea Eliade. Dup..
Francis Ford Copolla se afla in Romania pentru realizarea filmului „Tinerete fara tinerete“, dupa o nuvela de Mircea Eliade. Dup..
Regizorul Francis Ford Coppola s-a reintalnit cu clovnul Jan
Regizorul Francis Ford Coppola s-a reintalnit cu clovnul Jango la Teatrul Masca Celebrul regizor american...
Pagina 2 din 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 din 3
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum