Like/Tweet/+1
Ultimele subiecte
» TEXT ITINERARIU SEFARD DIN IMPERIUL OTOMAN IN TARILE ROMANE2Scris de Admin 26.08.17 22:37
» TEXT ITINERARIU SEFARD DIN IMPERIUL OTOMAN IN TARILE ROMANE1
Scris de Admin 26.08.17 22:36
» Comunitatea evreiască din Botoșani (2)
Scris de Admin 26.08.17 22:30
» Comunitatea evreiască din Botoșani (1)
Scris de Admin 26.08.17 22:30
» ITINERARIU SEFARD DIN IMPERIUL OTOMAN IN TARILE ROMANE (1)
Scris de Admin 26.08.17 22:19
» ITINERARIU SEFARD DIN IMPERIUL OTOMAN IN TARILE ROMANE (2)
Scris de Admin 26.08.17 22:18
» DESPRE ANTISEMITISMUL MAREȘALULUI ION ANTONESCU
Scris de Admin 04.08.17 23:54
» Romanizarea Romaniei 1940-44 legi antisemite, CNRomanizare
Scris de Admin 04.08.17 21:13
» ROMÂNIA LUI ANTONESCU ȘI LOGICA VIOLENȚEI(3): VIOLENŢA MILIT
Scris de Admin 05.03.17 11:01
» Anunțuri Administrative
Scris de Admin 25.02.17 20:07
AUTO----------[1]
Pagina 32 din 41
Pagina 32 din 41 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 41
AUTO----------[1]
Rezumarea primului mesaj :
Romania s-a integrat oficial in piata auto europeana
Romania s-a integrat oficial in piata auto europeana
Ultima editare efectuata de catre Admin in 18.10.11 1:47, editata de 1 ori
Re: AUTO----------[1]
Skoda in bataia sagetii inaripate
Pe 15 decembrie 1923, la Biroul de Inventii si de Inregistrare a Modelelor din Pilsen, Cehoslovacia, au fost depuse doua versiuni ale unei embleme: prima infatisa o sageata cu sase aripi pe spinare, tintind spre dreapta si cu numele Skoda inscris intr-un cerc; a doua figura aceeasi sageata, insa cu doar trei aripi. Aceasta din urma avea sa ramana aproape neschimbata pana in prezent si sa devina simbolul a 109 ani de istorie automobilistica de succes...
Pe 15 decembrie 1923, la Biroul de Inventii si de Inregistrare a Modelelor din Pilsen, Cehoslovacia, au fost depuse doua versiuni ale unei embleme: prima infatisa o sageata cu sase aripi pe spinare, tintind spre dreapta si cu numele Skoda inscris intr-un cerc; a doua figura aceeasi sageata, insa cu doar trei aripi. Aceasta din urma avea sa ramana aproape neschimbata pana in prezent si sa devina simbolul a 109 ani de istorie automobilistica de succes...
Cu putin inainte de Craciunul anului 1895, doi entuziasti ai ciclismului – Václav Laurin, mecanic, si Václav Klement, vanzator de carti – au decis sa isi puna in practica un vis comun si au construit o bicicleta cu un design realizat de ei, pe care au botezat-o, din patriotism, Slavia. Succesul nu a intarziat sa apara, astfel incat, in 1899, Laurin & Klement Co. a evoluat catre productia de motociclete. O data cu fabricarea acestora, compania a debutat si pe plan sportiv, castigand primele trofee dintr-un sir de peste 5.000 obtinute de-a lungul timpului in diverse competitii interne si internationale.
Intrarea pe scena auto a avut loc in 1905, o data cu primul autoturism iesit pe portile fabricii din Mlada Boleslav. Un real succes comercial, Voiturette Typ A era un model in 2 cilindri cu ca­pacitatea de 1.005 cmc si 7 cai-putere, atingand viteza maxima de 40 km/h. Extinderea productiei i-a determinat pe fondatori ca, in 1907, sa transforme firma in societate pe actiuni, iar progresul si dezvoltarea acesteia au dus, in 1911, la aparitia unui nou model – Faeton Typ S, in 4 cilindri, 1.771 cmc si o putere de 14 CP, care ii permitea rularea cu pana la 60 km/h.
Primul Razboi Mondial nu a ocolit nici Laurin & Klement, dupa 1914 fabricile companiei vazandu-se silite sa participe la productia de razboi. Un nume nou Situatia economica a anilor ‘20 facea necesara modernizarea si intarirea pozitiei pe plan international, astfel incat L&K a inceput sa caute un par­te­ner puternic, capabil sa sustina un portofoliu care, pe langa autoturisme, includea camioane, autobuze, utilaje agricole si motoare de avion. Skoda Pilsen, cel mai important nume indus­trial al momentului in Cehoslo­va­cia, s-a dovedit alegerea potrivita, iar fuziunea din 1925 a adus cu sine sfarsitul celor trei decenii de Laurin & Klement si inceputul epocii marcii Skoda.
Intrarea pe scena auto a avut loc in 1905, o data cu primul autoturism iesit pe portile fabricii din Mlada Boleslav. Un real succes comercial, Voiturette Typ A era un model in 2 cilindri cu ca­pacitatea de 1.005 cmc si 7 cai-putere, atingand viteza maxima de 40 km/h. Extinderea productiei i-a determinat pe fondatori ca, in 1907, sa transforme firma in societate pe actiuni, iar progresul si dezvoltarea acesteia au dus, in 1911, la aparitia unui nou model – Faeton Typ S, in 4 cilindri, 1.771 cmc si o putere de 14 CP, care ii permitea rularea cu pana la 60 km/h.
Primul Razboi Mondial nu a ocolit nici Laurin & Klement, dupa 1914 fabricile companiei vazandu-se silite sa participe la productia de razboi. Un nume nou Situatia economica a anilor ‘20 facea necesara modernizarea si intarirea pozitiei pe plan international, astfel incat L&K a inceput sa caute un par­te­ner puternic, capabil sa sustina un portofoliu care, pe langa autoturisme, includea camioane, autobuze, utilaje agricole si motoare de avion. Skoda Pilsen, cel mai important nume indus­trial al momentului in Cehoslo­va­cia, s-a dovedit alegerea potrivita, iar fuziunea din 1925 a adus cu sine sfarsitul celor trei decenii de Laurin & Klement si inceputul epocii marcii Skoda.
Re: AUTO----------[1]
Versiunea coupé este extrem de sportivă si se va bate cu VW Scirocco
După Laguna, noul Renault Megane este al doilea model al producătorului francez care preia noile linii de design, dar si de finisare impuse de Carlos Ghosn acestei mărci, în cadrul programului Contract 2009.
Noul hatchback de clasă compactă construit de Renault poate fi considerat o reusită, fără teama unei exagerări. Cea de-a treia generaţie Megane a ajuns la maturitate, intrând cu brio în clubul restrâns al modelelor mass-market care afisează trăsături premium de la un capăt la altul.
Drive-testul realizat în Spania, chiar ţara în care se produce acest model, a scos la iveală un autoturism cu un design spectaculos, confortabil, bine echipat (vorbim aici despre caroseria în 5 usi) si un coupé mai mult decât atrăgător, dezvoltat separat de caroseria de bază, agil, elegant si sportiv în acelasi timp. Hatchback-ul în 5 usi este suficient de modernist în înfăţisare încât să poată fi considerat cel mai atrăgător model din clasa sa, vândut în prezent pe piaţa europeană. Farurile ce amintesc de Laguna au mult mai mult dinamism, fiind inspirate de conceptul Fluence, prezentat în 2004 si, evident, de Megane Coupé Concept, din 2007, cel care a stârnit admiraţia tuturor. Silueta nu mai are nicio legătură cu vechiul model, având proporţii clasice, bine studiate, guvernate de fluiditate si dinamism de la un capăt la altul. Impactul major îl oferă însă coupé-ul (regăsit în viitoarea ediţie Need 4 Speed), cu o înălţime redusă si un aspect teribil de sportiv, comparabil fără probleme cu al lui Scirocco, cu care, de altfel, va concura în intenţiile de cumpărare.
Interiorul a urcat o clasă în comparaţie cu Megane 2, bucurându-se de materiale de calitate, o dispunere ergonomică si chiar ceva mai mult spaţiu (cu excepţia cazului în care prezenţa joystick-ului multimedia de pe consolă nu ocupă singurul loc pentru pahare), cel mai câstigat fiind portbagajul, „upgradat“ la 405 litri. Un plus este si noul sistem de navigaţie, care va sosi pentru prima dată pe piaţa românească, inclusiv cu harta României, după cum ne-au promis cei din conducerea companiei. Dar, dincolo de eleganţa masinii, am descoperit o platformă tehnică (total nouă) excelentă, cu suspensii ce ţin masina lipită de sosea în cele mai puternice viraje. Acest lucru este si mai evident în cazul coupé-ului, care are amortizoare întărite cu 19% pe faţă si 10% pe spate, iar garda coborâtă cu 12 milimetri.
Motorizările sunt diferenţiate în funcţie de caroserie, începând de la clasicul 1.6 litri, 110 CP si terminând cu puternicul 2.0 Turbo, 180 CP (acceleraţie 0-100 km/h 7,2 secunde), între care se va aseza noul 1.4 Tce de 130 CP, un răspuns la 1.4 TSI de la Volkswagen, acestea fiind oferta pe benzină. La diesel, pe lângă cunoscutele 1.5 dCi cu puteri între 85 si 110 CP, va exista si 1.9 dCi de 130 CP, care s-a dovedit în timpul testului vioi, dispus la efort, dar cu un consum discret, de 7-8 litri/100 km.
Dotările masinii trebuie apreciate ca atare, tehnologiile prezente altădată doar în zona premium, precum luminile adaptative, dar mai ales un nivel ridicat de siguranţă (se asteaptă unul dintre cele mai mari rezultate EuroNCAP) situând noul Megane în topul compactelor de pe piaţă. În plus, Megane Coupé va fi fără dubiu un vehicul de status, de imagine, care anunţă deja un viitor RS fabulos. Preţurile pentru România nu au fost încă anunţate, având în vedere că lansarea va avea loc abia la primăvară, însă în mod cert vor fi sub nivelul de 15.000-16.000 de euro din ţările vest-europene.
După Laguna, noul Renault Megane este al doilea model al producătorului francez care preia noile linii de design, dar si de finisare impuse de Carlos Ghosn acestei mărci, în cadrul programului Contract 2009.
Noul hatchback de clasă compactă construit de Renault poate fi considerat o reusită, fără teama unei exagerări. Cea de-a treia generaţie Megane a ajuns la maturitate, intrând cu brio în clubul restrâns al modelelor mass-market care afisează trăsături premium de la un capăt la altul.
Drive-testul realizat în Spania, chiar ţara în care se produce acest model, a scos la iveală un autoturism cu un design spectaculos, confortabil, bine echipat (vorbim aici despre caroseria în 5 usi) si un coupé mai mult decât atrăgător, dezvoltat separat de caroseria de bază, agil, elegant si sportiv în acelasi timp. Hatchback-ul în 5 usi este suficient de modernist în înfăţisare încât să poată fi considerat cel mai atrăgător model din clasa sa, vândut în prezent pe piaţa europeană. Farurile ce amintesc de Laguna au mult mai mult dinamism, fiind inspirate de conceptul Fluence, prezentat în 2004 si, evident, de Megane Coupé Concept, din 2007, cel care a stârnit admiraţia tuturor. Silueta nu mai are nicio legătură cu vechiul model, având proporţii clasice, bine studiate, guvernate de fluiditate si dinamism de la un capăt la altul. Impactul major îl oferă însă coupé-ul (regăsit în viitoarea ediţie Need 4 Speed), cu o înălţime redusă si un aspect teribil de sportiv, comparabil fără probleme cu al lui Scirocco, cu care, de altfel, va concura în intenţiile de cumpărare.
Interiorul a urcat o clasă în comparaţie cu Megane 2, bucurându-se de materiale de calitate, o dispunere ergonomică si chiar ceva mai mult spaţiu (cu excepţia cazului în care prezenţa joystick-ului multimedia de pe consolă nu ocupă singurul loc pentru pahare), cel mai câstigat fiind portbagajul, „upgradat“ la 405 litri. Un plus este si noul sistem de navigaţie, care va sosi pentru prima dată pe piaţa românească, inclusiv cu harta României, după cum ne-au promis cei din conducerea companiei. Dar, dincolo de eleganţa masinii, am descoperit o platformă tehnică (total nouă) excelentă, cu suspensii ce ţin masina lipită de sosea în cele mai puternice viraje. Acest lucru este si mai evident în cazul coupé-ului, care are amortizoare întărite cu 19% pe faţă si 10% pe spate, iar garda coborâtă cu 12 milimetri.
Motorizările sunt diferenţiate în funcţie de caroserie, începând de la clasicul 1.6 litri, 110 CP si terminând cu puternicul 2.0 Turbo, 180 CP (acceleraţie 0-100 km/h 7,2 secunde), între care se va aseza noul 1.4 Tce de 130 CP, un răspuns la 1.4 TSI de la Volkswagen, acestea fiind oferta pe benzină. La diesel, pe lângă cunoscutele 1.5 dCi cu puteri între 85 si 110 CP, va exista si 1.9 dCi de 130 CP, care s-a dovedit în timpul testului vioi, dispus la efort, dar cu un consum discret, de 7-8 litri/100 km.
Dotările masinii trebuie apreciate ca atare, tehnologiile prezente altădată doar în zona premium, precum luminile adaptative, dar mai ales un nivel ridicat de siguranţă (se asteaptă unul dintre cele mai mari rezultate EuroNCAP) situând noul Megane în topul compactelor de pe piaţă. În plus, Megane Coupé va fi fără dubiu un vehicul de status, de imagine, care anunţă deja un viitor RS fabulos. Preţurile pentru România nu au fost încă anunţate, având în vedere că lansarea va avea loc abia la primăvară, însă în mod cert vor fi sub nivelul de 15.000-16.000 de euro din ţările vest-europene.
Pagina 32 din 41 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 41
Pagina 32 din 41
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum