Like/Tweet/+1
Ultimele subiecte
» TEXT ITINERARIU SEFARD DIN IMPERIUL OTOMAN IN TARILE ROMANE2Scris de Admin 26.08.17 22:37
» TEXT ITINERARIU SEFARD DIN IMPERIUL OTOMAN IN TARILE ROMANE1
Scris de Admin 26.08.17 22:36
» Comunitatea evreiască din Botoșani (2)
Scris de Admin 26.08.17 22:30
» Comunitatea evreiască din Botoșani (1)
Scris de Admin 26.08.17 22:30
» ITINERARIU SEFARD DIN IMPERIUL OTOMAN IN TARILE ROMANE (1)
Scris de Admin 26.08.17 22:19
» ITINERARIU SEFARD DIN IMPERIUL OTOMAN IN TARILE ROMANE (2)
Scris de Admin 26.08.17 22:18
» DESPRE ANTISEMITISMUL MAREȘALULUI ION ANTONESCU
Scris de Admin 04.08.17 23:54
» Romanizarea Romaniei 1940-44 legi antisemite, CNRomanizare
Scris de Admin 04.08.17 21:13
» ROMÂNIA LUI ANTONESCU ȘI LOGICA VIOLENȚEI(3): VIOLENŢA MILIT
Scris de Admin 05.03.17 11:01
» Anunțuri Administrative
Scris de Admin 25.02.17 20:07
AUTO----------[1]
Pagina 34 din 41
Pagina 34 din 41 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 37 ... 41
AUTO----------[1]
Rezumarea primului mesaj :
Romania s-a integrat oficial in piata auto europeana
Romania s-a integrat oficial in piata auto europeana
Ultima editare efectuata de catre Admin in 18.10.11 1:47, editata de 1 ori
Re: AUTO----------[1]
Citroën lansează C1 facelift
04 Noi 2008 1 comentarii
Noul model va intra şi pe piaţa din România începând cu luna ianuarie 2009 şi va fi disponibil atât în varianta pe benzină, cât şi diesel, în trei sau în cinci uşi.
04 Noi 2008 1 comentarii
Noul model va intra şi pe piaţa din România începând cu luna ianuarie 2009 şi va fi disponibil atât în varianta pe benzină, cât şi diesel, în trei sau în cinci uşi.
Re: AUTO----------[1]
Masina care te scapa de aglomeratie
Este cosmarul soferilor de pretutindeni: semaforul ale carui lumini trec invariabil pe rosu atunci cand te apropii de el, transformand pana si cea mai scurta calatorie intr-o succesiune de frane si accelerari bruste, care consuma benzina, timp si nervi. Gratie inventiei unui producator german de autovehicule, acest cosmar se va transforma intr-un vis frumos – o masina care prinde toate semafoarele pe verde, trecand printr-un oras supraaglomerat ca vantul si ca gandul...
Acest scenariu, care astazi ni se pare fantezist, mai ales daca privim nesfarsitele coloane de masini formate la semafor, va deveni realitate in scurta vreme. Un dispozitiv plasat in interiorul autovehiculului si care „comunica” instantaneu cu transmitatori speciali, instalati in semafoare, le va sugera soferilor cat de rapid sa circule, atunci cand se afla la mai putin de o suta de metri de intersectia respectiva. Dispozitivul ia in calcul pozitia masinii si ruta urmata, apoi afiseaza viteza optima pe un ecran. Reprezentantii firmei Audi, care a realizat aceasta minune tehnologica numita Travolution, sustin ca testele efectuate au fost incununate cu succes, intr-o asemenea masura incat s-a ajuns ca autovehiculele sa strabata o distanta de aproape 6 km, in conditii similare celor existente intr-un oras aglomerat, fara sa prinda nici macar un semafor pe rosu!
Inventia protejeaza mediul si... buzunarele!
Producatorul german de autovehicule sustine, de asemenea, ca sistemul va fi benefic pentru mediu, reducand emisiile toxice, deoarece la semafor vor stationa mai putine masini si pe de alta parte se va reduce semnificativ consumul de combustibil, cauzat de pornirile si opririle dese. Totusi, el avertizeaza ca sistemul nu va fi functional in cazul unor sosele extrem de aglomerate. Travolution se bazeaza pe tehnologia WLAN (Wireless Local Area Network) si poate fi adaptat oricarui autovehicul.
„Acest dispozitiv ar putea fi extrem de util pentru reducerea emisiilor de dioxid de carbon si economisirea banilor pe carburanti. Totusi, el va trebui testat pe mai multe sosele si in mai multe conditii de trafic pentru a ne asigura ca nu apar probleme pentru ceilalti participanti la trafic”, se arata intr-un comunicat al producatorului german. In timpul celor doi ani de testari in orasul bavarez Ingolstadt, seturi „inteligente” de semafoare au fost programate sa se contacteze automat cu dispozitivele Travolution aflate la bordul unor Audi A5 coupe si A6 Avant. Rezultatele au fost excelente, doar in cateva situatii automobilele fiind nevoite sa opreasca la semafor, si asta in conditiile unui trafic urban aglomerat.
Travolution a fost proiectat de Universitatea Tehnica din München. „Noile abordari ale controlului global al semafoarelor, alaturi de comunicarea dintre semafoare si masinile inteligente constituie un potential pana acum inexistent, pentru fluidizarea traficului”, este de parere unul dintre inventatori, prof. Fritz Busch. Kate Dixon, de la reprezentanta Audi in Marea Britanie, considera ca daca fie si numai 10% dintre masinile care circula intr-un oras ar avea instalat dispozitivul Travolution, participantii la trafic vor observa o imbunatatire evidenta a traficului. „Desigur, daca traficul este fluent, nu este nevoie de Travolution. Dar daca traficul se desfasoara lent, dispozitivul este vital si-l va ajuta pe sofer sa evite ambuteiajele si sa nu zaboveasca deloc la semafor”, afirma Dixon.
Deocamdata, producatorul Audi nu a dezvaluit care va fi pretul de cost in cazul in care dispozitivul intra in productie de serie. Alte testari se vor desfasura la inceputul anului viitor. Pe cand o astfel de inventie si pe vesnic aglomeratele sosele romanesti?
Re: AUTO----------[1]
Skoda Superb: Simplă şi superbă
ELEGANTĂ. Noua Skoda Superb se anunţă un concurent important pe piaţa clasei medii, impresionând prin designul exterior şi interior
Cea de-a treia generaţie de Skoda Superb a ajuns şi în România, fiind lansată pe piaţa autohtonă în urmă cu mai puţin de o lună.
ELEGANTĂ. Noua Skoda Superb se anunţă un concurent important pe piaţa clasei medii, impresionând prin designul exterior şi interior
Cea de-a treia generaţie de Skoda Superb a ajuns şi în România, fiind lansată pe piaţa autohtonă în urmă cu mai puţin de o lună.
Re: AUTO----------[1]
Audi Q5 se va lansa pe 12 noiembrie
Preţurile celui mai mic SUV al Audi pleacă de la 38.854 de euro, cu TVA.
Preţurile celui mai mic SUV al Audi pleacă de la 38.854 de euro, cu TVA.
Re: AUTO----------[1]
Ford Focus Zetec S, disponibil din 2009 doar în Europa
Autovehiculul este creat pe platforma modelului deja existent, însă vine cu o linie nouă sport, cu trei sau cinci uşi.
Autovehiculul este creat pe platforma modelului deja existent, însă vine cu o linie nouă sport, cu trei sau cinci uşi.
Re: AUTO----------[1]
Mercedes-Benz CLK • Proiectat pentru a oferi plăcere pură
Modelul coupe de la Mercedes‑Benz îşi merită renumele numai în cazul în care reprezintă o sinteză excepţională între sportivitate şi eleganţă. O singură privire asupra modelului CLK coupe este de ajuns pentru a vă da seama că puterea motorului se reflectă în conceptul de design global.
Citeste articolul
Modelul coupe de la Mercedes‑Benz îşi merită renumele numai în cazul în care reprezintă o sinteză excepţională între sportivitate şi eleganţă. O singură privire asupra modelului CLK coupe este de ajuns pentru a vă da seama că puterea motorului se reflectă în conceptul de design global.
Citeste articolul
Pagina 34 din 41 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 37 ... 41
Pagina 34 din 41
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum