Like/Tweet/+1
Ultimele subiecte
» TEXT ITINERARIU SEFARD DIN IMPERIUL OTOMAN IN TARILE ROMANE2Scris de Admin 26.08.17 22:37
» TEXT ITINERARIU SEFARD DIN IMPERIUL OTOMAN IN TARILE ROMANE1
Scris de Admin 26.08.17 22:36
» Comunitatea evreiască din Botoșani (2)
Scris de Admin 26.08.17 22:30
» Comunitatea evreiască din Botoșani (1)
Scris de Admin 26.08.17 22:30
» ITINERARIU SEFARD DIN IMPERIUL OTOMAN IN TARILE ROMANE (1)
Scris de Admin 26.08.17 22:19
» ITINERARIU SEFARD DIN IMPERIUL OTOMAN IN TARILE ROMANE (2)
Scris de Admin 26.08.17 22:18
» DESPRE ANTISEMITISMUL MAREȘALULUI ION ANTONESCU
Scris de Admin 04.08.17 23:54
» Romanizarea Romaniei 1940-44 legi antisemite, CNRomanizare
Scris de Admin 04.08.17 21:13
» ROMÂNIA LUI ANTONESCU ȘI LOGICA VIOLENȚEI(3): VIOLENŢA MILIT
Scris de Admin 05.03.17 11:01
» Anunțuri Administrative
Scris de Admin 25.02.17 20:07
Cojocaru[V=]
Pagina 2 din 2
Pagina 2 din 2 • 1, 2
Cojocaru[V=]
Rezumarea primului mesaj :
Alina
DORA
Andreea
Daniela
Antoaneta
Iurie
Alina
DORA
Andreea
Daniela
Antoaneta
Iurie
Ultima editare efectuata de catre Admin in 18.10.15 14:34, editata de 29 ori
Alina Cojocaru, ca şi Brâncuşi, sculptează păsările în spaţi
Alina Cojocaru, ca şi Brâncuşi, sculptează păsările în spaţiu
ALINA COJOCARU SI JOHANN KOBBORG, DOUA STARURI INTERNATIONAL
ALINA COJOCARU SI JOHANN KOBBORG, DOUA STARURI INTERNATIONALE, IN...
Baletul romantic “Giselle”
Baletul romantic “Giselle”
Omul zilei: Alina Cojocaru
Omul zilei: Alina Cojocaru
Evoluţia balerinei Alina Cojocaru în spectacolul "Ce­nu­şă­reasa" de la Royal Opera House din Londra a primit recenzii pozitive din partea publicaţiei britanice The Independent. Zoe Anderson, criticul de artă al pu­bli­ca­ţi­ei britanice, apreciază [...]
Evoluţia balerinei Alina Cojocaru în spectacolul "Ce­nu­şă­reasa" de la Royal Opera House din Londra a primit recenzii pozitive din partea publicaţiei britanice The Independent. Zoe Anderson, criticul de artă al pu­bli­ca­ţi­ei britanice, apreciază [...]
Omul zilei: Alina Cojocaru
Omul zilei: Alina Cojocaru
Prim-balerinăPrim-balerină a The Royal Ballet din Londra, Alina Cojocaru va fi invitatul special, alături de solista Balshoi Ballet Natalia Osipova, în sezonul de primăvară al American Ballet Theatre de la Metropolitan Opera House (New York) [...]
Prim-balerinăPrim-balerină a The Royal Ballet din Londra, Alina Cojocaru va fi invitatul special, alături de solista Balshoi Ballet Natalia Osipova, în sezonul de primăvară al American Ballet Theatre de la Metropolitan Opera House (New York) [...]
Alina Cojocaru - in topul celor mai bune dansuri ale deceniu
Alina Cojocaru - in topul celor mai bune dansuri ale deceniului
Sunt dependentă de parteneri
„Sunt dependentă de parteneri“
Antoaneta Cojocaru face teatru de zece ani, pe scene de stat şi în spaţii underground. Nu ştie dacă e o actriţă „foarte bună“, însă e convinsă că în cuplu joacă cel mai bine.
[citeste]
Antoaneta Cojocaru face teatru de zece ani, pe scene de stat şi în spaţii underground. Nu ştie dacă e o actriţă „foarte bună“, însă e convinsă că în cuplu joacă cel mai bine.
[citeste]
Alina Cojocaru si baletul Operei - un mare succes in Spania
Alina Cojocaru si baletul Operei - un mare succes in Spania
Alina Cojocaru
Alina Cojocaru, Aşteptată cu mare interes de publicul bucureştean care o aplaudase şi în programul realizat în timpul Festivalului „George Enescu”, celebra „danseuse etoile” de la Covent Garden trebuia să evolueze la Opera Naţională, în reluarea spectacolului cu „Baiadera„ de Minkus, anul trecut, la începutul lunii decembrie. În ultimul moment indisponibilă, ea a fost înlocuită cu succes de cuplul Miki Hamanka şi Andrei Batalov de la Teatrul „Kirov”.
Mult îndrăgita artistă şi-a onorat însă promisiunea, ajungând la Bucureşti, anul acesta, în plin peisaj hibernal, duminică seara, pentru a ne oferi propria versiune în aceeaşi Baiaderă romantică. Alina Cojocaru a atras ca un magnet publicul, venit să asiste din nou la un eveniment al cărui principal subiect era, în primul rând, artista oaspete.
Desigur, cadrul spectacolului este deja cunoscut, semnătura lui Mihai Babuşcă, în adaptarea tradiţionalei coregrafii Marius Petipa, se demonstrează eficientă şi sigură, capabilă a oferi unor oaspeţi – acum Alina Cojocaru şi partenerul ei, Johan Kobborg – cadrul unei integrări fără dificultăţi. De fiecare dată, după intrarea în scenă, acoperită de aplauze, Alina Cojocaru impresionează printr-o prezenţă personalizată, în nota marilor balerine capabile să-şi facă loc în memoria spectatorilor. Silueta de subtilă fineţe, graţia firească şi un lirism iradiant conferă prezenţei sale pe scenă o particularitate care parcă se cere preluată deîndată de către cel care o priveşte. Greu de spus cum de pare simplu desenul mâinilor care au acea expresie de fragilitate a versului rostit. Nu mai puţin neobişnuit de emoţionantă în expresie este mişcarea picioarelor, capabile a sugera zborul, în timp de trunchiul devine esenţă a impulsurilor, parcă imateriale. Toate acestea, îmbrăcate în zalele unei tehnici performante, care uimeşte fără să propună demonstraţii.
În cele patru apariţii de-a lungul spectacolului, Alina Cojocaru, cu o muzicalitate adecvată momentelor, s-a implicat în scenele teatrale care leagă subiectul iubirii Nikiei şi trădării lui Solor, pentru ca apoi să opteze pentru recitativul dansant în scena morţii şi pentru imaginea idealizată a spiritului, asimilată de puritatea dansului clasic, în final.
O realizare impresionantă, armonios integrată spectacolului de pe scena Operei Naţionale. Desigur, realizările Alinei Cojocaru sunt pretutindeni aplaudate, inclusiv la Covent Garden, unde are o strălucită carieră. Dar ovaţiile din sala arhiplină a Operei Bucureştene mi se par a avea un înteles mai generos pentru ea. Către această tânără artistă româncă, se îndreaptă, îmbinate, admiratia, mândria si iubirea noastră.
...
Mult îndrăgita artistă şi-a onorat însă promisiunea, ajungând la Bucureşti, anul acesta, în plin peisaj hibernal, duminică seara, pentru a ne oferi propria versiune în aceeaşi Baiaderă romantică. Alina Cojocaru a atras ca un magnet publicul, venit să asiste din nou la un eveniment al cărui principal subiect era, în primul rând, artista oaspete.
Desigur, cadrul spectacolului este deja cunoscut, semnătura lui Mihai Babuşcă, în adaptarea tradiţionalei coregrafii Marius Petipa, se demonstrează eficientă şi sigură, capabilă a oferi unor oaspeţi – acum Alina Cojocaru şi partenerul ei, Johan Kobborg – cadrul unei integrări fără dificultăţi. De fiecare dată, după intrarea în scenă, acoperită de aplauze, Alina Cojocaru impresionează printr-o prezenţă personalizată, în nota marilor balerine capabile să-şi facă loc în memoria spectatorilor. Silueta de subtilă fineţe, graţia firească şi un lirism iradiant conferă prezenţei sale pe scenă o particularitate care parcă se cere preluată deîndată de către cel care o priveşte. Greu de spus cum de pare simplu desenul mâinilor care au acea expresie de fragilitate a versului rostit. Nu mai puţin neobişnuit de emoţionantă în expresie este mişcarea picioarelor, capabile a sugera zborul, în timp de trunchiul devine esenţă a impulsurilor, parcă imateriale. Toate acestea, îmbrăcate în zalele unei tehnici performante, care uimeşte fără să propună demonstraţii.
În cele patru apariţii de-a lungul spectacolului, Alina Cojocaru, cu o muzicalitate adecvată momentelor, s-a implicat în scenele teatrale care leagă subiectul iubirii Nikiei şi trădării lui Solor, pentru ca apoi să opteze pentru recitativul dansant în scena morţii şi pentru imaginea idealizată a spiritului, asimilată de puritatea dansului clasic, în final.
O realizare impresionantă, armonios integrată spectacolului de pe scena Operei Naţionale. Desigur, realizările Alinei Cojocaru sunt pretutindeni aplaudate, inclusiv la Covent Garden, unde are o strălucită carieră. Dar ovaţiile din sala arhiplină a Operei Bucureştene mi se par a avea un înteles mai generos pentru ea. Către această tânără artistă româncă, se îndreaptă, îmbinate, admiratia, mândria si iubirea noastră.
...
O mare balerina pe scena Operei Nationale din Bucuresti - Al
O mare balerina pe scena Operei Nationale din Bucuresti - Alina Cojocaru
La noi, "Baiadera" este prezentata cu mare succes in premiera la Opera Nationala in 1995. Si iata ca acum, in rolul superbei Nikia, am avut privilegiul s-o aplaudam pe conationala noastra, minunata Alina Cojocaru, in prezent solist principal la Covent Garden din Londra ...
Citeste tot articolul
Alina Cojocaru in “Mayerling”
Alina Cojocaru in “Mayerling”
Balerina romanca Alina Cojocaru (foto), solista a Operei Regale de la Covent Garden, va sustine luni, 1 mai, un nou spectacol la Londra.“Mayerling” a avut premiera cu Alina Cojocaru luni, 16 aprilie, iar spectacolul se va juca din nou in 1 mai.
“Un barbat, o femeie, o arma. O imagine surpinzatoare pentru balet, si inca unul extrem de fascinant cand incepe intr-o noapte a nuntii si se sfarseste tragic cu o moarte dubla, intr-o coliba de vanatoare din Austria. Ce s-a intamplat exact in noaptea dintre 30-31 ianuarie 1889, nu se va sti niciodata cu siguranta, dar “Mayerling” al lui Kenneth MacMillan exploreaza in trei acte tensionate psihologia sadica si violenta a printului Rudolf al Austriei si impactul pe care aceasta il are asupra sotiei sale, Printesa Stephanie, si asupra tinerei sale amante, Mary Vetsera” – aceasta este prezentarea pe care Centrul Cultural Roman o face spectacolului pe care il anunta pentru marti, 1 mai, de la ora 19.30. Pretul biletelor este cuprins intre 5 si 79 de lire.
Balerina romanca Alina Cojocaru (foto), solista a Operei Regale de la Covent Garden, va sustine luni, 1 mai, un nou spectacol la Londra.“Mayerling” a avut premiera cu Alina Cojocaru luni, 16 aprilie, iar spectacolul se va juca din nou in 1 mai.
“Un barbat, o femeie, o arma. O imagine surpinzatoare pentru balet, si inca unul extrem de fascinant cand incepe intr-o noapte a nuntii si se sfarseste tragic cu o moarte dubla, intr-o coliba de vanatoare din Austria. Ce s-a intamplat exact in noaptea dintre 30-31 ianuarie 1889, nu se va sti niciodata cu siguranta, dar “Mayerling” al lui Kenneth MacMillan exploreaza in trei acte tensionate psihologia sadica si violenta a printului Rudolf al Austriei si impactul pe care aceasta il are asupra sotiei sale, Printesa Stephanie, si asupra tinerei sale amante, Mary Vetsera” – aceasta este prezentarea pe care Centrul Cultural Roman o face spectacolului pe care il anunta pentru marti, 1 mai, de la ora 19.30. Pretul biletelor este cuprins intre 5 si 79 de lire.
Balerina Alina Cojocaru
Balerina Alina Cojocaru
Miercuri seară, la Sala Mare a Naţionalului bucureştean, a avut loc un regal de balet al prim balerinei de la Compania Regală Covent Garden.Sala Mare a Naţionalului bucureştean nu a fost niciodată atât de plină ca în seara de miercuri, 24 ianuarie, când Alina Cojocaru, steaua Companiei Regale de Balet de la Covent Garden a susţinut, alături de soţul ei, Johan Kobborg, o gală extraordinară. Împreună cu cei doi mari balerini s-au aflat soliştii Operei Regale de la Covent Garden: Deirdre Chapman, Gary Avis, Steven McRae, Zenaida Yanowski şi Kenneth Greve de la Opera Regală daneză. E foarte greu să defineşti excepţionalul! Dar Alina Cojocaru se suprapune perfect peste acest superlativ. Nu dansează, ci ai senzaţia că zboară, este imponderabilă. Atunci când o vezi înţelegi de ce dansul este arta misterului. În deschiderea programului, Alina Cojocaru a avut generozitatea să-i invite în scenă pe elevii Liceului de Coregrafie "Floria Capsali". Ea le-a insuflat o încredere a interpretării Valsului florilor, un fragment din cunoscutul balet al lui Ceaikovski, Frumoasa din pădurea adormită. Atunci, când a apărut Alina Cojocaru toată lumea a aplaudat-o frenetic. Toţi o aşteptau în continuare, numai că următoarele piese i-au avut ca protagonişti pe talentaţii ei colegi. Impresionantă a fost, practic fiecare partitură, de la baletul clasic, până la dansul contemporan. Zenaida Yanowsky a strălucit, deopotrivă, în compoziţiile moderne Afsked şi Nisi Dominus, şi în compoziţia clasică Lacul lebedelor unde a interpretat-o pe Lebăda Neagră, avându-l ca partener pe Kenneth Greve. Dar piesa cea mai interesantă şi surprinzătoare a fost Chroma, interpretată de Steven McRae.
În finalul primei părţi, Alina Cojocaru a revenit pe scenă în celebrul Pas de deux, pe muzica lui Ceaikovski. Partea a doua a fost o surpriză totală. Bucureştenii au avut prilejul să vadă, în premieră, (premiera absolută a avut loc în urmă cu o lună la Londra), Lecţia, o adaptare coregrafică după celebrul text al lui Eugene Ionesco.
Regizorii de teatru, dacă ar fi fost în sală, ar fi avut ce să înveţe. Fără cuvinte, folosind muzica lui Georges Delerue şi viziunea coregrafică a lui Flemming Flindt, Alina Cojocaru, Johan Kobborg şi Deirdre Chapman au redat întocmai mesajul acestui text fundamental al dramaturgiei contemporane.http://www.azi.ro/daca.htm
Cojocaru[V=]
Alina
DORA
Andreea
Daniela
Antoaneta
Iurie
DORA
Andreea
Daniela
Antoaneta
Iurie
Ultima editare efectuata de catre Admin in 18.10.15 14:34, editata de 29 ori
Pagina 2 din 2 • 1, 2
Pagina 2 din 2
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum