Like/Tweet/+1
Ultimele subiecte
» TEXT ITINERARIU SEFARD DIN IMPERIUL OTOMAN IN TARILE ROMANE2Scris de Admin 26.08.17 22:37
» TEXT ITINERARIU SEFARD DIN IMPERIUL OTOMAN IN TARILE ROMANE1
Scris de Admin 26.08.17 22:36
» Comunitatea evreiască din Botoșani (2)
Scris de Admin 26.08.17 22:30
» Comunitatea evreiască din Botoșani (1)
Scris de Admin 26.08.17 22:30
» ITINERARIU SEFARD DIN IMPERIUL OTOMAN IN TARILE ROMANE (1)
Scris de Admin 26.08.17 22:19
» ITINERARIU SEFARD DIN IMPERIUL OTOMAN IN TARILE ROMANE (2)
Scris de Admin 26.08.17 22:18
» DESPRE ANTISEMITISMUL MAREȘALULUI ION ANTONESCU
Scris de Admin 04.08.17 23:54
» Romanizarea Romaniei 1940-44 legi antisemite, CNRomanizare
Scris de Admin 04.08.17 21:13
» ROMÂNIA LUI ANTONESCU ȘI LOGICA VIOLENȚEI(3): VIOLENŢA MILIT
Scris de Admin 05.03.17 11:01
» Anunțuri Administrative
Scris de Admin 25.02.17 20:07
Nicolaescu[v=]
Pagina 3 din 6
Pagina 3 din 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Nicolaescu[v=]
Rezumarea primului mesaj :
SERGIU NICOLAESCU-
Nu sunt optimist, nu sunt pesimist, sunt doar un luptător!
SERGIU NICOLAESCU-
Nu sunt optimist, nu sunt pesimist, sunt doar un luptător!
Ultima editare efectuata de catre Admin in 30.07.15 9:16, editata de 31 ori
Re: Nicolaescu[v=]
http://www.evz.ro/detalii/stiri/sergiu-nicolaescu-scrieti-ce-vreti-nu-mi-aduc-aminte-ma-mir-ca-am-putut-sa-scriu-asta-9594.html
Re: Nicolaescu[v=]
Regizorul Sergiu Nicolaescu se umilea ca să-şi toarne colegii la "Domnia Sa", Ceauşescu
Re: Nicolaescu[v=]
Scandal de proporții între Nicu Covaci și Sergiu Nicolaescu
Mai mult: Ziarul Libertatea - Stiri online pe gustul tau | Libertatea.ro
Mai mult: Ziarul Libertatea - Stiri online pe gustul tau | Libertatea.ro
Re: Nicolaescu[v=]
Sergiu Nicolaescu nu se lasă. Filmează "Ultimul corupt" şi vrea să-l termine în 26 de zile
Sergiu Nicolaescu: „Am scos toţi evreii din sinagogă“
Sergiu Nicolaescu: „Am scos toţi evreii din sinagogă“
În copilărie, în timpul războiului, Sergiu Nicolaescu a ajutat peste o sută de evrei din Timişoara să scape de soldaţii nemţi care îi ţineau prizonieri în lăcaşul de cult. Regizorul Sergiu Nicolaescu a avut o copilărie fabuloasă, desprinsă parcă din filme. Toată viaţa sa stă sub semnul unei hiperactivităţi moştenite de la tatăl său.
„Adevărul": Aţi realizat peste 70 de filme. De unde atâta energie?
Sergiu Nicolaescu: Eu sunt un om al muncii. Muncind mult, cu pasiune, am reuşit în toate domeniile pe care le-am încercat. Am, probabil, o genă bună. Mama e dintr-o familie foarte veche, Cambrea, confirmată de pe vremea construirii Mănăstirii Tismana, la 1435. Un unchi de-al meu a studiat originea acestui nume şi a descoperit că provine de la Cambré, o regiune din Franţa care a dat nişte cruciaţi care s-au oprit la Istanbul. Probabil că unul dintre ei a luat pământuri în zona asta a Europei. S-ar putea să fie sau să nu fie adevărat, cert este că numele Cambrea, romanizat, a existat în 1435. Tata, român macedonean, inginer de profesie, inspector pe Banat şi Transilvania, era un om anormal de muncitor. Eu nu-mi aduc aminte să fi stat la masă cu el. Nu a fost afacerist, dar a câştigat bine. Tata muncea în stilul meu: imens. Nu am fumat, nu am băut niciodată. Îmi explic, într-un fel: mama era fumătoare. Îmi dădea ţigara ei şi-mi spunea să i-o aprind. Niciodată n-am avut curiozitatea să fumez.
Cum era copilul Sergiu Nicolaescu?
Încă din şcoala primară eram un copil isteţ. M-am născut în Târgu-Jiu, dar la cinci ani ne-am mutat în Timişoara, unde am stat până la 17 ani. Am locuit pe strada Paris nr. 19. Copilăria mea a fost fantastică. Plecam de-acasă dimineaţa şi mă întorceam seara, iar mama, ciudat, nu-mi făcea observaţie. Toată ziua mă jucam pe un maidan de lângă noi. Conduceam o bandă de vreo 40 de copii - una dintre cele mai puternice bande de copii din Timişoara. Ne jucam cu săbii, refăceam toată istoria Franţei. Din 40 de copii, fiecare ajungea o dată rege. Pe urmă trecea pe gradele inferioare şi rămânea pe acel grad cât era capabil să-l ţină. Aveam arme albe, dar şi arme de război.
De unde aveaţi arme?
Vizavi de casa noastră era o cetate turcească, în Parcul Militar. Mai era şi o bisericuţă cu un deal sub care am descoperit inima subteranelor din Timişoara, oraşul fiind fostă cetate turcească. Am ajuns prin subterane la pivniţe, la cazărmi unde erau de la uniforme până la obuze şi arme, pe care le furam. Desfăceam obuzele, scoteam plumbul, scoteam praful de puşcă, îl aruncam în stradă şi îl aprindeam ca să speriem fetele. Spitalul Militar era vizavi de o sinagogă. Şi într-o sâmbătă, nemţii care erau la spital au pus o mitralieră la fereastră şi au zis: „Nu iese nimeni, tragem în ei". Şi au rămas evreii în sinagogă. Eu aveam şi evrei în banda mea şi aşa am aflat. Ajunsesem în sinagogă, prin subterane... Numai că furasem de acolo o carte veche, şi în momentul acela, îmi zic, cum să mă duc acolo? Până la urmă am luat cartea şi le-am dus-o înapoi. Ei miraţi, către mine: „Dar cum ai ajuns aici?". Şi eu le-am spus: „Dacă vreţi, vă scot de aici". Şi am scos toţi evreii din sinagogă, prin subterane. Nu spun cum arăta sinagoga după trei zile, cât au stat închişi acolo peste o sută de oameni. Nu s-a uiat nimeni la carte, erau atât de bucuroşi că au ieşit!... La un moment dat am primit o scrisoare de la un evreu plecat în Israel.
Aţi fost un mic Oskar Schindler, deci...
E prima dată când povestesc asta, să ştii.
Ca licean, tot aşa de inventiv eraţi?
Am terminat liceul la 16 ani şi jumătate şi am dat Bacalaureatul în aceeaşi toamnă. Am dat examen la trei facultăţi şi am fost admis la toate trei: la Belle Arte - aveam talent la desen şi pictură - la Ofiţeri de Marină şi la Politehnică. Ştiam toate bătăliile navale că i-am uimit pe profesori! Am preferat Şcoala de Ofiţeri de Marină, unde am stat aproape doi ani, după care, tata fiind arestat, am căutat să scap - ca viitor ofiţer aş fi avut o „pată" la dosar. În '48, am venit la Bucureşti şi am intrat muncitor la Fabrica Ford. M-am dus din nou la Politehnică. Am dat examen la Politehnică şi la Matematici, am reuşit la amândouă şi din urmă mi-au recunoscut examenul la Belle Arte. Îmi câştigam existenţa desenând coperţi de reviste şi cărţi pentru copii. Am fost repartizat la Sadu, în Gorj, dar datorită faptului că făceam sport de performanţă, atletism şi rugby, am rămas în Bucureşti, ca angajat la IOR. La IOR am stat între '52 şi '54. În '54 au vrut să mă avanseze: aveam origine sănătoasă, fusesem muncitor! Şi am fost făcut director tehnic la cel mai mare SMT din România. Aveam 2000 de mijloace mobile şi în momentul acela m-am speriat. Atunci am făcut schimb cu un coleg care locuia lângă IOR, care fusese repartizat în cinematografie, la Buftea. Aşa am ajuns, întâmplător, în cinematografie.
Ce făceaţi la Buftea?
Am fost trimis la construcţia studiourilor cinematografice. Un consilier sovietic alesese Buftea, iar eu i-am demonstrat că era mult mai practic să construiască studiourile în Floreasca, nu la 28 de km de Bucureşti. El mi-a zis: „Serghei, tu nu înţelegi ce înseamnă socialismul. Între Buftea şi Bucureşti va fi un tren din cinci în cinci minute". În '55, am venit la Studioul Sahia ca şef de serviciu tehnic. Aveam 25 de ani şi am început să învăţ cinematografie. Acolo veneau Gheorghiu-Dej şi Maurer să vadă filme franţuzeşti şi americane. Pentru că vorbeam foarte bine franceza şi germana, le traduceam unele filme. Amândoi mă luau în sală cu ei. În felul acesta i-am cunoscut foarte bine.
18 milioane de spectatori
Cum aţi început să faceţi filme?
Când am venit la Sahia, începuseră filmările sub apă la nivel mondial: primul scufundător şi primul film făcut de un neamţ, Hans Haaz. Am văzut filmul şi am vrut să mă apuc şi eu de filmări submarine. Am construit aparate şi am făcut al şaselea film din lume sub apă la mare adâncime, la 35-40 de metri în Marea Neagră, „Scoicile nu au vorbit niciodată". Pe urmă m-am apucat de macrofilmări. Şi aşa am făcut un scurtmetraj de opt minute, „Memoria Trandafirului" pe care l-am trimis la Cannes. L-au văzut americanii şi l-au cumpărat cu 20.0000 de dolari, o sumă foarte mare - cel mai scump film vândut de români fiind „Tudor Vladimirescu", cu 3.000 de dolari, cumpărat de italieni. Datorită acestui film, am ajuns la Cannes, la vârsta de 34 de ani. Din acel moment a început cariera mea internaţională. Am cunoscut doi oameni, doi evrei plecaţi din România, Henry Deutchmeister şi Paul Helmann. Ei mi-au dat şansa de a face o carieră internaţională.
Cum?
La început, oferindu-mi să fac un film după Jules Verne, „Castelul din Carpaţi". Apoi Deutchmeister, care era unul dintre cei mai importanţi producători independenţi din lume, m-a trimis la Bucureşti. „Sergiule, mergi la Bucureşti şi fă un film istoric". Şi atunci am făcut „Dacii", producţie internaţională, cu Pierre Brice, Marie José Nat, George Marchal, trei mari actori francezi, în 1967. Filmul a fost vândut în lumea întreagă şi aşa a început cariera mea internaţională. Era ceva! Apoi am făcut un alt film istoric mare, „Bătălia pentru Roma", cu Orson Welles şi Laurence Harvey şi încă 14 actori străini.
Pe urmă au venit multe alte propuneri din Franţa, Italia, Germania. Am făcut 27 de filme internaţionale... Am lucrat într-un ritm de 2,4 filme pe an. Am stabilit recorduri. Anul trecut, pe site-ul imdb.com „Mihai Viteazul" era pe locul trei, la filme istorice, după „Lista lui Schindler" şi „Submarinul". Succesele mele nu s-au datorat decât muncii mele. Nimeni n-a mai făcut ce am făcut eu şi din păcate nimeni n-o să mai facă.
De unde aplecarea pentru istorie?
Făceam din patriotism. Eu am cântat pentru prima dată într-un film „Deşteaptă-te române". Am filmat pentru prima dată într-un film românesc preoţi, biserici, colinde. Subiectul din „Osânda" este dominat de biserică. Aveam împotriva mea însuşi regimul prosovietic. Maurer, care era de o inteligenţă şi o cultură deosebite, a rămas uimit de „Dacii", pentru că simţea fiorul românesc pe care îl transmitea. Filmele mele plăceau, eu aduceam 18 milioane de spectatori la cinema. De ce? Pentru că trezeam mândria în români, demnitatea, le dădeam naţionalism de bună calitate. Şi până la urmă, acest lucru s-a văzut la Revoluţie. Pe mine mă cunoşteau oamenii, au făcut legătura cu mine, prin filmele mele, la Revoluţie. Dar ce s-a întâmplat după Revoluţie este trist. S-au distrus toate condiţiile pricopsite pe care le aveam: industria grea, industria chimică, agricultura. Unde sunt azi? Eu m-am dus la Revoluţie ca la propria mea înmormântare, cu toată demnitatea de care eram capabil. Am mers pe aceeaşi linie pe care am făcut şi filmele. Sunt singurul regizor care nu a scos după Revoluţie, din filmele sale, „limbile" faţă de regim. Nu am fost prieten cu Ceauşescu, dimpotrivă!
L-aţi cunoscut pe Ceauşescu?
Da. De trei ori m-am întâlnit cu el, de trei ori am dat mâna cu el. Niciodată nu m-a privit în ochi.
"Eu m-am dus la Revoluţie ca la propria mea înmormântare."
În copilărie, în timpul războiului, Sergiu Nicolaescu a ajutat peste o sută de evrei din Timişoara să scape de soldaţii nemţi care îi ţineau prizonieri în lăcaşul de cult. Regizorul Sergiu Nicolaescu a avut o copilărie fabuloasă, desprinsă parcă din filme. Toată viaţa sa stă sub semnul unei hiperactivităţi moştenite de la tatăl său.
„Adevărul": Aţi realizat peste 70 de filme. De unde atâta energie?
Sergiu Nicolaescu: Eu sunt un om al muncii. Muncind mult, cu pasiune, am reuşit în toate domeniile pe care le-am încercat. Am, probabil, o genă bună. Mama e dintr-o familie foarte veche, Cambrea, confirmată de pe vremea construirii Mănăstirii Tismana, la 1435. Un unchi de-al meu a studiat originea acestui nume şi a descoperit că provine de la Cambré, o regiune din Franţa care a dat nişte cruciaţi care s-au oprit la Istanbul. Probabil că unul dintre ei a luat pământuri în zona asta a Europei. S-ar putea să fie sau să nu fie adevărat, cert este că numele Cambrea, romanizat, a existat în 1435. Tata, român macedonean, inginer de profesie, inspector pe Banat şi Transilvania, era un om anormal de muncitor. Eu nu-mi aduc aminte să fi stat la masă cu el. Nu a fost afacerist, dar a câştigat bine. Tata muncea în stilul meu: imens. Nu am fumat, nu am băut niciodată. Îmi explic, într-un fel: mama era fumătoare. Îmi dădea ţigara ei şi-mi spunea să i-o aprind. Niciodată n-am avut curiozitatea să fumez.
Cum era copilul Sergiu Nicolaescu?
Încă din şcoala primară eram un copil isteţ. M-am născut în Târgu-Jiu, dar la cinci ani ne-am mutat în Timişoara, unde am stat până la 17 ani. Am locuit pe strada Paris nr. 19. Copilăria mea a fost fantastică. Plecam de-acasă dimineaţa şi mă întorceam seara, iar mama, ciudat, nu-mi făcea observaţie. Toată ziua mă jucam pe un maidan de lângă noi. Conduceam o bandă de vreo 40 de copii - una dintre cele mai puternice bande de copii din Timişoara. Ne jucam cu săbii, refăceam toată istoria Franţei. Din 40 de copii, fiecare ajungea o dată rege. Pe urmă trecea pe gradele inferioare şi rămânea pe acel grad cât era capabil să-l ţină. Aveam arme albe, dar şi arme de război.
De unde aveaţi arme?
Vizavi de casa noastră era o cetate turcească, în Parcul Militar. Mai era şi o bisericuţă cu un deal sub care am descoperit inima subteranelor din Timişoara, oraşul fiind fostă cetate turcească. Am ajuns prin subterane la pivniţe, la cazărmi unde erau de la uniforme până la obuze şi arme, pe care le furam. Desfăceam obuzele, scoteam plumbul, scoteam praful de puşcă, îl aruncam în stradă şi îl aprindeam ca să speriem fetele. Spitalul Militar era vizavi de o sinagogă. Şi într-o sâmbătă, nemţii care erau la spital au pus o mitralieră la fereastră şi au zis: „Nu iese nimeni, tragem în ei". Şi au rămas evreii în sinagogă. Eu aveam şi evrei în banda mea şi aşa am aflat. Ajunsesem în sinagogă, prin subterane... Numai că furasem de acolo o carte veche, şi în momentul acela, îmi zic, cum să mă duc acolo? Până la urmă am luat cartea şi le-am dus-o înapoi. Ei miraţi, către mine: „Dar cum ai ajuns aici?". Şi eu le-am spus: „Dacă vreţi, vă scot de aici". Şi am scos toţi evreii din sinagogă, prin subterane. Nu spun cum arăta sinagoga după trei zile, cât au stat închişi acolo peste o sută de oameni. Nu s-a uiat nimeni la carte, erau atât de bucuroşi că au ieşit!... La un moment dat am primit o scrisoare de la un evreu plecat în Israel.
Aţi fost un mic Oskar Schindler, deci...
E prima dată când povestesc asta, să ştii.
Ca licean, tot aşa de inventiv eraţi?
Am terminat liceul la 16 ani şi jumătate şi am dat Bacalaureatul în aceeaşi toamnă. Am dat examen la trei facultăţi şi am fost admis la toate trei: la Belle Arte - aveam talent la desen şi pictură - la Ofiţeri de Marină şi la Politehnică. Ştiam toate bătăliile navale că i-am uimit pe profesori! Am preferat Şcoala de Ofiţeri de Marină, unde am stat aproape doi ani, după care, tata fiind arestat, am căutat să scap - ca viitor ofiţer aş fi avut o „pată" la dosar. În '48, am venit la Bucureşti şi am intrat muncitor la Fabrica Ford. M-am dus din nou la Politehnică. Am dat examen la Politehnică şi la Matematici, am reuşit la amândouă şi din urmă mi-au recunoscut examenul la Belle Arte. Îmi câştigam existenţa desenând coperţi de reviste şi cărţi pentru copii. Am fost repartizat la Sadu, în Gorj, dar datorită faptului că făceam sport de performanţă, atletism şi rugby, am rămas în Bucureşti, ca angajat la IOR. La IOR am stat între '52 şi '54. În '54 au vrut să mă avanseze: aveam origine sănătoasă, fusesem muncitor! Şi am fost făcut director tehnic la cel mai mare SMT din România. Aveam 2000 de mijloace mobile şi în momentul acela m-am speriat. Atunci am făcut schimb cu un coleg care locuia lângă IOR, care fusese repartizat în cinematografie, la Buftea. Aşa am ajuns, întâmplător, în cinematografie.
Ce făceaţi la Buftea?
Am fost trimis la construcţia studiourilor cinematografice. Un consilier sovietic alesese Buftea, iar eu i-am demonstrat că era mult mai practic să construiască studiourile în Floreasca, nu la 28 de km de Bucureşti. El mi-a zis: „Serghei, tu nu înţelegi ce înseamnă socialismul. Între Buftea şi Bucureşti va fi un tren din cinci în cinci minute". În '55, am venit la Studioul Sahia ca şef de serviciu tehnic. Aveam 25 de ani şi am început să învăţ cinematografie. Acolo veneau Gheorghiu-Dej şi Maurer să vadă filme franţuzeşti şi americane. Pentru că vorbeam foarte bine franceza şi germana, le traduceam unele filme. Amândoi mă luau în sală cu ei. În felul acesta i-am cunoscut foarte bine.
18 milioane de spectatori
Cum aţi început să faceţi filme?
Când am venit la Sahia, începuseră filmările sub apă la nivel mondial: primul scufundător şi primul film făcut de un neamţ, Hans Haaz. Am văzut filmul şi am vrut să mă apuc şi eu de filmări submarine. Am construit aparate şi am făcut al şaselea film din lume sub apă la mare adâncime, la 35-40 de metri în Marea Neagră, „Scoicile nu au vorbit niciodată". Pe urmă m-am apucat de macrofilmări. Şi aşa am făcut un scurtmetraj de opt minute, „Memoria Trandafirului" pe care l-am trimis la Cannes. L-au văzut americanii şi l-au cumpărat cu 20.0000 de dolari, o sumă foarte mare - cel mai scump film vândut de români fiind „Tudor Vladimirescu", cu 3.000 de dolari, cumpărat de italieni. Datorită acestui film, am ajuns la Cannes, la vârsta de 34 de ani. Din acel moment a început cariera mea internaţională. Am cunoscut doi oameni, doi evrei plecaţi din România, Henry Deutchmeister şi Paul Helmann. Ei mi-au dat şansa de a face o carieră internaţională.
Cum?
La început, oferindu-mi să fac un film după Jules Verne, „Castelul din Carpaţi". Apoi Deutchmeister, care era unul dintre cei mai importanţi producători independenţi din lume, m-a trimis la Bucureşti. „Sergiule, mergi la Bucureşti şi fă un film istoric". Şi atunci am făcut „Dacii", producţie internaţională, cu Pierre Brice, Marie José Nat, George Marchal, trei mari actori francezi, în 1967. Filmul a fost vândut în lumea întreagă şi aşa a început cariera mea internaţională. Era ceva! Apoi am făcut un alt film istoric mare, „Bătălia pentru Roma", cu Orson Welles şi Laurence Harvey şi încă 14 actori străini.
Pe urmă au venit multe alte propuneri din Franţa, Italia, Germania. Am făcut 27 de filme internaţionale... Am lucrat într-un ritm de 2,4 filme pe an. Am stabilit recorduri. Anul trecut, pe site-ul imdb.com „Mihai Viteazul" era pe locul trei, la filme istorice, după „Lista lui Schindler" şi „Submarinul". Succesele mele nu s-au datorat decât muncii mele. Nimeni n-a mai făcut ce am făcut eu şi din păcate nimeni n-o să mai facă.
De unde aplecarea pentru istorie?
Făceam din patriotism. Eu am cântat pentru prima dată într-un film „Deşteaptă-te române". Am filmat pentru prima dată într-un film românesc preoţi, biserici, colinde. Subiectul din „Osânda" este dominat de biserică. Aveam împotriva mea însuşi regimul prosovietic. Maurer, care era de o inteligenţă şi o cultură deosebite, a rămas uimit de „Dacii", pentru că simţea fiorul românesc pe care îl transmitea. Filmele mele plăceau, eu aduceam 18 milioane de spectatori la cinema. De ce? Pentru că trezeam mândria în români, demnitatea, le dădeam naţionalism de bună calitate. Şi până la urmă, acest lucru s-a văzut la Revoluţie. Pe mine mă cunoşteau oamenii, au făcut legătura cu mine, prin filmele mele, la Revoluţie. Dar ce s-a întâmplat după Revoluţie este trist. S-au distrus toate condiţiile pricopsite pe care le aveam: industria grea, industria chimică, agricultura. Unde sunt azi? Eu m-am dus la Revoluţie ca la propria mea înmormântare, cu toată demnitatea de care eram capabil. Am mers pe aceeaşi linie pe care am făcut şi filmele. Sunt singurul regizor care nu a scos după Revoluţie, din filmele sale, „limbile" faţă de regim. Nu am fost prieten cu Ceauşescu, dimpotrivă!
L-aţi cunoscut pe Ceauşescu?
Da. De trei ori m-am întâlnit cu el, de trei ori am dat mâna cu el. Niciodată nu m-a privit în ochi.
"Eu m-am dus la Revoluţie ca la propria mea înmormântare."
Re: Nicolaescu[v=]
Sergiu Nicolaescu vrea un film 3D: "Ar putea fi despre Primul sau Al Doilea Război Mondial. Asta ar merita făcut"
Mai mult: Ziarul Libertatea - Stiri online pe gustul tau | Libertatea.ro
Mai mult: Ziarul Libertatea - Stiri online pe gustul tau | Libertatea.ro
Re: Nicolaescu[v=]
Sergiu Nicolaescu: "Îi dau dreptate lui Traian Băsescu. Plecarea Regelui a fost o trădare". Dezvăluirile personale ale regizorului
Re: Nicolaescu[v=]
Sergiu Nicolaescu si-a luat geanta si a plecat... din PSD
Fara niciun fel de explicatii si luandu-si prin surprindere colegii senatorul Sergiu Nicola- escu si-a anuntat luni demisia din PSD, si-a luat geanta si a plecat.
http://www.agenda.ro/news/news/41538/sergiu-nicolaescu-si-a-luat-geanta-si-a-plecat-din-psd.html
Fara niciun fel de explicatii si luandu-si prin surprindere colegii senatorul Sergiu Nicola- escu si-a anuntat luni demisia din PSD, si-a luat geanta si a plecat.
http://www.agenda.ro/news/news/41538/sergiu-nicolaescu-si-a-luat-geanta-si-a-plecat-din-psd.html
Re: Nicolaescu[v=]
Sergiu Nicolaescu: „Mai am două filme de făcut şi astfel consider că mi-am făcut plinul“
Re: Nicolaescu[v=]
Sergiu Nicolaescu: "Szoby Cseh e un idiot! Nu-l iert"
Regizorul Sergiu Nicolaescu s-a suparat tare de tot cand a aflat ca Szoby Cseh a colaborat cu Securitatea din... proprie initiativa. L-a facut tampit, idiot, un om de neincredere. Detalii»
Regizorul Sergiu Nicolaescu s-a suparat tare de tot cand a aflat ca Szoby Cseh a colaborat cu Securitatea din... proprie initiativa. L-a facut tampit, idiot, un om de neincredere. Detalii»
Re: Nicolaescu[v=]
Eternul si inevitabilul Sergiu NicolaescuAutor: Bogdan CRETU
Fimele lui Segiu Nicolaescu au sedus multi tineri, au prostit, de fapt, nu putini naivi. Au "educat" tineretul, ca sarcina de partid, rasplatita, nu am nici o indoiala, cu generozitate. Mai grav este ca regizorul nu pregeta astazi sa dea lectii de moralitate de cite ori i se iveste ocazia, uitind ca in filmele sale pina si moartea devenise instrument de propaganda.
Fimele lui Segiu Nicolaescu au sedus multi tineri, au prostit, de fapt, nu putini naivi. Au "educat" tineretul, ca sarcina de partid, rasplatita, nu am nici o indoiala, cu generozitate. Mai grav este ca regizorul nu pregeta astazi sa dea lectii de moralitate de cite ori i se iveste ocazia, uitind ca in filmele sale pina si moartea devenise instrument de propaganda.
Re: Nicolaescu[v=]
Sergiu Nicolaescu: "Dana era un copil când am cunoscut-o, avea 17 ani, iar eu aveam 60"
Re: Nicolaescu[v=]
Sergiu Nicolaescu şi-a regizat moartea!
Marele regizor Sergiu Nicolaescu şi-a propus ca, pînă la sfîrşitul vieţii, să mai facă un singur film, film care va coborî cortina pentru vecie. Re... citeşte mai mult
Marele regizor Sergiu Nicolaescu şi-a propus ca, pînă la sfîrşitul vieţii, să mai facă un singur film, film care va coborî cortina pentru vecie. Re... citeşte mai mult
Lumea filmului, coalizata impotriva lui Sergiu Nicolaescu
Lumea filmului, coalizata impotriva lui Sergiu Nicolaescu
Cel mai important moment al ceremoniei de decernare a premiilor Festivalului International de Film Transilvania nu a fost nici premierea lui Liviu Ciulei, nici cea a lui Wim Wenders,...»
Cel mai important moment al ceremoniei de decernare a premiilor Festivalului International de Film Transilvania nu a fost nici premierea lui Liviu Ciulei, nici cea a lui Wim Wenders,...»
Sergiu Nicolaescu renunţă la un film din cauza Armatei
Sergiu Nicolaescu renunţă la un film din cauza Armatei
Sergiu Nicolaescu a invatat sa iubeasca din nou. O femeie cu
Sergiu Nicolaescu a invatat sa iubeasca din nou. O femeie cu 47 de ani mai tanara
In existenta fiecarui barbat sta o femeie care ii va schimba definitiv viata. Constient sau inconstient.
In existenta fiecarui barbat sta o femeie care ii va schimba definitiv viata. Constient sau inconstient.
Pagina 3 din 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 3 din 6
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum