Like/Tweet/+1
Ultimele subiecte
» TEXT ITINERARIU SEFARD DIN IMPERIUL OTOMAN IN TARILE ROMANE2Scris de Admin 26.08.17 22:37
» TEXT ITINERARIU SEFARD DIN IMPERIUL OTOMAN IN TARILE ROMANE1
Scris de Admin 26.08.17 22:36
» Comunitatea evreiască din Botoșani (2)
Scris de Admin 26.08.17 22:30
» Comunitatea evreiască din Botoșani (1)
Scris de Admin 26.08.17 22:30
» ITINERARIU SEFARD DIN IMPERIUL OTOMAN IN TARILE ROMANE (1)
Scris de Admin 26.08.17 22:19
» ITINERARIU SEFARD DIN IMPERIUL OTOMAN IN TARILE ROMANE (2)
Scris de Admin 26.08.17 22:18
» DESPRE ANTISEMITISMUL MAREȘALULUI ION ANTONESCU
Scris de Admin 04.08.17 23:54
» Romanizarea Romaniei 1940-44 legi antisemite, CNRomanizare
Scris de Admin 04.08.17 21:13
» ROMÂNIA LUI ANTONESCU ȘI LOGICA VIOLENȚEI(3): VIOLENŢA MILIT
Scris de Admin 05.03.17 11:01
» Anunțuri Administrative
Scris de Admin 25.02.17 20:07
Allen[v=]
Pagina 2 din 6
Pagina 2 din 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Allen[v=]
Rezumarea primului mesaj :
WOODY ALLEN-
85]Intr-o zi, mi-am sunat sotia si i-am declarat: Draga mea, ma gindeam la tine si m-a lovit brusc o pofta nebuna de amor. La care ea a intrebat: Dar cine-i la telefon?
84]Nevastă-mea este cea mai neispravită bucătăreasă. Noi ne spunem rugăciunea întotdeauna după cină...
83]Nu numai că ştiu că au murit şase milioane de oameni, dar mă înspăimântă gândul că recordurile sunt făcute pentru a fi doborâte.
82]Eternitatea este o perioadă foarte lungă de timp, mai ales spre sfârşit.
81]Inţelepciunea e o soţie fidelă : e mereu alături de tine. Geniul e ca o prostituată şi trebuie să profiţi repede, până nu fuge la altul.
80]Pentru mine, dragostea e o chestie foarte adanca, dar sexul are nevoie doar de cativa centimetri.
79]După o femeie şi după o maşină nu alerga niciodată, întodeauna vine alta.
78]Timpul este modalitatea naturii de a face ca să nu se întâmple toate deodată.
77]Viaţa este un lagăr de concentrare. Eşti prins aici şi nu e cale de scăpare şi poţi doar să te înfurii neputincios împotriva persecutorilor.
76]Când vrei să stingi lumânarea altuia, te arzi la degete.
75]Am urmat un curs de citire rapida si am reusit sa termin "Razboi si
pace" in 20 de minute. Este vorba despre Rusia.
74]Diferenta dintre sex si moarte este ca poti sa mori si singur si nimeni nu va rade de tine.
73]Omul e facut din doua parti, minte si trup, doar ca trupul are parte de mai multa distractie.
72]Daca show-business-ul nu ar fi fost o afacere s-ar fi numit show-show.
71]Casatoria este o speranta moarta.
70]Timpul este cel mai bun vindecator, dar e cea mai proasta cosmeticiana.
69]Omul nu ajunge niciodata atat de batran incat sa nu mai poata face inca o prostie.
68]Parintii mei au trait patruzeci de ani impreuna, dar din pura animozitate.
67]Mama mea nu a vrut să mă alăpteze. A spus că mă iubeşte ca pe un prieten.
66]Când eram copil îmi doream un căţel. Dar ai mei erau săraci. Aşa că îmi cumpărară o furnică.
65]În copilărie am fost trimis într-o tabără cu copii de toate religiile. Aşa că m-au bătut copii de toate religiile.
64]O alta calitate a saraciei este ca, dupa ce împlinesti 70 de ani, copiii nu te mai declara nebun cu acte sa-ti preia proprietatea.
63]Există doua lucruri foarte importante pe lumea asta: una este sexul, de cealaltă nu îmi aduc aminte.
62]Masturbarea înseamnă să faci dragoste cu persoana pe care o iubești cel mai mult.
61]Nu vreau sa ating nemurirea prin munca mea. Vreau sa ating nemurirea evitand moartea.
60]A fi fericit înseamna iubire, asa ca a fi fericit înseamnă suferintă, asa ca nefericirea inseamna iubire, sau iubirea înseamna suferinta, sau suferinta din prea multa fericire.
59]Orice femeie poate să mimeze singură că are un orgasm, dar numai cu ajutorul unui bărbat poate să mimeze că este îndrăgostită.
58]Sexul este cea mai distractiva activitate pe care o poti face fara sa razi.
57]Sexul dintre un barbat si o femeie poate fi absolut minunat - cu conditia sa fie barbatul potrivit, cu femeia potrivita.
56]Sexul este o ocupaţie ereditară. Dacă părinţii tăi nu fac sex, nici tu nu vei ajunge să faci vreodată.
55]M-am dus la psihiatrul meu si i-am povestit: Doctore, în fiecare dimineata când ma uit în oglinda ma apuca brusc o senzatie cumplita de voma.Ce crezi ca am? Mi-a raspuns: Nu stiu, dar cu vederea - cert - stai impecabil!
54]Eu si sotia mea am trait fericiti 20 de ani. Apoi ne-am întâlnit unul pe altul...
53]Când eram copil parintii mei se mutau adesea dintr-o casa în alta, dar eu i-am gasit de fiecare data...
52]I-am spus psihiatrului meu ca sunt trist, întrucât pe mine toata lumea ma detesta. Mi-a raspuns sa nu fiu penibil, deoarece nici nu m-am întâlnit înca cu toata lumea...
51]Azi e o zi absolut nefasta. M-am sculat de dimineata, am luat camasa si i s-au rupt doi nasturi. Am pus mâna pe servieta - i s-a rupt mânerul. Acum ma tem sa mai merg la WC...
50]I-am spus dentistului meu ca mi s-au îngalbenit dintii. Sfatul lui a fost sa-i asortez cu o cravata maro...
49]Într-o zi, mi-am sunat sotia si i-am declarat: Draga mea, ma gândeam la tine si m-a lovit brusc o pofta nebuna de amor. La care ea a întrebat: Dar cine-i la telefon?
48]Odata cineva ne-a furat masina. Mi-am întrebat nevasta daca a vazut cumva cum aratau hotii. Mi-a raspuns ca nu, dar ca a notat numarul masinii...
47]Pâna la noaptea nuntii, nevasta-mea se temea de întuneric. Dupa asta m-a vazut pe mine gol si de atunci se teme si pe lumina...
46]Am niste copii superbi. Slava domnului ca m-a înselat nevasta-mea...
45]Iubirea este raspunsul, dar in timp ce astepti raspunsul, sexul ridica niste intrebari bunicele.
44]Viitorul ma intereseaza pentru ca acolo imi voi petrece tot restul vietii.
43]O autostopista este de obicei o tipa tanara , frumoasa si cu fustita scurta care-ti apare in cale cand esti cu nevasta.
42]Deşi sînt preţuite lucrurile durabile, puţini îşi doresc un cavou…
41]Să zicem că am înţeles că dragostea e oarbă, dar oare de ce mai trebuie să fie şi surdă, tîmpă şi crăcănată?
40]În această viaţă tragică pe care o trăim cu toţii poţi găsi fericirea, cu condiţia să fii nebun de legat.
39]Nu ca mi-ar fi teama de moarte, dar as prefera sa nu fiu acolo cand o sa vina dupa mine.
38]Poţi trăi un secol dacă renunţi la toate lucrurile pentru care ai vrea să trăieşti o sută de ani.
37]Încrederea este ceea ce ai înainte de a întelege problema.
36]În viaţă, fiecare clipă este o binecuvîntare. Mai puţin ultima, care te ucide.
35]Nimeni nu ajunge niciodată atît de bătrîn încît să nu mai poată face nicio prostie.
34]Daca vrei sa-l faci pe Dumnezeu sa rada, spune-i ce planuri ti-ai facut
33]Este bine să laşi băutura….însă rău este să uiţi unde ai lăsat-o.
32]Viata nu imita arta, ci televiziunea proasta.
31]Banul e mai bun ca saracia daca e folosit din motive financiare.
30]Odata in copilarie am fugit de acasa. Reactia parintilor mei a fost ca au dat in chirie camera mea.
29]Cea mai infidela amanta a omului este Speranta. Te inseala zilnic si totusi traiesti toata viata cu ea.
28]Am avut, în sfârşit, un orgasm şi doctorul mi-a spus că nu era din cel care trebuia.
27]Aveam o stare de greaţă şi furnicături peste tot. Asta însemna că ori eram îndrăgostit, ori aveam pojar."
26]Ultima dată când am fost într-o femeie, vizitam Statuia Libertăţii
25]Regimul alimentar se tine inainte, dupa si, mai ales, in timpul mesei.
24]Melomanul este acel barbat care, daca ar auzi-o pe Afrodita cintind in baie, s-ar apropia de gaura cheii nu ca sa se uite... ci si-ar lipi urechea, sa-o auda mai bine!
23]Sexul fără dragoste este o experienţă lipsită de sens, dar, în măsura în care o astfel de experienţă poate fi bună, e al dracului de bun.
22]Cind vitelul si leul se odihnesc in acelasi pat, e normal ca primul sa nu doarma prea bine...
21]Bisexualitatea îţi dublează imediat şansele de a avea o întâlnire sâmbătă-seara
20]Exista un singur fel de dragoste care dureaza. Dragostea neimpartaşita. Aceea te urmăreşte toata viaţa
19]Sexul calmează tensiunea. Dragostea o cauzează.
18]Dragostea este răspunsul la toate, dar, în timp ce aştepţi răspunsul, sexul ridică nişte întrebări destul de bune
17]Este sexul un lucru murdar? Doar dacă e făcut cum trebuie
16]Mi-am vândut memoriile sexuale unui editor - va face un joc de societate din ele.
15]Cred că oamenii ar trebui să se împerecheze pe viaţă, precum porumbeii sau catolicii.
14]Am o dorinţă intensă de a mă întoarce în pântec. Al oricui ar fi el.
13]Pentru o vreme, nu eram hotărâţi dacă să mergem în vacanţă sau să divorţăm. Am decis că o excursie în Bermuda se termină în două săptămâni, dar un divorţ îl ai pentru totdeauna.
12]Nu respinge masturbarea. Este sex cu o persoană pe care o iubeşti
11]Soţia mea era imatură. De câte ori făceam baie, venea şi îmi scufunda bărcuţele.
10]Timbrul care nu se lipeste de scrisoare cind il umezesti, se va lipi mai tirziu de altceva, ca sa-ti faca in necaz.
9]Sexul seamana cu moartea. Diferenta este ca atunci cand te intinzi sa mori de unul singur nimeni nu va rade de tine a doua zi!
8]Sa faci sex e ca si cum ai juca bridge. Daca n-ai un partener bun, ar fi bine sa ai o mana buna.
7]Singurul lucru care sta intre mine si maretie sint eu.
6]Singurul meu regret in viata e ca nu sint altcineva.
5]Sint un amant atit de bun pentru ca exersez atit de mult cind sint singur.
4]Daca astepti momentul potrivit, te intrec altii care nu-l asteapta.
3]Creierul, asta e al doilea organ perfect.
2]Avantajul omului inteligent este ca poate face pe prostul ori de cite ori are chef.
1]Diferenta dintre sex si dragoste e ca sexul te elibereaza de tensiuni interioare, pe cind dragostea le cauzeaza
=====
FRED ALLEN-
8]Mă duc la Boston să-mi văd doctorul. E un om foarte bolnav.
7]Orice reclama contine povesti in proportie de 85% plus un comision de 15%.
6]Imitatia este cea mai sincera forma de televiziune.
5]E minunat sa traiesti in California, cu conditia sa fii portocala.
4]Televiziunea este cel mai bun exemplu de trimf al masinii in fata omului.
3]O conferinta este o adunare de oameni importanti care singuri nu pot face nimic, dar impreuna pot decide ca nu se poate face nimic.
2]Televizorul este un dispozitiv ce permite oamenilor care nu au nimic de facut sa priveasca oameni care nu pot face nimic.
1]Un comitet este un grup de persoane care nu poate face altceva decit sa decida ca nu se poate face nimic.
=====
JAMES ALLEN-
2]Gândirea este izvorul acţiunii, vieţii şi manifestării; fă izvorul curat şi totul va fi curat.
1]Visatorii sint mintuitorii lumii.
=====
GRACIE ALLEN-
2]Senatul este singurul spectacol din lume unde cei care plătesc trebuie să stea la balcon.
1]Cînd m-am născut, am fost atît de surprinsă încît nu am vorbit timp de un an şi jumătate.
=====
Lily
Grant
Paul
WOODY ALLEN-
85]Intr-o zi, mi-am sunat sotia si i-am declarat: Draga mea, ma gindeam la tine si m-a lovit brusc o pofta nebuna de amor. La care ea a intrebat: Dar cine-i la telefon?
84]Nevastă-mea este cea mai neispravită bucătăreasă. Noi ne spunem rugăciunea întotdeauna după cină...
83]Nu numai că ştiu că au murit şase milioane de oameni, dar mă înspăimântă gândul că recordurile sunt făcute pentru a fi doborâte.
82]Eternitatea este o perioadă foarte lungă de timp, mai ales spre sfârşit.
81]Inţelepciunea e o soţie fidelă : e mereu alături de tine. Geniul e ca o prostituată şi trebuie să profiţi repede, până nu fuge la altul.
80]Pentru mine, dragostea e o chestie foarte adanca, dar sexul are nevoie doar de cativa centimetri.
79]După o femeie şi după o maşină nu alerga niciodată, întodeauna vine alta.
78]Timpul este modalitatea naturii de a face ca să nu se întâmple toate deodată.
77]Viaţa este un lagăr de concentrare. Eşti prins aici şi nu e cale de scăpare şi poţi doar să te înfurii neputincios împotriva persecutorilor.
76]Când vrei să stingi lumânarea altuia, te arzi la degete.
75]Am urmat un curs de citire rapida si am reusit sa termin "Razboi si
pace" in 20 de minute. Este vorba despre Rusia.
74]Diferenta dintre sex si moarte este ca poti sa mori si singur si nimeni nu va rade de tine.
73]Omul e facut din doua parti, minte si trup, doar ca trupul are parte de mai multa distractie.
72]Daca show-business-ul nu ar fi fost o afacere s-ar fi numit show-show.
71]Casatoria este o speranta moarta.
70]Timpul este cel mai bun vindecator, dar e cea mai proasta cosmeticiana.
69]Omul nu ajunge niciodata atat de batran incat sa nu mai poata face inca o prostie.
68]Parintii mei au trait patruzeci de ani impreuna, dar din pura animozitate.
67]Mama mea nu a vrut să mă alăpteze. A spus că mă iubeşte ca pe un prieten.
66]Când eram copil îmi doream un căţel. Dar ai mei erau săraci. Aşa că îmi cumpărară o furnică.
65]În copilărie am fost trimis într-o tabără cu copii de toate religiile. Aşa că m-au bătut copii de toate religiile.
64]O alta calitate a saraciei este ca, dupa ce împlinesti 70 de ani, copiii nu te mai declara nebun cu acte sa-ti preia proprietatea.
63]Există doua lucruri foarte importante pe lumea asta: una este sexul, de cealaltă nu îmi aduc aminte.
62]Masturbarea înseamnă să faci dragoste cu persoana pe care o iubești cel mai mult.
61]Nu vreau sa ating nemurirea prin munca mea. Vreau sa ating nemurirea evitand moartea.
60]A fi fericit înseamna iubire, asa ca a fi fericit înseamnă suferintă, asa ca nefericirea inseamna iubire, sau iubirea înseamna suferinta, sau suferinta din prea multa fericire.
59]Orice femeie poate să mimeze singură că are un orgasm, dar numai cu ajutorul unui bărbat poate să mimeze că este îndrăgostită.
58]Sexul este cea mai distractiva activitate pe care o poti face fara sa razi.
57]Sexul dintre un barbat si o femeie poate fi absolut minunat - cu conditia sa fie barbatul potrivit, cu femeia potrivita.
56]Sexul este o ocupaţie ereditară. Dacă părinţii tăi nu fac sex, nici tu nu vei ajunge să faci vreodată.
55]M-am dus la psihiatrul meu si i-am povestit: Doctore, în fiecare dimineata când ma uit în oglinda ma apuca brusc o senzatie cumplita de voma.Ce crezi ca am? Mi-a raspuns: Nu stiu, dar cu vederea - cert - stai impecabil!
54]Eu si sotia mea am trait fericiti 20 de ani. Apoi ne-am întâlnit unul pe altul...
53]Când eram copil parintii mei se mutau adesea dintr-o casa în alta, dar eu i-am gasit de fiecare data...
52]I-am spus psihiatrului meu ca sunt trist, întrucât pe mine toata lumea ma detesta. Mi-a raspuns sa nu fiu penibil, deoarece nici nu m-am întâlnit înca cu toata lumea...
51]Azi e o zi absolut nefasta. M-am sculat de dimineata, am luat camasa si i s-au rupt doi nasturi. Am pus mâna pe servieta - i s-a rupt mânerul. Acum ma tem sa mai merg la WC...
50]I-am spus dentistului meu ca mi s-au îngalbenit dintii. Sfatul lui a fost sa-i asortez cu o cravata maro...
49]Într-o zi, mi-am sunat sotia si i-am declarat: Draga mea, ma gândeam la tine si m-a lovit brusc o pofta nebuna de amor. La care ea a întrebat: Dar cine-i la telefon?
48]Odata cineva ne-a furat masina. Mi-am întrebat nevasta daca a vazut cumva cum aratau hotii. Mi-a raspuns ca nu, dar ca a notat numarul masinii...
47]Pâna la noaptea nuntii, nevasta-mea se temea de întuneric. Dupa asta m-a vazut pe mine gol si de atunci se teme si pe lumina...
46]Am niste copii superbi. Slava domnului ca m-a înselat nevasta-mea...
45]Iubirea este raspunsul, dar in timp ce astepti raspunsul, sexul ridica niste intrebari bunicele.
44]Viitorul ma intereseaza pentru ca acolo imi voi petrece tot restul vietii.
43]O autostopista este de obicei o tipa tanara , frumoasa si cu fustita scurta care-ti apare in cale cand esti cu nevasta.
42]Deşi sînt preţuite lucrurile durabile, puţini îşi doresc un cavou…
41]Să zicem că am înţeles că dragostea e oarbă, dar oare de ce mai trebuie să fie şi surdă, tîmpă şi crăcănată?
40]În această viaţă tragică pe care o trăim cu toţii poţi găsi fericirea, cu condiţia să fii nebun de legat.
39]Nu ca mi-ar fi teama de moarte, dar as prefera sa nu fiu acolo cand o sa vina dupa mine.
38]Poţi trăi un secol dacă renunţi la toate lucrurile pentru care ai vrea să trăieşti o sută de ani.
37]Încrederea este ceea ce ai înainte de a întelege problema.
36]În viaţă, fiecare clipă este o binecuvîntare. Mai puţin ultima, care te ucide.
35]Nimeni nu ajunge niciodată atît de bătrîn încît să nu mai poată face nicio prostie.
34]Daca vrei sa-l faci pe Dumnezeu sa rada, spune-i ce planuri ti-ai facut
33]Este bine să laşi băutura….însă rău este să uiţi unde ai lăsat-o.
32]Viata nu imita arta, ci televiziunea proasta.
31]Banul e mai bun ca saracia daca e folosit din motive financiare.
30]Odata in copilarie am fugit de acasa. Reactia parintilor mei a fost ca au dat in chirie camera mea.
29]Cea mai infidela amanta a omului este Speranta. Te inseala zilnic si totusi traiesti toata viata cu ea.
28]Am avut, în sfârşit, un orgasm şi doctorul mi-a spus că nu era din cel care trebuia.
27]Aveam o stare de greaţă şi furnicături peste tot. Asta însemna că ori eram îndrăgostit, ori aveam pojar."
26]Ultima dată când am fost într-o femeie, vizitam Statuia Libertăţii
25]Regimul alimentar se tine inainte, dupa si, mai ales, in timpul mesei.
24]Melomanul este acel barbat care, daca ar auzi-o pe Afrodita cintind in baie, s-ar apropia de gaura cheii nu ca sa se uite... ci si-ar lipi urechea, sa-o auda mai bine!
23]Sexul fără dragoste este o experienţă lipsită de sens, dar, în măsura în care o astfel de experienţă poate fi bună, e al dracului de bun.
22]Cind vitelul si leul se odihnesc in acelasi pat, e normal ca primul sa nu doarma prea bine...
21]Bisexualitatea îţi dublează imediat şansele de a avea o întâlnire sâmbătă-seara
20]Exista un singur fel de dragoste care dureaza. Dragostea neimpartaşita. Aceea te urmăreşte toata viaţa
19]Sexul calmează tensiunea. Dragostea o cauzează.
18]Dragostea este răspunsul la toate, dar, în timp ce aştepţi răspunsul, sexul ridică nişte întrebări destul de bune
17]Este sexul un lucru murdar? Doar dacă e făcut cum trebuie
16]Mi-am vândut memoriile sexuale unui editor - va face un joc de societate din ele.
15]Cred că oamenii ar trebui să se împerecheze pe viaţă, precum porumbeii sau catolicii.
14]Am o dorinţă intensă de a mă întoarce în pântec. Al oricui ar fi el.
13]Pentru o vreme, nu eram hotărâţi dacă să mergem în vacanţă sau să divorţăm. Am decis că o excursie în Bermuda se termină în două săptămâni, dar un divorţ îl ai pentru totdeauna.
12]Nu respinge masturbarea. Este sex cu o persoană pe care o iubeşti
11]Soţia mea era imatură. De câte ori făceam baie, venea şi îmi scufunda bărcuţele.
10]Timbrul care nu se lipeste de scrisoare cind il umezesti, se va lipi mai tirziu de altceva, ca sa-ti faca in necaz.
9]Sexul seamana cu moartea. Diferenta este ca atunci cand te intinzi sa mori de unul singur nimeni nu va rade de tine a doua zi!
8]Sa faci sex e ca si cum ai juca bridge. Daca n-ai un partener bun, ar fi bine sa ai o mana buna.
7]Singurul lucru care sta intre mine si maretie sint eu.
6]Singurul meu regret in viata e ca nu sint altcineva.
5]Sint un amant atit de bun pentru ca exersez atit de mult cind sint singur.
4]Daca astepti momentul potrivit, te intrec altii care nu-l asteapta.
3]Creierul, asta e al doilea organ perfect.
2]Avantajul omului inteligent este ca poate face pe prostul ori de cite ori are chef.
1]Diferenta dintre sex si dragoste e ca sexul te elibereaza de tensiuni interioare, pe cind dragostea le cauzeaza
=====
FRED ALLEN-
8]Mă duc la Boston să-mi văd doctorul. E un om foarte bolnav.
7]Orice reclama contine povesti in proportie de 85% plus un comision de 15%.
6]Imitatia este cea mai sincera forma de televiziune.
5]E minunat sa traiesti in California, cu conditia sa fii portocala.
4]Televiziunea este cel mai bun exemplu de trimf al masinii in fata omului.
3]O conferinta este o adunare de oameni importanti care singuri nu pot face nimic, dar impreuna pot decide ca nu se poate face nimic.
2]Televizorul este un dispozitiv ce permite oamenilor care nu au nimic de facut sa priveasca oameni care nu pot face nimic.
1]Un comitet este un grup de persoane care nu poate face altceva decit sa decida ca nu se poate face nimic.
=====
JAMES ALLEN-
2]Gândirea este izvorul acţiunii, vieţii şi manifestării; fă izvorul curat şi totul va fi curat.
1]Visatorii sint mintuitorii lumii.
=====
GRACIE ALLEN-
2]Senatul este singurul spectacol din lume unde cei care plătesc trebuie să stea la balcon.
1]Cînd m-am născut, am fost atît de surprinsă încît nu am vorbit timp de un an şi jumătate.
=====
Lily
Grant
Paul
Ultima editare efectuata de catre Admin in 11.10.15 8:59, editata de 176 ori
Re: Allen[v=]
Cantareata Lily Allen isi schimba numele de scena
Cantareata britanica Lily Allen a anuntat ca isi va schimba numele in Lily Rose Cooper - nume dobandit in urma casatoriei cu Sam Cooper - si ca lucreaza la un nou material discografic cu care se va intoarce pe scena muzicala, dupa o pauza de aproape trei ani.
Cantareata britanica Lily Allen a anuntat ca isi va schimba numele in Lily Rose Cooper - nume dobandit in urma casatoriei cu Sam Cooper - si ca lucreaza la un nou material discografic cu care se va intoarce pe scena muzicala, dupa o pauza de aproape trei ani.
Re: Allen[v=]
Lily Allen e insarcinata a doua oara. Vestea, confirmata de unul dintre bunici!
Cititi mai mult: http://www.enational.ro/#ixzz20rrAgnKr
enational.ro
Re: Allen[v=]
Lily Allen, din nou însărcinată: ”Sunt în al nouălea cer!”
Mai mult: Ziarul Libertatea - Stiri online pe gustul tau | Libertatea.ro
Re: Allen[v=]
Woody Allen, cu şi fără mască
20:00Timid sau obraznic, disciplinat sau haotic, tradiţionalist sau rebel?Articol complet
20:00Timid sau obraznic, disciplinat sau haotic, tradiţionalist sau rebel?Articol complet
Re: Allen[v=]
Lily Allen a nascut o fetita
Cantareata britanica Lily Allen, in varsta de 26 de ani, a nascut primul ei copil, vineri, scrie DailyMail.
Cantareata britanica Lily Allen, in varsta de 26 de ani, a nascut primul ei copil, vineri, scrie DailyMail.
Re: Allen[v=]
Puterea prezentului dupa Woody Allen
Succesul lui Midnight in Paris e atit de mare pentru ca dincolo de ce spune filmul sta arta lui Woody Allen de a servi exact ce lumea vrea sa vada. Se foloseste de imaginea Parisului asa cum e ea visata de turisti.
Succesul lui Midnight in Paris e atit de mare pentru ca dincolo de ce spune filmul sta arta lui Woody Allen de a servi exact ce lumea vrea sa vada. Se foloseste de imaginea Parisului asa cum e ea visata de turisti.
Re: Allen[v=]
Magie in miez de noapte
O comedie romantica, având drept fundal Parisul, orasul indragostitilor, are toate sansele sa fie apreciata de publicul cinefil. Iar, daca la cârma productiei se mai afla si un regizor sclipitor, ca Woody Allen, succesul este garantat, cum putem deja paria, in cazul peliculei Miezul noptii la Paris, de care spectatorii români se pot bucura, la finele acestei veri.
Si comediile „intelectuale” se vând bine
Aflat pe final de cariera, Woody Allen dovedeste ca are inca multe de spus in materie de cinematografie. Midnight in Paris este, de altfel, tot ceea ce spectatorii impatimiti de creatiile simpaticului regizor ar putea astepta de la el: o comedie care ii va purta, virtual, pe strazile celei mai frumoase capitale europene, un alt film slefuit cu migala, cu dialoguri inteligente si subtilitati marca Allen. In fine, un film beneficiind de o distributie corespunzatoare, actori nici prea-prea, nici foarte-foarte, dar care sunt excelent pusi in valoare de magicianul peliculei de celuloid. Nu-i de mirare ca, având aceste atuuri, pelicula a devenit un mare succes de box office, fiind filmul care a adus cele mai multe incasari, din toate cele 41 de creatii ale lui Allen.
Ca si in precedentele lui filme, Match Point si Vicky Cristina Barcelona, regizorul prezinta viata unui cuplu de tineri casatoriti si il face pe spectator sa simta tensiunile existente intre parteneri. Gill si Inez (Owen Wilson si Rachel McAdams) viziteaza Parisul, alaturi de parintii, extrem de conservatori ai fetei. Gil este un scenarist de succes la Hollywood, dar esecul in cariera de scriitor il face sa se simta frustrat, neimplinit. Pentru el, venirea la Paris este un balsam, caci adora orasul si trecutul artistic al acestuia. Sotia lui nu iubeste Parisul, ca urbe, ci doar magazinele de haine de lux si pe sine insasi. Pâna acum, nimic neobisnuit, ci, mai curând, un cliseu: artistul ratat, a carui casatorie cu o frumoasa narcisista incepe sa scârtiie.
Eterna reintoarcere
Dar Allen recurge la cartea realismului magic, pe care a mai folosit-o, ca pe un jocker aducator de noroc, si in Trandafirul rosu din Cairo. Ratacind singur, pe strazile Parisului, seara târziu, Gil se imagineaza intorcându-se in timp, catre „anii nebuni” ai perioadei interbelice, când o intreaga generatie pierduta, de la Scott Fitzgerald la Hemingway si Gertrude Stein facusera din Paris capitala mondiala a artei.
Scufundarea in trecut, prin aceasta oglinda fermecata, ii prilejuieste tânarului intâlnirea cu Hemingway si Dali (interpretat de Adrien Brody), iar lui Woody Allen prilejul pentru o serie de dialoguri spumoase. Intre timp, in viata reala, de peste zi, relatia cu Inez pare tot mai fragila, in ciuda incercarilor eroilor de a o consolida. Cei doi viziteaza muzee, galerii, gradini publice si, la muzeul Rodin, sunt intâmpinati de o diva care indeplinea functia de ghid, nimeni alta decât Prima Doamna a Frantei, Carla Bruni, care a tinut mortis sa fie prezenta pe afisul comediei lui Allen, chiar si in acest rol episodic.
Ca o paranteza, sa spunem ca aceasta dorinta n-a fost bine vazuta de presa franceza, care a ironizat-o in fel si chip pe sotia presedintelui Sarkozy, aparând chiar zvonuri potrivit carora Woody Allen ar fi fost nevoit sa repete si de 30 de ori o scena cu deloc talentata frumusete prezidentiala, fapt dezmintit vehement de regizorul american.
Revenind la actiunea filmului, sa spunem ca, in vreme ce Inez si parintii acesteia prefera sa mearga la cumparaturi sau sa danseze, el se scuza ca nu este nici dependent de cumparaturi si nici un dansator stralucit, spre a se strecura, la adapostul intunericului, in lumea fanteziei sale. Caci nimic nu se compara, pentru Gil, cu farmecul noptilor, când pleaca de la hotel fara o vorba, spre a se cufunda in trecut si a patrunde, fix la miezul noptii, printr-un soi de portal, in lumea fastuoasa a artistilor de odinioara.
O poveste pentru oameni mari
Ca magia sa fie completa, el se indragosteste de o frumoasa parizianca pe nume Adriana (excelent jucata de Marion Cotillard), model si amanta pentru Braque, Modigliani si Picasso. Sentimentul pare a fi reciproc, caci si frumosul model nu mai are ochi decât pentru chipesul blond din California. La rândul ei, Adriana il atrage pe Gil in propria ei fantasma, motivul visului in vis fiind, de altfel, frecvent intâlnit la Woody Allen: ea viseaza sa traiasca in Parisul acelei extravagante Belle Epoque de la finele secolului al XIX-lea, unde ii intâlneste pe Toulouse-Lautrec si pe Paul Gaugain, care, la rândul lor, marturisesc ca si-ar fi dorit sa creeze in timpul Renasterii!
Finalul, desi nu este chiar un happy-end in maniera cu care Hollywoodul ne-a obisnuit, are o nota de optimism si poarta, ca si toata aceasta comedie „inteligenta”, amprenta intelepciunii mucalite a lui Allen, care reuseste, ca putin alti regizori, sa imbine cu pricepere, in acelasi film, hazul si filosofia profunda. De altfel, Midnight in Paris poate fi considerata o poveste cu tâlc, care vorbeste despre calitatile magice ale cinematografiei si, in special, ale cinematografiei lui Woody Allen.
Re: Allen[v=]
Woody Allen si Ethan Coen colaboreaza la un spectacol de teatru pus in scena pe Broadway
Re: Allen[v=]
Interviu exclusiv cu Woody Allen: "Actorii mă adoră. Nu le spun niciodată nu"
http://www.evz.ro/detalii/stiri/interviu-exclusiv-cu-woody-allen-actorii-ma-adora-930243.html
elebrul regizor a vorbit pentru EVZ despre cum îşi tratează protagoniştii, oraşele sale preferate, jurământul pe care şi l-a făcut la Paris şi despre motivul pentru care femeile sexy sunt cruciale pentru filmele lui
Woody Allen
Sursa: REUTERS 1
Woody Allen a explicat pentru EVZ cum de lungmetrajul său are părţi autobiografice, de ce nu s-ar atinge de 3D şi care sunt argumentele ce îl conving să filmeze într-un oraş anume.
EVZ: „Midnight in Paris” e o scrisoare de dragoste adresată Parisului. Cum aţi ajuns acolo prima dată?
Woody Allen: Am fost acolo în 1964. Pe atunci făceam stand up comedy şi am fost angajat să scriu scenariul – nu să regizez - unui film numit „What’s New Pussycat?”. Voiau să stau acolo cât filmau în caz că aveau nevoie de glume noi. Am plecat la Paris şi m-am îndrăgostit de oraş. A fost oribil să lucrez la acel film, l-am detestat şi mi-am jurat să nu mai lucrez la niciun lungmetraj pe care nu îl regizez eu. Unii dintre oamenii care lucrau la film, new-yorkezi ca şi mine, au decis să rămână acolo, m-am gândit şi eu la asta, dar nu am avut tupeul să o duc până la capăt. Am fost prea laş. Gândindu-mă în retrospectivă, ar fi trebuit să rămân. Aş fi fost deja parizian de ani buni.
Deci de la asta aţi pornit pentru personajul lui Owen Wilson…
Da, partea asta este autobiografică. Eu cunoşteam Parisul, ca toţi americanii,din filme. Ştiam că Parisul e romantic, toată lumea se săruta, bea vin şi totul era frumos. Când am ajuns acolo, nu era prea diferit. Nu am suferit vreo dezamăgire, se ridica la înălţimea aşteptărilor mele.
Aţi spune acelaşi lucru despre New York?
Desigur că da. Şi parizienilor le place. Ajungi într-un oraş extraordinar, unul din cele mai măreţe din lume. Odată ce ai ajuns, este seducător şi incitant. E o energie enormă concentrată în zona foarte mică a Manhattanului. Nu e ca la Los Angeles. Te plimbi pe stradă şi dai peste pictori, actori, muzicieni, designeri, jurnalişti, oameni care lucrează pentru ONU. Ai mai multe muzee şi galerii într-un cartier decât în toată America. Oraşul nu doarme niciodată. E fabulos. Dacă la 3 dimineaţa ai poftă de mâncare chinezească, ai de unde să îţi iei. Iubesc New York-ul şi Parisul e la fel, de asta mă simt atât de bine acolo: ambele sunt oraşe nervoase, al căror ritm este extrem de alert.
Aţi fost la Barcelona, Londra, Paris, Roma, care e următorul oraş în care veţi filma?
Mă gândesc serios la Stockholm, producătorul meu are o propunere. Există posibilitatea. Aş putea trăi în acel oraş câteva luni. Am fost de câteva ori şi mi-a plăcut de fiecare dată, e foarte uşor să trăiesc acolo. Dar ştii cum ajung eu să filmez într-un oraş? Primul lucru care trebuie să se întâmple este ca cineva din acel oraş să mă invite şi să îmi finanţeze filmul. Dacă spun asta şi sunt serioşi, mă gândesc la o idee pentru un lungmetraj a cărui acţiune să fie plasată acolo. Am negociat cu Munchen, cu Rio, toţi au venit cu oferte serioase.
Cum vă trataţi actorii?
Minunat. Actorii mă adoră. Nu le spun niciodată nu, de asta ţin atât de mult la mine. Sunt precum copiii mei – mă iubesc pentru că nu le refuz nimic. Mergem la cumpărături şi mă întreabă „Poţi să îmi cumperi îngheţata asta şi jucăria asta şi asta?”. „Sigur că da”. La fel şi actorii. „Pot să port haina asta?”. „Da”. „Pot să nu port haina asta?”. „Da”. „Pot să spun asta şi nu ce ai scris tu?”. „Da”. „Pot să merg în direcţia asta şi nu în cealaltă?”. „Da”. Mă iubesc şi la finalul filmărilor spun că vor să mai lucreze cu mine pentru că sunt atât de drăguţ. Îi las să facă absolut tot ce vor.
Nu vă înfuriaţi la filmări?
Niciodată când e vorba de oameni. N-am ţipat la niciun actor, niciun director de imagine, niciun tehnician, niciun membru al echipei de filmare. Am concediat actori, însă. Nu-şi puteau face treaba, dar le-am dat multe şanse. Angajez un actor şi văd că nu e de bine. Apoi, dacă e foarte prost, îi tot dau posibilităţi de reabilitare. În ultimă instanţă, mă duc la el, vorbim, şi încerc să îl păcălesc. Îi spun că poate am scris eu prost o scenă şi o joc în faţa lui. Nu vreau să îl fac să se simtă prost, ci să îi transmit în secret ce vreau eu de la acea secvenţă. Dacă nici atunci nu merge, scap de actorul respectiv.
Nu vă pierdeţi cu firea nici în viaţa personală?
Niciodată nu mă înfurii pe oameni. Sunt unii care mă cunosc de o viaţă şi nu m-au auzit ridicând vocea. Mereu mă înfurii pe obiecte, sunt groaznic cu ele: nu pot să deschid o conservă, să desfac un ambalaj, nu reuşesc să îmi fac maşina de scris să meargă şi toate astea mă scot din sărite. Dar pe oameni nu mă înfurii niciodată. Urăsc şi când cineva e furios pe mine, e singurul lucru căruia nu îi pot face faţă.
Dar îndrăznesc actorii să fie furioşi pe dv.?
Da, s-a întâmplat. Regizam o piesă la New York şi era un actor italian de teatru, nu îi mai ţin minte numele. La repetiţii a făcut o criză de faţă cu toată lumea. Mi-a zbierat de pe scenă că nu ştiu ce vreau, că îi spun una, o face, dar vreau apoi alta. A fost groaznic de jenant. Dar eu am ieşit bine. M-am adunat, am reuşit să îi răspund fără a ţipa la el. Nu se întâmplă des, dar se mai întâmplă.
În filmul dv încercaţi să spuneţi că Europa trăieşte în trecut?
Aşa ceva nici nu mi-a trecut prin minte. Pentru noi, americanii, tot ce e avangardă este asociat cu Europa. De câte ori vedem mode, automobile… Cu toate acestea europenii ne-au luat-o înainte, la fel ca şi în privinţa moravurilor sexuale. Noi ne gândim mereu la ei în termeni de progres: imităm grafica lor, layout-urile ziarelor lor, stilul lor vestimentar, picturile lor. Eu am un respect tipic american faţă de europeni în postura de înaintaşi.
„Epoca de aur” – anii ’20 - la care protagonistul dv revine în film este şi epoca dv de aur?
Una dintre ele. Anii ’20 şi Belle Epoque au fost vremuri încărcate de glamour despre care americanii au văzut filme şi pe care le idolatrizează. Am văzut atâtea lungmetraje a căror acţiune se petrecea în anii ’20, păreau o epocă fabuloasă, toate acele fete cu fuste scurte, cu pălării ciudate, dansând charleston, alături de gangsteri cu mitraliere. Păreau vremuri pline de culoare. Belle Epoque… Vezi „Gigi” şi te crezi în paradis numai observând ce frumos era îmbrăcată lumea, cum erau decorate camerele, tot acel art nouveau… Asta o fi adevărat, dar dacă te uiţi de aproape la acele vremuri, erau foarte dificile. Ar fi frumos să trăieşti acolo timp de o zi, ar fi ca o excursie la casa de la ţară. Dar nu aş vrea să trăiesc acolo. Oamenii mureau din cauza tuberculozei şi a sifilisului, multe femei mureau la naştere, aveau prea multe probleme.
Vremurile în care trăim sunt cele mai bune?
Nu cred că există aşa ceva. Cred că toate vremurile sunt teribile. Şi ale noastre sunt, dar era rău şi în timpul celui de-al Doilea Război Mondial, şi în timpul Războiului rece. Acum însă avem lucruri pe care le luăm de bune – copiii nu mai suferă de poliomelită sau de paralizie infantilă. Sau intri într-o cameră şi ai aer condiţionat. Ai un telefon şi poţi chema o ambulanţă dacă vezi pe cineva că moare pe stradă. Nu puteai face asta dacă ai fi trăit în anii ’20. Ai duce dorul progresului. Vizual însă, acei ani erau extrem de satisfăcători.
Vorbiţi despre lucruri negative, dar filmul dv. e plin de speranţă…
Din întâmplare. Am încercat să mă gândesc la un film şi mi-a venit ideea unuia „light”, vesel şi romantic. Puteam la fel de bine să mă gândesc la poveşti teribile şi tragice. Cred că lungmetrajul meu e de fapt trist. Toţi vor să scape de vieţile lor teribile, ceea ce ar fi nesatisfăcător, pentru că, după cum spune Owen Wilson, viaţa e nesatisfăcătoare. Eşti nefericit în vremurile în care trăieşti, îţi doreşti altele, şi când le capeţi, afli că tot nefericit eşti. Rămâi nefericit indiferent de perioada în care trăieşti, nu poţi să faci altceva decât să găseşti lucruri care să te distragă pentru că pierzi oricum.
Rolul Carlei Bruni era mai mare decât cel pe care îl vedem în film?
Carla a vrut să apară în „Midnight in Paris” ca să le poată arăta lungmetrajul copiilor şi nepoţilor ei într-o bună zi. Eu i-am oferit rolul ştiind cât de frumoasă şi charismatică este. „Nu vreau să joc în filme şi nu am timp pentru aşa ceva. Dar aş vrea să le arăt copiilor că am făcut-o şi pe asta”, mi-a răspuns ea. I-am promis că nu o ţin la filmări decât două zile şi aşa am şi făcut. Îmi pare rău că nu se află acum la Cannes, ne-am simţit foarte bine alături de ea, e încântătoare.
Aveţi de gând să faceţi film în 3D?
Este ultima idee care mi-ar trece prin cap, 3D-ul nu mă interesează câtuşi de puţin. Nu îl dispreţuiesc, există artişti care îl pot folosi foarte bine, dar eu îl ignor.
E important să aveţi femei sexy în filmele dv?
Da, toate femeile din filmul meu sunt sexy. Cred că asta caută bărbaţii la femei şi viceversa. Nu e suficient să fie frumoase sau interesante, trebuie să aibă sex-appeal. Chiar şi cea mai mediocră actriţă dotată cu sex-appeal reuşeşte să îl transpună pe marele ecran, ceea ce mi se pare foarte important.
http://www.evz.ro/detalii/stiri/interviu-exclusiv-cu-woody-allen-actorii-ma-adora-930243.html
elebrul regizor a vorbit pentru EVZ despre cum îşi tratează protagoniştii, oraşele sale preferate, jurământul pe care şi l-a făcut la Paris şi despre motivul pentru care femeile sexy sunt cruciale pentru filmele lui
Woody Allen
Sursa: REUTERS 1
Woody Allen a explicat pentru EVZ cum de lungmetrajul său are părţi autobiografice, de ce nu s-ar atinge de 3D şi care sunt argumentele ce îl conving să filmeze într-un oraş anume.
EVZ: „Midnight in Paris” e o scrisoare de dragoste adresată Parisului. Cum aţi ajuns acolo prima dată?
Woody Allen: Am fost acolo în 1964. Pe atunci făceam stand up comedy şi am fost angajat să scriu scenariul – nu să regizez - unui film numit „What’s New Pussycat?”. Voiau să stau acolo cât filmau în caz că aveau nevoie de glume noi. Am plecat la Paris şi m-am îndrăgostit de oraş. A fost oribil să lucrez la acel film, l-am detestat şi mi-am jurat să nu mai lucrez la niciun lungmetraj pe care nu îl regizez eu. Unii dintre oamenii care lucrau la film, new-yorkezi ca şi mine, au decis să rămână acolo, m-am gândit şi eu la asta, dar nu am avut tupeul să o duc până la capăt. Am fost prea laş. Gândindu-mă în retrospectivă, ar fi trebuit să rămân. Aş fi fost deja parizian de ani buni.
Deci de la asta aţi pornit pentru personajul lui Owen Wilson…
Da, partea asta este autobiografică. Eu cunoşteam Parisul, ca toţi americanii,din filme. Ştiam că Parisul e romantic, toată lumea se săruta, bea vin şi totul era frumos. Când am ajuns acolo, nu era prea diferit. Nu am suferit vreo dezamăgire, se ridica la înălţimea aşteptărilor mele.
Aţi spune acelaşi lucru despre New York?
Desigur că da. Şi parizienilor le place. Ajungi într-un oraş extraordinar, unul din cele mai măreţe din lume. Odată ce ai ajuns, este seducător şi incitant. E o energie enormă concentrată în zona foarte mică a Manhattanului. Nu e ca la Los Angeles. Te plimbi pe stradă şi dai peste pictori, actori, muzicieni, designeri, jurnalişti, oameni care lucrează pentru ONU. Ai mai multe muzee şi galerii într-un cartier decât în toată America. Oraşul nu doarme niciodată. E fabulos. Dacă la 3 dimineaţa ai poftă de mâncare chinezească, ai de unde să îţi iei. Iubesc New York-ul şi Parisul e la fel, de asta mă simt atât de bine acolo: ambele sunt oraşe nervoase, al căror ritm este extrem de alert.
Aţi fost la Barcelona, Londra, Paris, Roma, care e următorul oraş în care veţi filma?
Mă gândesc serios la Stockholm, producătorul meu are o propunere. Există posibilitatea. Aş putea trăi în acel oraş câteva luni. Am fost de câteva ori şi mi-a plăcut de fiecare dată, e foarte uşor să trăiesc acolo. Dar ştii cum ajung eu să filmez într-un oraş? Primul lucru care trebuie să se întâmple este ca cineva din acel oraş să mă invite şi să îmi finanţeze filmul. Dacă spun asta şi sunt serioşi, mă gândesc la o idee pentru un lungmetraj a cărui acţiune să fie plasată acolo. Am negociat cu Munchen, cu Rio, toţi au venit cu oferte serioase.
Cum vă trataţi actorii?
Minunat. Actorii mă adoră. Nu le spun niciodată nu, de asta ţin atât de mult la mine. Sunt precum copiii mei – mă iubesc pentru că nu le refuz nimic. Mergem la cumpărături şi mă întreabă „Poţi să îmi cumperi îngheţata asta şi jucăria asta şi asta?”. „Sigur că da”. La fel şi actorii. „Pot să port haina asta?”. „Da”. „Pot să nu port haina asta?”. „Da”. „Pot să spun asta şi nu ce ai scris tu?”. „Da”. „Pot să merg în direcţia asta şi nu în cealaltă?”. „Da”. Mă iubesc şi la finalul filmărilor spun că vor să mai lucreze cu mine pentru că sunt atât de drăguţ. Îi las să facă absolut tot ce vor.
Nu vă înfuriaţi la filmări?
Niciodată când e vorba de oameni. N-am ţipat la niciun actor, niciun director de imagine, niciun tehnician, niciun membru al echipei de filmare. Am concediat actori, însă. Nu-şi puteau face treaba, dar le-am dat multe şanse. Angajez un actor şi văd că nu e de bine. Apoi, dacă e foarte prost, îi tot dau posibilităţi de reabilitare. În ultimă instanţă, mă duc la el, vorbim, şi încerc să îl păcălesc. Îi spun că poate am scris eu prost o scenă şi o joc în faţa lui. Nu vreau să îl fac să se simtă prost, ci să îi transmit în secret ce vreau eu de la acea secvenţă. Dacă nici atunci nu merge, scap de actorul respectiv.
Nu vă pierdeţi cu firea nici în viaţa personală?
Niciodată nu mă înfurii pe oameni. Sunt unii care mă cunosc de o viaţă şi nu m-au auzit ridicând vocea. Mereu mă înfurii pe obiecte, sunt groaznic cu ele: nu pot să deschid o conservă, să desfac un ambalaj, nu reuşesc să îmi fac maşina de scris să meargă şi toate astea mă scot din sărite. Dar pe oameni nu mă înfurii niciodată. Urăsc şi când cineva e furios pe mine, e singurul lucru căruia nu îi pot face faţă.
Dar îndrăznesc actorii să fie furioşi pe dv.?
Da, s-a întâmplat. Regizam o piesă la New York şi era un actor italian de teatru, nu îi mai ţin minte numele. La repetiţii a făcut o criză de faţă cu toată lumea. Mi-a zbierat de pe scenă că nu ştiu ce vreau, că îi spun una, o face, dar vreau apoi alta. A fost groaznic de jenant. Dar eu am ieşit bine. M-am adunat, am reuşit să îi răspund fără a ţipa la el. Nu se întâmplă des, dar se mai întâmplă.
În filmul dv încercaţi să spuneţi că Europa trăieşte în trecut?
Aşa ceva nici nu mi-a trecut prin minte. Pentru noi, americanii, tot ce e avangardă este asociat cu Europa. De câte ori vedem mode, automobile… Cu toate acestea europenii ne-au luat-o înainte, la fel ca şi în privinţa moravurilor sexuale. Noi ne gândim mereu la ei în termeni de progres: imităm grafica lor, layout-urile ziarelor lor, stilul lor vestimentar, picturile lor. Eu am un respect tipic american faţă de europeni în postura de înaintaşi.
„Epoca de aur” – anii ’20 - la care protagonistul dv revine în film este şi epoca dv de aur?
Una dintre ele. Anii ’20 şi Belle Epoque au fost vremuri încărcate de glamour despre care americanii au văzut filme şi pe care le idolatrizează. Am văzut atâtea lungmetraje a căror acţiune se petrecea în anii ’20, păreau o epocă fabuloasă, toate acele fete cu fuste scurte, cu pălării ciudate, dansând charleston, alături de gangsteri cu mitraliere. Păreau vremuri pline de culoare. Belle Epoque… Vezi „Gigi” şi te crezi în paradis numai observând ce frumos era îmbrăcată lumea, cum erau decorate camerele, tot acel art nouveau… Asta o fi adevărat, dar dacă te uiţi de aproape la acele vremuri, erau foarte dificile. Ar fi frumos să trăieşti acolo timp de o zi, ar fi ca o excursie la casa de la ţară. Dar nu aş vrea să trăiesc acolo. Oamenii mureau din cauza tuberculozei şi a sifilisului, multe femei mureau la naştere, aveau prea multe probleme.
Vremurile în care trăim sunt cele mai bune?
Nu cred că există aşa ceva. Cred că toate vremurile sunt teribile. Şi ale noastre sunt, dar era rău şi în timpul celui de-al Doilea Război Mondial, şi în timpul Războiului rece. Acum însă avem lucruri pe care le luăm de bune – copiii nu mai suferă de poliomelită sau de paralizie infantilă. Sau intri într-o cameră şi ai aer condiţionat. Ai un telefon şi poţi chema o ambulanţă dacă vezi pe cineva că moare pe stradă. Nu puteai face asta dacă ai fi trăit în anii ’20. Ai duce dorul progresului. Vizual însă, acei ani erau extrem de satisfăcători.
Vorbiţi despre lucruri negative, dar filmul dv. e plin de speranţă…
Din întâmplare. Am încercat să mă gândesc la un film şi mi-a venit ideea unuia „light”, vesel şi romantic. Puteam la fel de bine să mă gândesc la poveşti teribile şi tragice. Cred că lungmetrajul meu e de fapt trist. Toţi vor să scape de vieţile lor teribile, ceea ce ar fi nesatisfăcător, pentru că, după cum spune Owen Wilson, viaţa e nesatisfăcătoare. Eşti nefericit în vremurile în care trăieşti, îţi doreşti altele, şi când le capeţi, afli că tot nefericit eşti. Rămâi nefericit indiferent de perioada în care trăieşti, nu poţi să faci altceva decât să găseşti lucruri care să te distragă pentru că pierzi oricum.
Rolul Carlei Bruni era mai mare decât cel pe care îl vedem în film?
Carla a vrut să apară în „Midnight in Paris” ca să le poată arăta lungmetrajul copiilor şi nepoţilor ei într-o bună zi. Eu i-am oferit rolul ştiind cât de frumoasă şi charismatică este. „Nu vreau să joc în filme şi nu am timp pentru aşa ceva. Dar aş vrea să le arăt copiilor că am făcut-o şi pe asta”, mi-a răspuns ea. I-am promis că nu o ţin la filmări decât două zile şi aşa am şi făcut. Îmi pare rău că nu se află acum la Cannes, ne-am simţit foarte bine alături de ea, e încântătoare.
Aveţi de gând să faceţi film în 3D?
Este ultima idee care mi-ar trece prin cap, 3D-ul nu mă interesează câtuşi de puţin. Nu îl dispreţuiesc, există artişti care îl pot folosi foarte bine, dar eu îl ignor.
E important să aveţi femei sexy în filmele dv?
Da, toate femeile din filmul meu sunt sexy. Cred că asta caută bărbaţii la femei şi viceversa. Nu e suficient să fie frumoase sau interesante, trebuie să aibă sex-appeal. Chiar şi cea mai mediocră actriţă dotată cu sex-appeal reuşeşte să îl transpună pe marele ecran, ceea ce mi se pare foarte important.
Pagina 2 din 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 2 din 6
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum