Like/Tweet/+1
Ultimele subiecte
» TEXT ITINERARIU SEFARD DIN IMPERIUL OTOMAN IN TARILE ROMANE2Scris de Admin 26.08.17 22:37
» TEXT ITINERARIU SEFARD DIN IMPERIUL OTOMAN IN TARILE ROMANE1
Scris de Admin 26.08.17 22:36
» Comunitatea evreiască din Botoșani (2)
Scris de Admin 26.08.17 22:30
» Comunitatea evreiască din Botoșani (1)
Scris de Admin 26.08.17 22:30
» ITINERARIU SEFARD DIN IMPERIUL OTOMAN IN TARILE ROMANE (1)
Scris de Admin 26.08.17 22:19
» ITINERARIU SEFARD DIN IMPERIUL OTOMAN IN TARILE ROMANE (2)
Scris de Admin 26.08.17 22:18
» DESPRE ANTISEMITISMUL MAREȘALULUI ION ANTONESCU
Scris de Admin 04.08.17 23:54
» Romanizarea Romaniei 1940-44 legi antisemite, CNRomanizare
Scris de Admin 04.08.17 21:13
» ROMÂNIA LUI ANTONESCU ȘI LOGICA VIOLENȚEI(3): VIOLENŢA MILIT
Scris de Admin 05.03.17 11:01
» Anunțuri Administrative
Scris de Admin 25.02.17 20:07
Morgenstern/Istodor[V=]
Pagina 5 din 11
Pagina 5 din 11 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11
Morgenstern/Istodor[V=]
Rezumarea primului mesaj :
Tudor
Eugen
Claudiu
LUCA
Maia
Tudor
Eugen
Claudiu
LUCA
Maia
Ultima editare efectuata de catre Admin in 30.06.15 10:01, editata de 61 ori
Re: Morgenstern/Istodor[V=]
Actrita Maia Morgenstern, la 49 de ani, naste inca un copil!
Actrita cu nume predestinat pentru rolul Fecioarei Maria din pelicula "Patimile lui Hristos", mama a unui baiat si a doua fete, Maia Morgenstern asteapta din nou un copil! Detalii»
Actrita cu nume predestinat pentru rolul Fecioarei Maria din pelicula "Patimile lui Hristos", mama a unui baiat si a doua fete, Maia Morgenstern asteapta din nou un copil! Detalii»
Re: Morgenstern/Istodor[V=]
Maia Morgenstern: „Nominalizarea, o onoare pentru actor, o luptă de culise ...
Actriţa Maia Morgenstern merge cu metroul, şi nu cu limuzina, chiar dacă a jucat sute de... Citeste
Actriţa Maia Morgenstern merge cu metroul, şi nu cu limuzina, chiar dacă a jucat sute de... Citeste
Re: Morgenstern/Istodor[V=]
Maia Morgenstern: "Am copii, sunt bogată! Am atâtea de dăruit încât nu am cum să fiu săracă"
Re: Morgenstern/Istodor[V=]
„Tragedie dentară” cu Maia Morgenstern şi fiul său, Tudor Aaron Istodor
Pe un ger de crăpau pietrele, publicul s-a adunat la Teatrul Evreiesc de Stat pentru a asista la ... citeşte mai mult
Pe un ger de crăpau pietrele, publicul s-a adunat la Teatrul Evreiesc de Stat pentru a asista la ... citeşte mai mult
Re: Morgenstern/Istodor[V=]
Maia Morgenstern: "Am vrut să plec din România de multe ori, de fiecare dată când mă atingea disperarea şi neputinţa"
Re: Morgenstern/Istodor[V=]
Maia Morgen- stern, Gheorghe Zamfir si Iris la Terapie Intensiva
Cele trei mari nume ale lumii artistice romanesti se afla in aceste zile la Timisoara, unde intorc, prin ceea ce stiu cel mai bine sa faca, trairile oferite pacientilor de catre medicii timiseni de la Terapie Intensiva. Adica fericirea de a trai. Detalii»
Cele trei mari nume ale lumii artistice romanesti se afla in aceste zile la Timisoara, unde intorc, prin ceea ce stiu cel mai bine sa faca, trairile oferite pacientilor de catre medicii timiseni de la Terapie Intensiva. Adica fericirea de a trai. Detalii»
Re: Morgenstern/Istodor[V=]
Maia Morgenstern şi Tudor Aaron Istodor, într-o scenă din „Tangou final“
Sute de afişe care promovează „Tangou final“, spectacolul Teatrului Evreiesc de Stat din Bucureşti, muşcă fără milă din carnea de beton a stâlpilor şi din retina nevinovată a trecătorilor obişnuiţi. Publicitatea agresivă, îmbrăcată în hârtie ieftină îţi poate manipula negativ intuiţia, făcându-te să crezi că ai de ocolit încă o şuşă, din noianul celor care parazitează carierele unor mari actori. Nu este deloc aşa.
Primul spectacol în care s-au întâlnit pe aceeaşi scenă o mamă şi fiul ei, o actriţă de performanţă şi un actor aflat la începutul carierei, este o întâlnire cu un text viu, o regie discretă şi eficace şi două interpretări care se înţeleg din priviri.
Maia Morgenstern şi Tudor Aaron Istodor au venit duminică în Parcul „Lumea Copiilor" din sectorul 4 pentru a juca în faţa unui public pasager, format din mulţi copii şi părinţi luaţi prin surprindere de oferta culturală. Dar asta nu a contat. Nivelul reprezentaţiei a fost mult peste medie, chiar şi în condiţiile în care mirajul spectacolului de teatru a fost sabotat de scena improvizată, de huruielile motoarelor de pe pista de carting situată în spatele decorurilor şi de instalaţiile aflate la vedere: cablurile încălecate şi reflectoarele ineficiente, care au funcţionat în plină lumină naturală.
Maia Morgenstern joacă rolul unei foste stele de cinema, Valeria Duran, care s-a retras subit, în plină glorie, şi s-a claustrat inexplicabil într-o cameră de hotel. Timp de 20 de ani nu a scos vreo vorbă, învăluindu-şi viaţa în mister. Tudor Istodor este Diego Goldstein, un reporter imberb care o convinge pe actriţă să-i acorde un interviu. Este, mai întâi, intimidat de personalitatea puternică a divei; treptat, pe măsură ce îşi declară admiraţia faţă de rolurile ei, care l-au făcut să viseze, jurnalistul îi câştigă încrederea şi reuşeşte să pătrundă, cu reportofonul deschis, dincolo de zidurile care protejează amintirile traumatizante ale actriţei.
Sunt scene de intimitate, între doi posibili viitori amanţi, dar Maia Morgenstern şi Tudor Istodor reuşeşc să treacă peste ele discret, fără să producă stânjeneală în rândul publicului.
Spectacolul este un tur de forţă electrizant pentru Maia Morgenstern, iar studenţii care îl vor vedea pot lua un curs rapid de actorie de nivel superior, pentru că rolul comprimă o întreagă şcoală de actorie.
Drama îi furnizează Valeriei Duran, actriţă dependentă de medicamente şi alcool, replici care funcţionează ca ironii la adresa lumii strălucitoare a showbizului sau ca atacuri la adresa breslei jurnaliştilor. Actriţa a fost forţată să îşi ucidă copilul, în pântece, când acesta era doar „un mormoloc", doar ca să-şi păstreze aura de tinereţe invincibilă, care vinde atât de bine filmul comercial. Un jurnalist i-a divulgat secretul şi a aruncat-o în depresie.
În locul ei, studiourile au ales o altă actriţă, care „ştia să urle mai tare", cu pielea mai fină şi mult mai dispusă la compromisuri. Iar „cei care adulmecă hoituri" şi care distrug o viaţă pentru un titlu de ziar şi-au găsit alte victime. „Tangou final", producţie care va putea fi văzută în această toamnă, la sediul Teatrului Evreiesc de Stat, te ţine în priză ca un thriller şi sparge momentele de tensiune cu umor de calitate.
La finalul spectacolului de sub o oră şi jumătate, un bărbat de până în 40 de ani, îmbrăcat în tricou, şlapi şi pantaloni trei sferturi i-a spus fiicei pe care o ţinea pe genunchi: „Tati, o vezi pe doamna de pe scenă? A fost «Fecioara Maria» în filmul cu Iisus. E printre cele mai mari actriţe din lume!".
Sute de afişe care promovează „Tangou final“, spectacolul Teatrului Evreiesc de Stat din Bucureşti, muşcă fără milă din carnea de beton a stâlpilor şi din retina nevinovată a trecătorilor obişnuiţi. Publicitatea agresivă, îmbrăcată în hârtie ieftină îţi poate manipula negativ intuiţia, făcându-te să crezi că ai de ocolit încă o şuşă, din noianul celor care parazitează carierele unor mari actori. Nu este deloc aşa.
Primul spectacol în care s-au întâlnit pe aceeaşi scenă o mamă şi fiul ei, o actriţă de performanţă şi un actor aflat la începutul carierei, este o întâlnire cu un text viu, o regie discretă şi eficace şi două interpretări care se înţeleg din priviri.
Maia Morgenstern şi Tudor Aaron Istodor au venit duminică în Parcul „Lumea Copiilor" din sectorul 4 pentru a juca în faţa unui public pasager, format din mulţi copii şi părinţi luaţi prin surprindere de oferta culturală. Dar asta nu a contat. Nivelul reprezentaţiei a fost mult peste medie, chiar şi în condiţiile în care mirajul spectacolului de teatru a fost sabotat de scena improvizată, de huruielile motoarelor de pe pista de carting situată în spatele decorurilor şi de instalaţiile aflate la vedere: cablurile încălecate şi reflectoarele ineficiente, care au funcţionat în plină lumină naturală.
Maia Morgenstern joacă rolul unei foste stele de cinema, Valeria Duran, care s-a retras subit, în plină glorie, şi s-a claustrat inexplicabil într-o cameră de hotel. Timp de 20 de ani nu a scos vreo vorbă, învăluindu-şi viaţa în mister. Tudor Istodor este Diego Goldstein, un reporter imberb care o convinge pe actriţă să-i acorde un interviu. Este, mai întâi, intimidat de personalitatea puternică a divei; treptat, pe măsură ce îşi declară admiraţia faţă de rolurile ei, care l-au făcut să viseze, jurnalistul îi câştigă încrederea şi reuşeşte să pătrundă, cu reportofonul deschis, dincolo de zidurile care protejează amintirile traumatizante ale actriţei.
Sunt scene de intimitate, între doi posibili viitori amanţi, dar Maia Morgenstern şi Tudor Istodor reuşeşc să treacă peste ele discret, fără să producă stânjeneală în rândul publicului.
Spectacolul este un tur de forţă electrizant pentru Maia Morgenstern, iar studenţii care îl vor vedea pot lua un curs rapid de actorie de nivel superior, pentru că rolul comprimă o întreagă şcoală de actorie.
Drama îi furnizează Valeriei Duran, actriţă dependentă de medicamente şi alcool, replici care funcţionează ca ironii la adresa lumii strălucitoare a showbizului sau ca atacuri la adresa breslei jurnaliştilor. Actriţa a fost forţată să îşi ucidă copilul, în pântece, când acesta era doar „un mormoloc", doar ca să-şi păstreze aura de tinereţe invincibilă, care vinde atât de bine filmul comercial. Un jurnalist i-a divulgat secretul şi a aruncat-o în depresie.
În locul ei, studiourile au ales o altă actriţă, care „ştia să urle mai tare", cu pielea mai fină şi mult mai dispusă la compromisuri. Iar „cei care adulmecă hoituri" şi care distrug o viaţă pentru un titlu de ziar şi-au găsit alte victime. „Tangou final", producţie care va putea fi văzută în această toamnă, la sediul Teatrului Evreiesc de Stat, te ţine în priză ca un thriller şi sparge momentele de tensiune cu umor de calitate.
La finalul spectacolului de sub o oră şi jumătate, un bărbat de până în 40 de ani, îmbrăcat în tricou, şlapi şi pantaloni trei sferturi i-a spus fiicei pe care o ţinea pe genunchi: „Tati, o vezi pe doamna de pe scenă? A fost «Fecioara Maria» în filmul cu Iisus. E printre cele mai mari actriţe din lume!".
Re: Morgenstern/Istodor[V=]
Scandal la Festivalul Artelor: Maia Morgenstern îi acuză pe organizatori de escrocherie
Re: Morgenstern/Istodor[V=]
Dans teatral periculos într-o familie de actori
18:36Teatrul Evreiesc de Stat din Bucureşti reia „Tangou final“, primul spectacol în care s-au întâlnit, pe aceeaşi scenă, actorii Maia Morgenstern şi fiul ei, Tudor Aaron Istodor. Maia Morgenstern joacă rolul unei foste actriţe celebre, dependentă de alcool şi de pastile, care acordă un ultim interviu unui tânăr jurnalist.
18:36Teatrul Evreiesc de Stat din Bucureşti reia „Tangou final“, primul spectacol în care s-au întâlnit, pe aceeaşi scenă, actorii Maia Morgenstern şi fiul ei, Tudor Aaron Istodor. Maia Morgenstern joacă rolul unei foste actriţe celebre, dependentă de alcool şi de pastile, care acordă un ultim interviu unui tânăr jurnalist.
Maia Morgenstern
Maia Morgenstern
(in)canta Sionul!
http://www.cuvantul-liber.ro/articol.asp?ID=49766
"Cantati Sionul, unde Domnul este imparat" este unul din multele alegeri pentru recitalul marii actrite romano-evreica, europeana si, putem spune, mondiala dupa rolul mamei lui Christos in "Patimile" lui Mel Gibson la Holywood. Spectacolul de la Palatul Culturii din cadrul "Zilelor targumuresene" a fost conceput si realizat de violoncelistul Alexandru Morosanu (fratele celui de la Radio Romania), in spiritul ideii ca "a ne iubi aproapele este cea mai mare porunca dupa a-l iubi pe Dumnezeu". Desi muzicianul este romano-catolic, acest spectacol in care o acompaniaza pe marea vedeta, pe care a abordat-o la telefon dupa ce a vazut-o in "cel mai dureros film" (am aflat de la el ca artista nu s-a mutat din Calea Victoriei, unde am vizitat-o demult), il interpreteaza, alaturi de sotia sa pianista, la violoncel, orga si canto clasic, in diverse biserici, considerand ca "trebuie sa invatam sa iubim impreuna", "caci suntem o singura turma si avem un singur pastor". "Omul se pierde din cauza ignorantei, in ceea ce priveste lipsa educatiei spirituale"."Imi place sa cant pentru oameni si nu pentru bani", este declaratia asemanatoare cu a cantaretei de jazz de cu o seara inainte. Spectacolul "Leac de suflet" _ de la Vechiul la Noul Testament prin muzica si poezie" _ a avut un public foarte select, format aproape strict din preoti ortodocsi, IPS Andrei de Alba Iulia deplasandu-se personal pentru a vedea acest concert de tinuta, ca si preotul Silviu Negrutiu si pastorul Iacob Coman. In ceea ce o priveste pe Maia Morgenstern, asteptata cu flori de crin violet deschis, cu miros imbatator, a fost de o eleganta distinsa, in rochie neagra de catifea cu dantela, foarte bine adaptata la specificul religios al recitalului. Programul serii fara pauza a continut "Tocatta si fuga in re minor"de Bach, la orga, Cartea Genezei (fragment) "In ziua a 7-a El s-a odihnit", Bach "Arioso" plus Psalmul 32, Abraham si paslmul 15 "Prin neamul Tau toate popoarele pamantului vor fi binecuvantate", Max Bruch-Col Nidrei, text din Cartea Exodului si psalmii 15, 12, 34 "Atunci Moise si fiii lui Israel au cantat Domnului lucrarea aceasta", Beethoven "Variatiuni pe o tema din oratoriul "Judas Maccabeus" de Handel, text Jerusalem si psalm 29, "Eliberat, Ierusalime, de orice croaza",
C. Dumitrescu, "Serenada romana". Textele au fost interpretate cu mare forta dar si simplitate, insa fara patetism, cu modestia inchinatorului simplu la Creatorul universului. Au urmat psalmii 41, 12, 50 "Cantati Domnului, caci El a facut lucruri minunate sa stie asta toti striga cu bucurie", Saint-Saens "Lebada", iar versurile lui Rainer Maria Rilke au fost spuse cu o sensibilitate iesita din comun. "Regele David", pe fundalul Sonatei bizantine de Paul Constantinescu, "Cina cea de taina", Muntele Maslinilor, "S-a spus apoi un inger a venit...", P. Casals, "Cantecul pasarilor" text Rilke "Ce-ai sa te faci Doamne daca mor", Gounod- Parce Domine, Rilke -"Tu nu socoti ca-i blasfemie", "Privirea stinge-mi-o", plus fundal Mozart, "Larghetto and rondo, "Din viata Mariei, "De nu erai atat de simpla...", "Dar uita-te in ale naframei tale cute" pe fundal Schubert, Ave Maria, dupa care se termina in tacere poezia si apoi Mozart, Ora Pro Nobis. Seara minunata s-a incheiat in lacrimi si pentru solista si pentru spectatori, cu text Rilke "Din ceaslov", "Vecine Dumnezeu", "De s-ar lasa tacerea grea"si cu Toccata de Knevell, la orga. Chiar daca a fost lung, a fost emotionant. La intrebarea din culise "ce inseamna Sionul" pentru Maia Morgenstern, raspunsul a fost "foarte multe", impreuna cu sarutul si imbratisarea nu ca ale lui Iuda, ci ale celei care a jucat-o pe mama lui Iisus cu tipologia, cu privirea si cu expresivitatea mai mult decat cu prezenta. Organizatorul spectacolului, Alexandru Morosanu, spune ca, desi ea nu a aparut mult in film, a fost "atinsa cu aripa Duhului Sfant". Mai ales ca in spectacolul de la Palat a jucat cu vocea si rolul celui rau, ventrilocul cu nume de diavol si chip de sarpe, ceea ce a fost socant, recunosc. Maia Morgenstern nu se sfieste sa urle, sa geama, sa urce si sa coboare vocea, pentru ca traieste absolut fiecare cuvant pe care il spune, este foarte generoasa, pe cat de patimasa. A jucat chiar "Patima rosie" la debut. De aceea este cea mai mare actrita nu doar din Romania, si nu pentru ca este evreica. Pentru mine a fost o revelatie asemanatoare spectacolului in care am vazut-o acum un deceniu cand i-am luat interviu, in intimitatea apartamentului sau, pentru cel mai bun rol din teatru al carierei sale, "Asta seara, Lola Blau".
(in)canta Sionul!
http://www.cuvantul-liber.ro/articol.asp?ID=49766
"Cantati Sionul, unde Domnul este imparat" este unul din multele alegeri pentru recitalul marii actrite romano-evreica, europeana si, putem spune, mondiala dupa rolul mamei lui Christos in "Patimile" lui Mel Gibson la Holywood. Spectacolul de la Palatul Culturii din cadrul "Zilelor targumuresene" a fost conceput si realizat de violoncelistul Alexandru Morosanu (fratele celui de la Radio Romania), in spiritul ideii ca "a ne iubi aproapele este cea mai mare porunca dupa a-l iubi pe Dumnezeu". Desi muzicianul este romano-catolic, acest spectacol in care o acompaniaza pe marea vedeta, pe care a abordat-o la telefon dupa ce a vazut-o in "cel mai dureros film" (am aflat de la el ca artista nu s-a mutat din Calea Victoriei, unde am vizitat-o demult), il interpreteaza, alaturi de sotia sa pianista, la violoncel, orga si canto clasic, in diverse biserici, considerand ca "trebuie sa invatam sa iubim impreuna", "caci suntem o singura turma si avem un singur pastor". "Omul se pierde din cauza ignorantei, in ceea ce priveste lipsa educatiei spirituale"."Imi place sa cant pentru oameni si nu pentru bani", este declaratia asemanatoare cu a cantaretei de jazz de cu o seara inainte. Spectacolul "Leac de suflet" _ de la Vechiul la Noul Testament prin muzica si poezie" _ a avut un public foarte select, format aproape strict din preoti ortodocsi, IPS Andrei de Alba Iulia deplasandu-se personal pentru a vedea acest concert de tinuta, ca si preotul Silviu Negrutiu si pastorul Iacob Coman. In ceea ce o priveste pe Maia Morgenstern, asteptata cu flori de crin violet deschis, cu miros imbatator, a fost de o eleganta distinsa, in rochie neagra de catifea cu dantela, foarte bine adaptata la specificul religios al recitalului. Programul serii fara pauza a continut "Tocatta si fuga in re minor"de Bach, la orga, Cartea Genezei (fragment) "In ziua a 7-a El s-a odihnit", Bach "Arioso" plus Psalmul 32, Abraham si paslmul 15 "Prin neamul Tau toate popoarele pamantului vor fi binecuvantate", Max Bruch-Col Nidrei, text din Cartea Exodului si psalmii 15, 12, 34 "Atunci Moise si fiii lui Israel au cantat Domnului lucrarea aceasta", Beethoven "Variatiuni pe o tema din oratoriul "Judas Maccabeus" de Handel, text Jerusalem si psalm 29, "Eliberat, Ierusalime, de orice croaza",
C. Dumitrescu, "Serenada romana". Textele au fost interpretate cu mare forta dar si simplitate, insa fara patetism, cu modestia inchinatorului simplu la Creatorul universului. Au urmat psalmii 41, 12, 50 "Cantati Domnului, caci El a facut lucruri minunate sa stie asta toti striga cu bucurie", Saint-Saens "Lebada", iar versurile lui Rainer Maria Rilke au fost spuse cu o sensibilitate iesita din comun. "Regele David", pe fundalul Sonatei bizantine de Paul Constantinescu, "Cina cea de taina", Muntele Maslinilor, "S-a spus apoi un inger a venit...", P. Casals, "Cantecul pasarilor" text Rilke "Ce-ai sa te faci Doamne daca mor", Gounod- Parce Domine, Rilke -"Tu nu socoti ca-i blasfemie", "Privirea stinge-mi-o", plus fundal Mozart, "Larghetto and rondo, "Din viata Mariei, "De nu erai atat de simpla...", "Dar uita-te in ale naframei tale cute" pe fundal Schubert, Ave Maria, dupa care se termina in tacere poezia si apoi Mozart, Ora Pro Nobis. Seara minunata s-a incheiat in lacrimi si pentru solista si pentru spectatori, cu text Rilke "Din ceaslov", "Vecine Dumnezeu", "De s-ar lasa tacerea grea"si cu Toccata de Knevell, la orga. Chiar daca a fost lung, a fost emotionant. La intrebarea din culise "ce inseamna Sionul" pentru Maia Morgenstern, raspunsul a fost "foarte multe", impreuna cu sarutul si imbratisarea nu ca ale lui Iuda, ci ale celei care a jucat-o pe mama lui Iisus cu tipologia, cu privirea si cu expresivitatea mai mult decat cu prezenta. Organizatorul spectacolului, Alexandru Morosanu, spune ca, desi ea nu a aparut mult in film, a fost "atinsa cu aripa Duhului Sfant". Mai ales ca in spectacolul de la Palat a jucat cu vocea si rolul celui rau, ventrilocul cu nume de diavol si chip de sarpe, ceea ce a fost socant, recunosc. Maia Morgenstern nu se sfieste sa urle, sa geama, sa urce si sa coboare vocea, pentru ca traieste absolut fiecare cuvant pe care il spune, este foarte generoasa, pe cat de patimasa. A jucat chiar "Patima rosie" la debut. De aceea este cea mai mare actrita nu doar din Romania, si nu pentru ca este evreica. Pentru mine a fost o revelatie asemanatoare spectacolului in care am vazut-o acum un deceniu cand i-am luat interviu, in intimitatea apartamentului sau, pentru cel mai bun rol din teatru al carierei sale, "Asta seara, Lola Blau".
Omul zilei: Maia Morgenstern
Omul zilei: Maia Morgenstern
A jucat în "Livada de vişini", montată de Andrei Şerban în 1992 la Teatrul Naţional din Bucureşti. Atunci o interpreta pe Varia. Acum, tot la Naţional, o în­tru­chipează pe Ranevskaia, eroina principală a acestei capodopere, în varianta regizorală a lui [...]
A jucat în "Livada de vişini", montată de Andrei Şerban în 1992 la Teatrul Naţional din Bucureşti. Atunci o interpreta pe Varia. Acum, tot la Naţional, o în­tru­chipează pe Ranevskaia, eroina principală a acestei capodopere, în varianta regizorală a lui [...]
Astăzi e ziua ta: Maia Morgenstern
Astăzi e ziua ta: Maia Morgenstern
Un OM complex, energic, cu putere de muncă, dar şi sensibil. O femeie incredibilă. Actriţă, dar, fără teama de a greşi, putem spune că mai înain­te de toate este mamă. Maia Morgenstern îşi aniversează mâine ziua de naştere şi Jurnalul Naţional îi urează La mulţi ani!
Un OM complex, energic, cu putere de muncă, dar şi sensibil. O femeie incredibilă. Actriţă, dar, fără teama de a greşi, putem spune că mai înain­te de toate este mamă. Maia Morgenstern îşi aniversează mâine ziua de naştere şi Jurnalul Naţional îi urează La mulţi ani!
Maia Morgenstern - Cine ar fi trebuit sa joace rolul mamei l
Maia Morgenstern - Cine ar fi trebuit sa joace rolul mamei lui Iisus, daca nu o evreica?
O conversatie cu Maia Morgenstern nu e un demers jurnalistic facil. Nu se deschide cu usurinta celui care incearca sa-i cerceteze sufletul. Are mereu la indemina trucuri de mare actor, care sa-ti deturneze atentia si intrebarile incomode. Doar din cind in cind, feminitatea ei profunda, devastatoare, izbucneste navalnic, iar Maia se lasa dusa de buna voie de fluviul memoriei. Si iti vorbeste despre iubirile ei imense, despre copii, despre o viata asa cum numai ea, marea actrita, ar fi putut trai.
O conversatie cu Maia Morgenstern nu e un demers jurnalistic facil. Nu se deschide cu usurinta celui care incearca sa-i cerceteze sufletul. Are mereu la indemina trucuri de mare actor, care sa-ti deturneze atentia si intrebarile incomode. Doar din cind in cind, feminitatea ei profunda, devastatoare, izbucneste navalnic, iar Maia se lasa dusa de buna voie de fluviul memoriei. Si iti vorbeste despre iubirile ei imense, despre copii, despre o viata asa cum numai ea, marea actrita, ar fi putut trai.
Maia Morgenstern citeşte din Amos Oz
Maia Morgenstern citeşte din Amos Oz
18:49Centrul Comunitar Evreiesc din Capitală găzduieşte duminică, 7 februarie, spectacolul-lectură „Nesama - suflet şi vibraţie". Actriţa Maia Morgenstern va citi fragmente dintr-un roman de succes al scriitorului israelian Amos Oz şi va fi acompa­niată de Alexandru Anastasiu la vibrafon.
18:49Centrul Comunitar Evreiesc din Capitală găzduieşte duminică, 7 februarie, spectacolul-lectură „Nesama - suflet şi vibraţie". Actriţa Maia Morgenstern va citi fragmente dintr-un roman de succes al scriitorului israelian Amos Oz şi va fi acompa­niată de Alexandru Anastasiu la vibrafon.
Maia Morgenstern: " Fac acum cel mai minunat lucru din viaţa
Maia Morgenstern: " Fac acum cel mai minunat lucru din viaţa mea, de care sunt cel mai mândră"
Maia Morgenstern a povestit pentru „Adevărul literar şi artistic“ că jocul actorului porneşte de la „gând“, iar „emoţia vine după“. Într-un dialog purtat într-o cabină de la Teatrul Naţional, înainte de o reprezentaţie cu „Burghezul gentilom“, de Molière, actriţa a vorbit despre nevoia de a ocoli „calea bătută“ și despre "luciditatea" care împiedică "amorţeala".
Maia Morgenstern a povestit pentru „Adevărul literar şi artistic“ că jocul actorului porneşte de la „gând“, iar „emoţia vine după“. Într-un dialog purtat într-o cabină de la Teatrul Naţional, înainte de o reprezentaţie cu „Burghezul gentilom“, de Molière, actriţa a vorbit despre nevoia de a ocoli „calea bătută“ și despre "luciditatea" care împiedică "amorţeala".
Maia Morgenstern, mereu surprinzătoare
Maia Morgenstern, mereu surprinzătoare
La 7 februarie, actriţa va prezenta spectacolul-lectură „Nesama – suflet şi vibraţie“ la Centrul Comunitar Evreiesc din Capitală. Acompaniată de muzicianul Alexandru Atanasiu la vibrafon, actriţa va citi fragmente din „Poveste despre dragoste şi întuneric“ de Amos Oz.
La 7 februarie, actriţa va prezenta spectacolul-lectură „Nesama – suflet şi vibraţie“ la Centrul Comunitar Evreiesc din Capitală. Acompaniată de muzicianul Alexandru Atanasiu la vibrafon, actriţa va citi fragmente din „Poveste despre dragoste şi întuneric“ de Amos Oz.
Pagina 5 din 11 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11
Pagina 5 din 11
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum